matematik güzeldir :)
  • 0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    bu görsel facebookta çılgın fizikçiler ve bilim insanları sayfasından alınmıştır. takip etmenizi tavsiye ederim .
  • 0
    oxygen 1 yıl önce
    4. boyutu anlamadım ben tam olarak. çapraz bir çizimle mi göstermişler?
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    tam olarak bir doğrultuda capraz değil ama evet capraz .
    0
    oxygen 1 yıl önce
    ben aşırı derecede çizime takıldım :d 4. boyutu ilk kez çizilmiş halini gördüm ve şaşırdım saçma gelmişti zaten sandığım şey
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    yukardan ilahi bakış gibi olmus. degısık :)
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    bi video görmustum 5-6-7...boyutlarla ilgili bizim boyutumuz onlara 2 boyutlu falan gibi geliyo, garip bi olay.
    1
    oxygen 1 yıl önce
    muhtemelen öyledir. işte o yüzden bir üst boyutu düşünmede ciddi sıkıntı yaşıyoruz :d

    ben yıllarca cahil fizik hocaları tarafından 4. boyut zamandır sözüne inandırıldığıma yanıyorum
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    bana da çok dedıler :)) (ağlancak haline gülme) bilinçli yetistirseler keske. cidden sıkıntı yasıyorum ben de bı dusundum de olmadı beynım yandı :)
    0
    oxygen 1 yıl önce
    aslında 4. boyut zamandır ama onların kastı xyz düzlemi üzerindedir. zamanda yolculuk 4 5 6. boyutla alakalı bir olgudur diye biliyorum. çok farklı aslında aramızda fizikçi bir arkadaş olsaydı aydınlatsaydı bizi
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    zamanda yolculuk yani zamanın hızlanıp yavaslaması boyuta bağlı değil.ne kadar hızlı hareket edersen, zaman o denli yavaşlar. gps uydularında her gün saniyenin milyarda üçü civarında aksama söz konusu. sistem bu sürçmeyi düzeltmek zorunda, çünkü aksi halde bu ince fark bütün sisteme mal olacak ve her gps aracının günlük 10 kilometre kadar dünya’dan uzaklaşmasına yol açacak. bunun sonucunda ortaya çıkacak kargaşayı tahmin edebilirsin.

    örnek olarak : 1975'da carol allie, senkronize iki atom saatinden birini yeryüzünde bıraktı, diğerini ise çok hızlı bir uçakla uçurduktan sonra karşılaştırdı ve hızla havada yol alan saatin salisenin bir parçası kadar yavaş işlediği tespit edildi.


    böyle böyle gidiyo.araştırıp söyledim bunları ,uyku bastırdı fazla odaklanamıyorum bu kadar oldu :) :/
    0
    oxygen 1 yıl önce
    (pi: bir nokta (10. boyutu anlamak)) ben de bunu buldum :d

    bi ara konuşuruz bunu yine
    oxygen tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    link olarak gelmedi ?
    0
    oxygen 1 yıl önce
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    yarın bakam 11 dk dedı kapadım :)) uyku başa bela
    0
    oxygen 1 yıl önce
    sonra izlersin iyi geceler kardeşim
    0
    huseyinargun 1 yıl önce
    eyv kardesım sana da


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...