3
en manyakca yaptığınız şeyi yazın.
bi keresinde d/c oynarken 17 yaşımda balkondan millete karşı işemiştim, işemek içinde 2 litre su içmiştim :)
  • -1
    maximtsigalko 1 yıl önce
    niye yazıyım ki sen kimsin
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    seni yazmak zorunda tutmuyoruz burada istemezsen yazmazsın. 02 li çocuklar gibi davranma bence :)
    -1
    maximtsigalko 1 yıl önce
    ohohoh komiklik yapan keko siktir git
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    kardeşim seni buraya zorla yorum at diye zorlayan bişey yok bu kadar kasma bence kendini. bişeyler paylaşmak istemiyosan ya da beğenmediyse disslike atabilirsin (:
    -1
    maximtsigalko 1 yıl önce
    yaf hehe
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    yaşını bu kadar belli etme kardeşim (:
    1
    maximtsigalko 1 yıl önce
    peki yaşımı söyler misin
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    13-15 arası bişey
    1
    maximtsigalko 1 yıl önce
    :dddddddddddddddd tamam yavrum park ilerde
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    arkadaşım laf kalabalığı yapma işine bak
    1
    maximtsigalko 1 yıl önce
    :d park ilerde :d
  • 1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    bu tarz başlıkta açıldı tutmadı :( (pi: çılgınlıklar) sen yenisin galiba
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    yeniyim de farkındalık olsun diye atmıştım dostum alışırım zamanla :))
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    olur gider ya . biraz takılıyorlarda açılan başlıkların tekrar açılmasına zamanla toplarsın bırakma başlık açmayı
    2
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    tavsiye için sağolasın inşallah incisözlük gibi büyür puiv de :)
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    bence çok büyümekten ziyade kalite artsın . şimdi kalite kriterleri ne dersen bence herkes takılabilmeli yani inci de ben çok rahatsızlık duyuyordum aşırı küfür ve milleti ezme çabası . burda herkesin takılabileceği ortam ollursa daha iyi olur zaten amaç bu bölümler var herkes kendine uygun bölümde takılır şuan içerikler az ama zamanla artar
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    git gide büyüyor ama türk insanı malum ağızda bir küfür bir ego inşallah inci sözlüğe benzemez kötü yönleri bakımından
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    inşallah bazı ters içerikler oluyor en azından bana ters hemen eksilenince azalıyorlar bu iyi bi başlangıç bence
    2
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    iyi başlangıç iyi gelecek dostum :) senin gibileri oldukça büyümeye devam eder bu sözlük :))
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    iyi yazar bolca varda aktiflik biraz az ve millet yazmaya çekiniyor . kimiside 2 3 başlıktan sonra neden artı gelmedi deyip bırakıyor . sorun şuki herkes tanınanlara yazıyor ben hepsine yorum atmaya çalışıyorum
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    en mantıklısı fikrinin olduğu konulara yazmak böylelikle hem konu sahibi için faydalı hemde kendin için
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    belki olabilirde zaten genelde başlıkların hepsi muhabbet tarzı . sitenin tarzı sözlük değil ama yazarlar bende dahil hep sözlüklerden geldiğimiz için sözlğk gibi kullanıyoruz burayı . bi el atarlar
    1
    hollywoodkekosu 1 yıl önce
    orası da doğru ama zaten buraya gelenlerin çoğu sözlük mantığıyla geliyor gibi
    2
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    yani bende öyle geldim herkes sözlüklere alışık zaten
  • 1
    hebo 1 yıl önce
    eski sevgilim ile barışmak.
  • 1
    hukuk582 1 yıl önce
    sevmek
  • 1
    gtaiceteaa 1 yıl önce
    kimya hocam sigara içerken koluma basması için yalvarmıştım..
  • 1
    ilteris 1 yıl önce
    bayram dönüşü memleketten getirdiğimiz etleri bir haftada yemek .


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    313 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...