5

beyin yaşın kaç ?

gerçektende her şey beyinde başlıyor,yani bir insan 30 yaşına geldiğinde oyun oynadığı zaman utanıyor(yani utanmıyor ama yaşım büyük diye düşünüyor sonra el alem ne der gibi şeyler düşünüyor) ama bu yanlış bir şey bunu yapan bir insan beynine ket vurmuş olur.niye bi insan 30 yaşında yakar top gibi oyunlar oynayamaz mı? mesela 18 yaşındaki bir insan 25 yaşındaki bir insandan daha akıllı olamaz mı? önemli olan beyin yaşının genç olması
  • 0
    ananyamus 1 yıl önce
    genel olarak doğruda yinede bi siktiriniz gidiniz. ne bu ergenlerdeki büyük görünme çabası amınakoyayım. 17 yaşındaysan 17 yaşındasındır. 20 yse 20.

    zeka olayı bambaşka bişey. o zaten yaşla ölçülemez.
    0
    guglepiley 1 yıl önce
    o 18 yaşı kafaya taktiysaniz 20 de olabilir fark etmez ,nice insanlar var yaşı 35 lâkin beyin yaşı 0,8
    0
    ananyamus 1 yıl önce
    ben nerdeyim bu fındık nerde. bu ergenlerin yaş takıntılarına özel başlık açacam akşam
    0
    guglepiley 1 yıl önce
    yani ben diyorum ki ergen olduğuma nasıl kanaat geldiniz
    0
    ananyamus 1 yıl önce
    yaş takıntından. büyük görünmeyi bir bok sanmandan
    0
    guglepiley 1 yıl önce
    anadım hocam
    0
    ananyamus 1 yıl önce
    hayırlı forumlar +rep
  • bildiğimi bil

    Bildiklerimiz anlatıyoruz düşündücelerimizi yazıyoruz. ufkumuzu açalım

    10 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    keyiftuccari

  • bu bölüm #sosyal bölümünün alt bölümüdür.