hangisinden yatar beyler
  • 1
    horseman 22.2.2019 11:58
    istanbulspor- hatay : 1 - 3 skor
    göztepe-trabzon : 1 - 2 skor
    çaykur rizespor- malatya : 1 - 1 veya 2-2 skor
    milan - empoli : 2 - 0 skor
    0
    sbbb3 22.2.2019 13:24
    he amk son yaptiklari 4 macin ikisinde toplam 0 gol, diğer ikisinde 1 gol atilmis. bunda 4 atilcak.
    0
    horseman 22.2.2019 15:28
    istatistikler aldatıcıdır
    0
    hasyazar 22.2.2019 19:29
    hatay 2 gol attı ahahahah dakika daha 25
    2
    ofsaytsizburak 22.2.2019 19:40
    golü görünce aklıma geldi direkt buraya geldim.
    izlemediğin ligden oynamak sıkıntı ya bulaşmayın 2.liglere
  • 0
    bizanskurdu 22.2.2019 12:05
    göztepe yatar kardeşim, o maçı koymayacaktın. gol bile gelmeyebilir o maçta.
    0
    sbbb3 22.2.2019 13:26
    bunlarin yaptiklari maclarda ya 4-5 gol ya da 0 gol atılıyor panpa. ama goztepenin kendi evinde bu maci vermeyecegine eminim. 2 1 ya da 3 1 goztepe alir.
    0
    bizanskurdu 22.2.2019 13:40
    göreceğiz bakalım. kürt hislerim beni yanılmaz genelde
    1
    sbbb3 22.2.2019 23:22
    yanılttı panpa yattı ama ondan değil
    0
    bizanskurdu 22.2.2019 23:23
    aynen takıp ettim :d yap sen böyle her gün zevkli oluyor
    1
    sbbb3 22.2.2019 23:30
    sürekli para kaybetmekten bıktım. bundan sonra sadece avrupa ve şampiyonlar ligine para atacağım. bir şey keşfettim. bu liglerde ilk maçı ev sahibi kazandıysa ikinci maç üst, ilk maçı deplasman kazandıysa ikinci maç alt oluyor. ona göre hazırlicam bişeyler.
  • 0
    ghostrider 22.2.2019 12:14
    milan 2-0 alır.

    goller hakan ve suso
    0
    sbbb3 22.2.2019 13:27
    milan son zamanlarda cok iyi oynuyor. empoliye en az 3 tane sallar.
  • 0
    meqt 22.2.2019 14:10
    102
  • 0
    ofsaytsizburak 22.2.2019 16:13
    rize malatya riskli yaklaşma o maça. iki takım da formda. hiç belli olmaz skor.
    göztepe trabzon'dan da şüpheliyim.
    0
    sbbb3 22.2.2019 17:15
    oynadım bile.
  • 1
    oschemat 22.2.2019 19:18
    ıstanbul, rize ve milan yatırır gibi geliyor
    1
    sbbb3 22.2.2019 23:58
    istanbul yatırdı sadece hem de tek golden.
    0
    oschemat 23.2.2019 01:17
    aynen baktım, rize 90'da iki tane atmış ama olmadı