kim ulan bu gratis

    13
    guglepiley 13.7.2018 13:35
    gerçektende ne buluyorsunuz bu gratiste
  • 0
    siyahmaytap 13.7.2018 13:43
    yüzlerini boya küpüne döndürmek için bir yer. kısaca boyacıya gitseler daha iyi
  • 1
    cahilinbiri 13.7.2018 13:48
    mor poşetleri, indirimdeki rujları, far paletleri... anlayamazsınız...
  • 1
    saltarz 13.7.2018 13:56
    gratisin türkçe karşılığı "neredeyse bedava"dır. sabancıdan ayrılan demir sabancı'nın işletmesidir.
    1
    emkare 13.7.2018 14:44
    translate üzerinden "ücretsiz" şeklinde bir çevrimi var hollandaca üzerinden. bi kere denk gelmişti çok şaşırmıştım.
    0
    saltarz 13.7.2018 14:45
    gratis latince bir kelimedir.
    0
    emkare 13.7.2018 14:46
    genel bir kullanımı var zaten bir çok dilde sanırım. öyle biliyorum
    0
    saltarz 13.7.2018 14:48
    haklı olabilirsiniz belki dediğiniz gibidir ama wikipedia latince diyor.
    1
    emkare 13.7.2018 14:54
    evet kökeni latinceymiş. fransızca, almanca, ingilizce, ispanyolca, italyanca, katalancaya geçmiş latinceden.
  • 0
    zenginmutfagi 13.7.2018 14:22
    bazen steam yaz indirimleri oluyor ya işte o an ben kadınları anlıyorum, sepeti dolduruyorum, steam de benim gratisim mesela,
    herkesin dayanamadığı bir aç gözlülüğü var sanırım :)
  • 0
    domocono 13.7.2018 14:27
    kim köpek o ya tüm kızlar onu konuşuyor
  • 0
    kayipunicorn 13.7.2018 14:32
    ben watson seviyorum
  • 0
    emkare 13.7.2018 14:44
    aradığımı buluyorum
  • 0
    mein_diana 13.7.2018 15:22
    bak gratisi falan bilmiyorunda
    eğer bi kız üzgünse yanına yaklaş kızın saçını okşa ve kulağına %60 indirim var de mutlu olur

    erkekker içinde steamde geçerli bu olay
    0
    guglepiley 13.7.2018 15:27
    zaten %60 indirim olsun kamyonu gratisin önüne çekerim hepsini alırım sonra 1 lira fazlasına ben satarım
    0
    mein_diana 13.7.2018 15:29
    jdjdkdkdnd😂😂😂😂 ah puvom ya
    0
    guglepiley 13.7.2018 15:31
    ,)
  • 1
    aydakigunes 13.7.2018 17:36 ~ 17:36
    daha yeni çıktım sayılır
    ama sadece bir oje aldım, valla bak bir ojecik
    1
    guglepiley 13.7.2018 17:38
    tırnağında eskisin puvo
    0
    aydakigunes 13.7.2018 17:40
    daha sürmedim ama yine de sağol :d
  • 0
    winchester_girl 13.7.2018 23:51
    uf d&r varken gratis neymiş ya
    0
    guglepiley 13.7.2018 23:57 ~ 14.7.2018 00:06
    kültürlü insanın hali bi başka ;)
  • gündüz-gece

    aşığın dediği gibi gidiyorum gündüz-gece diyenler buraya yazsın

  • gündüz-gece karşılaştığımız olayları anlatıyoruz

    +18 içerik girmiyoruz

    siyaset yapmıyoruz

    yazar ve okurları olumsuz davranışlara yönlendirecek içerik girmiyoruz

    içerik giren ya da yorum yapan yazarları yaptıkları içerik yada yorumla ilgili cevap vermeye zorlamıyoruz