11

20lik dişleri çıkmış, yaşını başını almış puvolar

nasıl hallettiniz? bedava ve ekstra bir diştir diyip çektirmemeyi düşündüm ben ama ağrılar çok arttı. çeneden göze kadar ağrıyor mübarek.
  • 1
    biredirnemasali 1 yıl önce
    benim niye 17 yaşımda çıkmaya başladı eziyet gibi gelmişti bana o seneler denize bile inemiyordum ağrıdan
    1
    kamesrep 1 yıl önce
    d vitaminini bol bulduysa demek.
    0
    biredirnemasali 1 yıl önce
    zordu baya mesela abimin 24 yaşında başladı benim 17 yarısı çıktı şuan 21 yaşındayım
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    çektirdiniz mi?
    0
    biredirnemasali 1 yıl önce
    hayır sorun teşkil etmedi bende bıraktım duruyorlar
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    ağrı filan?
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    ha pardon ağrıdıydı senin.
    0
    biredirnemasali 1 yıl önce
    şuan hissetmiyorum
    0
    alkolikambalaj 1 yıl önce
    denize inemiyosan iyi ben denize bile giremiyodum :)
  • 0
    administrator 1 yıl önce
    1 2 ayda geçti benimki
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    ağrısı neyin olmadı mı?
    0
    administrator 1 yıl önce
    oldu tabi ama geçti işte.
  • 0
    horseman 1 yıl önce
    arvales iyi geliyor
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    o ne ki, ağrı kesici mi?
    0
    horseman 1 yıl önce
    aynen ağrı kesici. bende çektirecektim çok acı veriyordu gittim doktora artık nasıl acı çektiysem iki flakon uyuşturucu verdi etki etmedi. arvales ile bi ilaç daha yazmıştı bunları kullan gel haftaya çekelim dedi. bende kullandım ağrısı flan geçti sonra dedim ne 100 tl vercem bunun için cektirmedim kaldı öyle diş:d şu an mutluyuz ama
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    novalgin novalgin takılıyorum ben de. alayım ondan bari.
    0
    horseman 1 yıl önce
    novalgin ne ya en son bakkaldan 10 kurusa alırdık:dd
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    hafif baş ağrıları için evde bulundururum hep :)
    0
    horseman 1 yıl önce
    aspirin daha iyi ya da minoset ama o da ise yarıyorsa ne güzel
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    idare ediyoruz :(
    0
    horseman 1 yıl önce
    o zaman arvales:d
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    renk!
    0
    horseman 1 yıl önce
    dişin agriyorken dans olmaz acın acimizdir (hip hop yaparak yazıyorum :d )
    1
    kamesrep 1 yıl önce
    eyv.
  • 1
    hedap 1 yıl önce
    sakin aldırmayın. bir ömür çene ağrısı çekersiniz sonra. zamanla alışiyorsunuz zaten her türlü.
  • 0
    komor 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    üst ikiyi çektirdim ve kurtuldum doktor altlarda da var dedi daha çıkmamış umarim cikmaz da
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    doktor randevusu bulamıyorum ya. var da istanbulun bir ucunda.
  • 0
    aou34 1 yıl önce
    26 yaşına geldim hala duruyo ağrı çok nadir oluyo ama çektirmem askerliğe saklıyorum hahahhahad
    0
    kamesrep 1 yıl önce
    ahahha güzel taktik
  • 0
    rabish2o 3 ay önce ~ 3 ay önce
    32 yaşında 20 lik dişmi çıkar yaaa 😭😭😭
  • 1
    ricksanchezz 3 ay önce ~ 3 ay önce
    çok çeşitli zararları ortaya çıkabilir. en yakın zamanda bir diş hekimine uğramanı tavsiye ederim.
    komşu olduğu dişlerde hasara yol açabilir, enfeksiyon odağı olabilir vb. bir radyografisini çeksinler zaten ağrı olduğundan da şikayetçisin özellikle spontane gelişen ağrılarsa bunlar vakit kaybetme (11 ay olduğunu yeni gördüm :( )
    1
    kamesrep 3 ay önce
    olsun eyvallah :)
  • 0
    eaalmlr 3 ay önce
    oğlum herkesin dişi çıkmış. ben kazık kadar oldum 20'lik yok ortalıkta...
  • 0
    zerolegolas 3 ay önce
    yani benim çene yapımdan dolayı hiç çıkmadı ama iyikide çıkmamış.....
    kafasını duvarlara vuran arkadaşlarım vardı
  • 0
    murathann07 3 ay önce
    benimde çıktı 20likler ama bi sıkıntı yok suan için bekliyor öyle arkada :)
  • -1
    hakantmr 3 ay önce
    benimde çıkmış mıdır ya?
6. @sewo | nokta