14

daha fit bir puiv için el ele evde spor yapmaya var mısınız?

aslında uzun zamandır düşündüğüm birşeydi evde spor yapmak hem daha az maliyetli hem de ramazanın gelmesi sebebiyle bu yüzden aktif salonda çalışmama son verip evde çalışmaya başlamayı düşünüyorum ve bunu sizinle hep beraber yapmayı istiyorum eğer yeterli ilgi gösterilirse ki hep beraber çok daha keyifli olacaktır çünkü defaeten denemiş biri olarak tek başına yeteri motivasyonu yakalayamıyorsunuz onun için bunu puive taşımak istedim.

bu konuda uzman değilim ama bu işi seviyorum ve yeteri zamandır yapıyorum.genel bi şablon oluşturdum ve hiçbir masraf etmeden evde ekipmansız bir şekilde kilo almaya yönelik , kilo vermeye yönelik ve form tutmaya yönelik programlar yapıcaz ihtiyaca yönelik ve işin antereman kısmını hallettikten sonra en önemli kısmı olan besin kısmınıda eğer burada diyetisyen arkadaşlar varsa onların yardımıyla ya da benim tanıdığım diyetisyenler aracılığıyla sağlıklı beslenme programlarıyla sağlıklı şekilde tamamlarız diye düşünüyorum. böylelikle ramazanda da formumuzu kaybetmemiş oluruz :) ve bize verilen emanetede iyi bakmış oluruz:)

programı 3e ayırıp ( kilo alma, kilo verme ve form tutma) haftalık bölümlerle içeriği detaylandırmayı düşünüyorum

içinizdeki sportif puvoları çıkartmaya ne dersiniz ?
  • 2
    edige 5 gün önce
    yokum
  • 1
    sevde 5 gün önce
    ben varım artı olarak diyetisyen olarak yardımcı olurum inşaallah :)
    1
    piiuv 5 gün önce
    çok güzel ozaman:) teşekkürler
    1
    samurayolanmohikan 5 gün önce
    siz birbirinizin yan hesapları değil misiniz zaten? bu ne resmiyet hdfhghdfg
    0
    sevde 5 gün önce
    anlamadım?
    0
    piiuv 5 gün önce
    vaay espri falanda yapıyon demek güzel :) hadi birazda spor yapalım ne dersin hem vizelerde bitti :)
    0
    samurayolanmohikan 4 gün önce
    bari arada 1 dakikadan fazla olsaydı ya sfdhgshdf
    0
    piiuv 4 gün önce
    eee o sıradan hayatına hareket katmayacakmısın :)
    0
    huseyinargun 3 gün önce
    ikinizi de tanımam ama sağlam kavga ediyosunuz devam (pi: @piiuv)
    0
    piiuv 2 gün önce
    yok canım ne kavgası biz sadece konuşuyoruz :)
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    konuşmaya devam o zaman :)
    0
    piiuv 2 gün önce
    sende spora devam et ya da başla puvom ?
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    yapıyorum evet
    0
    piiuv 2 gün önce
    salondamı çalışıyorsun
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    evet
    0
    piiuv 2 gün önce
    ramazan geliyo dostum evde çalışman daha güzel olur bende salonu bıraktım o yüzden
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    bu yüzden salon mu bırakılır :d
    0
    piiuv 2 gün önce
    tabiki bırakılır dostum insan bir sene boyunca ramazan için yaşar :))
    0
    huseyinargun 2 gün önce
    bakalım
    0
    piiuv 2 gün önce
    bekleriz kardeşim herzaman :)
  • 1
    horseman 5 gün önce
    puive şişko mu diyorsun
    0
    piiuv 5 gün önce
    şişko demiyorum daha fit olabilir diyorum :) ya sen ne diyorsun varmısın ?
    0
    horseman 5 gün önce
    şişko olsaydım belki :d şaka bi yana düşünce güzel puvo ama pek vaktim olmuyor iş dolayısı ile. denk gelirsem olabilir
    0
    piiuv 5 gün önce
    programlar basit ve uygulanabilir olacak puvom fazla vaktini almaz :)
    0
    altaydangelenbarbar 3 gün önce
    sen şişko bi köylüsün zaten
  • 1
    mybae 5 gün önce
    bende dahil olabilirim 😄 kendime pek güvenmiyorum ama
    0
    piiuv 5 gün önce
    tamam size +1 yazdım 👍☺
  • 3
    semure 5 gün önce
    denicem:)
    0
    piiuv 5 gün önce
    anlaştık cesur yürek 👏 hayırlı olsun :)
  • 1
    bizanskurdu 5 gün önce
    180 boya 75 kiloyum puvo, iş çıkarma başıma :d
    0
    piiuv 5 gün önce
    puvom iş olmadan aş olmaz ama yaparsın sen :)
  • 1
    mecnun58 5 gün önce ~ 5 gün önce
    (pi: @piiuv) abi bana bir yol ver onları varya tokat delisi yaparım tokat.
    abi abi bak sen bana imkan vermiyorsun.
    1
    piiuv 5 gün önce
    kardeşim merak etme alem sen gibi delikanlı göremez 😄 sen yeterki gel beraber pump oluruz :)
    1
    mecnun58 4 gün önce
    33 ün 01 in kendisiyim
    tbmm sıfır bir ara beni bul pump neyse ondan olalım
    0
    piiuv 4 gün önce
    başkanlık maşkanlık anlamam da pump olalım puvom :9
  • 1
    madam_aylak 5 gün önce
    başlığı okuyunca bi an cizgili pijamalariyla ogrenci evinde toplanip el ele tutusarak spor yapma karari veren, fakat hemen akabinde kosede duran alcak masada okey cevirmeye baslayan puvocanlar canlandı. cok sacma bi canlanma değil mi lan? hayal gücüme darılacam vallahi
    0
    piiuv 4 gün önce
    evet gerçekten komik geldi banada şirinler gibi :) uzaktan yapsakta olur sporu :)
  • 0
    mcafkkk 4 gün önce
    en son evde kas yapma kararı almıştım dnndmdös
    ne diyebilirim ki :d
    1
    piiuv 4 gün önce
    gerçekten güzel denk gelmiş puvo :)
  • spor

    Spor ile ilgili başlıkların toplandığı bölüm.

    48 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    pacman
    scarino

  • bu bölüm #spor-eğlence bölümünün alt bölümüdür.

  • alakalı olmayan başlıklar kaldırılır.