peki ya sizler hayret ediyor musunuz?

    15
    dreamof_dawn 4.5.2018 13:30
    zaman nasıl geçiyor gerçekten ayrı bir konu, dün bir sene daha geçip gitmiş oldu ömrümden, henüz oldukça toyum bu hayat için yani ben öyle hissediyorum, tutunma çabası, değiştirme savaşı içindeyim hayata karşı, umutlarım çok hayallerim daha da çok çalışmalarımsa hayallerimin yarısı kadarcık, debelenmek istemiyorum başkalarının hayatlarının altında, bir anlam olmak istiyorum bu dünya için...
    bu yüzden güzel yönlerini görmek istiyorum yaşamın her ne kadar zor olsa da
    bu yüzden hayret etme yeteneğimi kaybetmek istemiyorum yoksa nasıl öğrenirim yeni şeyleri?
    bu yüzden sabrımı orantılı kullanıyorum, olmayacak yerde tükenip beni yarı yolda bırakmasın diye...
    peki siz hayret ediyor musunuz bu hayatta?
  • 0
    tesla52 4.5.2018 13:33 ~ 13:35
    daha fazla debelenmede pes et, insanlar o kadar salakki dünyayı değiştiremeyiz. 2 şey önemli. 1- insan hayatından önemli hiçbirşey yoktur. 2- devletler bireyler için vardır. bu 2 sini öğrenmeden dünya adam olmaz.
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 13:35
    evet belki kocaman değişim yapamayız, bunu düşününce de bencil yanım ağır basıyor ve diyorum ki, kendi evladının rahatına çalış, kendi rahatına çalış, bunun için yaşa.. lakin bu da çok sığ...
    0
    tesla52 4.5.2018 13:41
    normalde komünisttim ama bu komünizmin içine dinsizliği ekleyenin amk ben, yönetim biçiminin dinle ne alakası olabilir. kendisini hiç sevmediğim selahattin demirtaşın güzel bi sözü var, bu ülkele yolsuzluk olmasın, bu ülkede lüks olmasın bu ülkenin malı herkese yeter. dünya içinde aynı durum geçerli, kapitalizm ve para ekonomisi bitmedikçe bu savaşlar ve adaletsizlikte bitmeyecek.
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 13:48
    her politikacı biraz sosyalist olmalıdır, ama bizimkiler maymun iştahlı oluyorlar malesef... kesinlikle bir ülkede devlet kavramı olmadan insanların ortak gelir ortak istek ve ortak çikarlar üzerine yaşaması mümkün ama bunun için öncelikle toplumun eğitimli olması sart, zira künefe dağıtımındaki izdihamı daha önce izlemişsinizdir, maymun iştahlı insanlar, zati nasıl yönetiliyorsan öylesindir, açgözlü iktidarın açgözlü toplumu...
    0
    tesla52 4.5.2018 13:57
    gelişmiş ülkelerde 1. sırada sağlık 2. sırada eğitim 3. sırada ekonomi 4. sırada siyaset gelir. bizim ülkede 1950 den beri 1. sırada siyaset oldu gerisini ben hiç göremedim.
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 14:32
    bu yüzden bu kadar gerginiz, kendi kaderimizi üç beş insanın eline vermek yaptığımız.
    0
    tesla52 4.5.2018 14:55
    ooo sende biraz anarşizmde var sanki :)
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 15:03
    daha çok faşistim ama ordan öyle geldiyse demek ki
    0
    tesla52 4.5.2018 15:13
    yuh bee yazdıklarınla çelişiyorsun resmen.
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 15:15
    dehset bunalımlıyım.
    0
    tesla52 4.5.2018 15:23
    benimde ideolojilerle sıkıntım var bi türlü tam istediğimi bulamıyorum, biraz sosyalizmden, biraz anarşizmden, biraz komünizmden biraz liberalizmden alınca tam istediğim ortaya çıkıyor :) ama senin kafa baya bulanmış.
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 15:31
    ıdeolijilerle sorunum yok, bugün sınavım vardi da, uçuşlardayım.
    0
    tesla52 4.5.2018 15:34
    hee tmm :) iyi uçuşlar sana :)
  • 0
    rendelman 4.5.2018 13:46
    hayret ediyorum o kadar değer verdikten sonra neden başkası ni seviyorum dedi
    1
    dreamof_dawn 4.5.2018 13:48
    kalp kalbe karşı olmuyor bazen, hem de daha mükemmel birini sevmeyeceğin ve onun da seni sevmeyeceği ne malum?
  • 0
    tnhnshn 4.5.2018 13:57
    her gün hayret ediyorum hayret edilecek birşey olmadığında bile neden olmadı diye hayret ediyorum hayretler içerisinden çıkmaya da gayret ediyorum 😐
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 14:31
    bu kadar hayret de hayra alamet değil...
    0
    tnhnshn 4.5.2018 14:33 ~ 14:35
    bak yine hayrette kaldım😶
  • 0
    horseman 4.5.2018 15:11
    iyiki doğdun puvo:)
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 15:14
    teşekkur ederiiim ♡
  • 0
    can23 4.5.2018 17:10
    herşeye hayret ediyorum mesela bitkiye can veren yarabbim bu gerizkalılara neden beyin vermemiş
    1
    dreamof_dawn 4.5.2018 17:26
    mesele yokluk değil hocam, beyni gereksiz olarak görmeleri, onun yerine altarnatifleri değerliyorlar, mesele popo..
  • 0
    thekottos 4.5.2018 22:11
    hayret bişey arkadaşlar
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 22:18
    sey ayrı yazılır hocam.
    0
    thekottos 4.5.2018 22:20
    tamam şey ayrı
    1
    dreamof_dawn 4.5.2018 22:21
    0
    thekottos 4.5.2018 22:21
    hoşt
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 22:22
    çok kırıldım ama ayıp oluyor...
    0
    thekottos 4.5.2018 22:23
    özürlerim olsun kabul et
    0
    dreamof_dawn 4.5.2018 23:26
    ne kadar da erdemlisin, tabii kabul ederim ☆
    0
    thekottos 4.5.2018 23:27
    👍👍danke
  • 0
    laciverts 4.5.2018 22:43
    yazın etkiledi beni açıkçası, güzel yazmışsın... düşüncelerine sağlık.
    1
    dreamof_dawn 4.5.2018 23:26
    çok teşekkür ederim ♡
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..