1

aliveli49elli ne yapmaya çalışıyor

(pi: @aliveli49elli) denen arkadaş çok yakın zamanda bir başlık açtı
başlığı "yaşlı ve zihinsel engelli insanlar öldürülmelöldürülmeli mi?" idi.yazısında 60 yaş üstü insanların devlete hiçbir faydası olmadığını,kalıtsal hastalıklı ve engelli bireylerin de kalıtsal hastalıklarını yeni nesillere aktardıklarını bu yüzden bu iki grubun ötenazi ile öldürülmesi gerektiğini yazmış.dedigine göre engelli insanlar öldürülürse bu tip hastalıkların da imha edilebilme ihtimali varmış
ılk olarak,yazısında da belirttiği gibi bu nazi rejiminin bir uygulamasıdır.tabii biraz farklar vardır.naziler yaşlılara dokunmamis,engellileri ise toplama kampına yollayarak imha etme yoluna gitmiştir.ayrica amaçları alman ırkının temizlenmesidir.yani bu arkadaşın belirttiği uygulama açıkça nazi rejiminin yaptığı uygulamalardan birinin az farklar ülkemiz e uyarlanmasi
naziler! tarihin en kan dökücü diktatörlüklerinden birini kuran adamlar! bu adamların yarattığı katliamlardan biri bu topraklara girecek öyle mi?
ıkinci ve asil husus.bu istenen şey açıkça insanlık suçudur.böyle bir seyi dile getirmek dahi zalimlik değil direk suç olmalıdır! özellikle bir insanı doğuştan gelen engeli yüzünden öldürmek saçmalığın daniskasidir.sırf devlete daha az yük binsin diye! oldu bir de ülkecek arınma gecesi çekelim tüm kürtleri ve fakirleri temizleyelim nasıl fikir?
kendinize gelin! normal bir şey gibi önerdiğiniz bu sey insanları kendi ellerinde olmayan ve tercih özelliklerinden dolayı hayat haklarını ellerinden almaktır!
özellikle bu açılan başlığın eksi sözlükte açılan ve öğretmen-fahişelik bağlantısına değinen başlıktan hiçbir farkı bulunmamaktadır.bu başlığın varlığı dahi puive zarardir,küfürdür! bu başlık acilen kaldirilmalidir
(pi: @mortal)
  • 1
    saiko 5 ay önce
    adamı mortala şikayet etmek nedir abi. burası, her tür aykırı fikir tartışılsın diye var. eğer bu sitenin karakteri sana uymuyorsa, git başka yerde takıl kardeşim.

    sen adamı şikayet ederek, neyi düzeltmiş olacaksın şimdi? eğer adamın yanlış bir fikri olduğunu düşünüyorsan, otur onunla tartış, doğruları anlatmaya çalış. çocuk gibi admine şikayet etmek nedir yani. puiv'e zararlı olsa zaten kaldırırlar, bunun kararını sen veremezsin ki.
    0
    karaatli 5 ay önce
    bu cidden bu kadar basit bir fikir mi? ben adamı "menemen soğanlı olur" yada "ızmir kızları orospu" dediği için mortala şikayet etmedim herhalde? cidden adamın normal bir şeymiş gibi önerdiği bu şeyin cidiycidiyyetini kavrayan tek bir insan yok mu? her fikir tartışılabilir bu doğru. fakat bazı sınırlar olmak zorunda.gidip bir adam "tum kurtler,lazlar,cerkeslerin başı kesilmeli" tarzı bir başlık acsa ona da müsamaha mi göstereceğiz?
  • 0
    hedap 5 ay önce
    daha iyi oluyor boşver. keşke toplum içinde de böyle rahat konuşsalarda kimin ne bok olduğunu görsek ama...
  • puiv içi

    puiv içerisindeki konular

    117 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    ismail5412
    www

  • bu bölüm #puiv bölümünün alt bölümüdür.
    • puiv üyelerine hakaret ve küfür yasaktır.
    • +18 paylaşımlar yasaktır.
    • puiv'deki başlıklar, bölümler ve üyeler dışındaki konular yasaktır.