29

kadın sohbetlerinde en çok kullanılan kelimeler

"ay" ya da "ay inanmıyorum"
  • 0
    icarus 6 ay önce ~ 6 ay önce
    "babanı sikeyim" yeni nesil kadın küfürü de bu.
    0
    et2olamayangenc 6 ay önce
    o ne lan?
    0
    hellomyfriend 6 ay önce
    töbee töbee abdestim kaciyordu az daha
  • 0
    besiktasli 6 ay önce
    canım
  • 1
    velet 6 ay önce
    erkeklerde de karıya bak oluyor
  • 2
    gokkusaklikus 6 ay önce
    öyle mi dersin
    0
    kafeinmanifestosu 6 ay önce
    neeeğ
    0
    gokkusaklikus 6 ay önce
    ama bunu el hareketiyle yapmayınca olmuyo .dd
    1
    kafeinmanifestosu 6 ay önce
    çok haklısın bi boynu bükük oluyor garibimin 😂😂
    0
    hellomyfriend 6 ay önce
    ben bu kizi sevdim he sirin
    0
    kafeinmanifestosu 6 ay önce
    tisikkirlir efenim 😃😂
  • 0
    naberbenkotu 6 ay önce
    ayy salak ya :d
  • 0
    dilliduduk 6 ay önce
    ah kıyamamm...
  • 0
    mazotcu 6 ay önce
    -en güzeli
  • 0
    mein_diana 6 ay önce
    ayol
  • 0
    masum_yalanlar 6 ay önce
    dedikodu yapıp sonra günah demek :)
    0
    hellomyfriend 6 ay önce
    yaa neyse arkasindan konusmayalim. (3 saatlik dedikoduya mola)
  • 2
    sauronungozbebee 6 ay önce ~ 6 ay önce


    şaaka yapıyosuuun

    götü yere yakından korkacaksın

    yılaaağn

    ıy bok sarısı saçlarını yolucam

    ay o da bana yanlıyo
  • 0
    dominic 6 ay önce
    kadınları tanımadığınız ne kadar belli ya :d inanın erkeklerden beter şeyler konuşuyorlar ve çok ağır küfürleri var :d

    erkekler olarak masum canlılarız meleğiz desem yeridir :d
  • 1
    sevliev 6 ay önce ~ 6 ay önce
    en cok kullanilan laflari bilmem de gecen dersime giren arap kokenli hoca icin suri saksofon demistim. bunu suri sakso olarak algilayan muhafazakar bayansi arkadaslarim linc etmislerdi. simdi onlarin yazismalarini yakin kiz arkadasim var o yolladi da en cok ilgimi ceken cumle de su oldu :

    - motoru olayim sursun beni (motorcu bir arkadas icin soylemis)

    yani o kadar da gorundukleri gibi olmuyor bunlar.
  • 1
    ozgenurpkl 6 ay önce
    amaaan canım neyse boşver bizi ilgilendirmez sonuçta
  • 0
    leketutmayankazak 6 ay önce
    gıybet.
    dedikodu.
    arkadan konuşma.
    vs.
  • 0
    lacmira 6 ay önce
    tatlım
  • 0
    aclenda 6 ay önce
    eger yapılan konuşma bir giybetse birisinin hakkindaysa ki eğer bu kişi bir kızsa net bu; orospu
  • 0
    juksiw 6 ay önce
    ay sen ciddisin yiaaniii .s .s .s ck uzldm cnm .s .s
  • 0
    ismenovice 6 ay önce
    aynen.
  • 0
    cicoyt 6 ay önce
    vay amk.vallaha mı?
  • 0
    kizuki 6 ay önce
    aynen yaaa,ay evet,aynen,aynen,ayn....

  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    1355 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)