profil sayfasındaki yeni görseller

    13
    bizanskurdu 13.1.2020 20:44
    öncelikle bu konuda değerli büyüğümüz (pi: @miracle) ve (pi: @mortal)'a çok kırgınım. (pi: @aydakigunes)'in puvo olduğu yerde ben nasıl koca bir ''hiç'' olabiliyorum?

    şaka bir yana, yüzüklerin efendisi karakterlerinden sonra yeni bir şey daha geliyor galiba.
  • 3
    aydakigunes 13.1.2020 20:49 ~ 20:52
    ne oluyor ya :d uygulamada hala aynı.

    töbe bismillah.
    bir tek bende mi puvo yazıyor?
  • 6
    aydakigunes 13.1.2020 20:57
    (pi: @hedap) müdavim olmuş. helal.
  • 2
    gaddarus 13.1.2020 21:35
    bende bile yok kıskandım
    3
    oschemat 13.1.2020 21:56 ~ 14.1.2020 00:30
    ben de iyi ki bi uçtum haa. o suratın gülen yüz olmasını istiyorum ben uçarken mutluydum
    2
    gaddarus 13.1.2020 22:28
    hahshdhahhshah seninkisi çok iyiymiş :d (pi: @mortal) gülen yüz istiyor bu
    3
    gaddarus 14.1.2020 00:31
    puivde standart paylaşım yapanlara mesela şiir paylaşanlara şair denilmiş mortal bize puşt lakabı filan eklemesin hahshhshaha :d
    1
    oschemat 14.1.2020 00:36 ~ 00:36
    o değil, eski uçuklardan kim kaldı bee diyebileceğim sdjdsj

    puşt da demez ya. psikolojik deli diyebilir ama.
    kürde de kıllı lakabı iyi gider
    1
    gaddarus 14.1.2020 00:48
    ikimize şizofren mecike doktor kurde de hewal olabilir hahshshahah
    1
    wertyus 15.1.2020 12:52
    bende de yok gaddarcım olsa bile bana ne koyabilirlerdi ki ? düşündüm ben bulamadın hak verdim adamlara :d
    1
    gaddarus 15.1.2020 13:47
    werto yazabilirler :d
    0
    shewolf 16.1.2020 03:54
    sana şey yazsınlar lütfen sjsjdj hesoyam xjsjsjsn
    1
    aydakigunes 15.1.2020 13:44
    azıcık tırsmaya başladım. bende niye var ki? insan hayret ediyor gerçekten :d
    1
    gaddarus 15.1.2020 13:47
    yaklaşıyor yaklaşmakta olan :d
    1
    wertyus 15.1.2020 14:26
    werto, vartolu... bir sürü seçenek ama (pi: @mortal) "theoden" ile kalbimde taht kurdu :d lotr hastasıyım lan ben böyle bir ince detayla gelse çok hoş olur :d
  • 3
    sewo 14.1.2020 01:50
    bu daha başlangıç...
    1
    oschemat 14.1.2020 02:58
    korkarak bekliyoruz efenim
    0
    banabubade 14.1.2020 09:07
    bekliyoruz reyiz
  • 4
    aydakigunes 14.1.2020 10:56
    (pi: @huseyinargun) da tdk olmuş. harika ya
    1
    gaddarus 14.1.2020 12:02
    hahshshshsha bu süper
    1
    huseyinargun 10.2.2020 14:36
    ya şu an görüyorum çok sevindim haha :d
  • 3
    oschemat 14.1.2020 19:57
    (pi: @shewolf), fahri 1. nesillik hayırlı olsun :d
    2
    shewolf 15.1.2020 20:47
    sevincim kursağımda kaldi djsjsjs
    2
    oschemat 15.1.2020 20:57
    gerçek birinciliği alana kadar pes etmek yok dsjlsdlds
    2
    shewolf 15.1.2020 22:08
    mortalı tehdit etmem lazim puive gelmezsen molotof aticaz dedim sjsjsj nasil bi korkuysa geldi hemen sjsj
    1
    gaddarus 16.1.2020 03:38 ~ 03:38
    webden ya da mobilden (uygulamafan değil) giriyorsan profiline gir bak istatistiklerin altında sana özel bi şey var hahshsha
    3
    shewolf 16.1.2020 03:50
    ;) canımlar ya fahri ablanız kurban olsun size sjsjsj (pi: @mortal) lütfen koskoca yazılımcılarsınız. beni ciddiye almıyor musun morticim. 1 hafta muddet 1.nesil yapmazsan totona füze atarız. hemde sewoyla yapabilirim bu suprizi sjdjdj
    1
    sewo 16.1.2020 15:51 ~ 15:52
    sewoyla yapabiliriz derken, patronuma neden ateş edeyim ekmek kapım ekmek:))
    1
    shewolf 16.1.2020 17:20
    .d asgari ücret veriyormus morti
    1
    sewo 16.1.2020 18:38
    asgari ücret 4 bin dolar mı?
    1
    gaddarus 16.1.2020 03:31
    hahshshdhhaha (pi: @shewolf) yakışmış ama :d
    3
    oschemat 16.1.2020 03:36
    yakışır tabi ya yılların mücadelesi var ortada. azim. hırs.
    sonuçta puivimizin de bi tane asenası var :d
  • 2
    canki 15.1.2020 17:16
    biz kaldık yine :/
  • 0
    egeli 15.2.2020 12:22
    güzel olmuş bence
  • 1
    aydakigunes 2.4.2020 01:36
    evet, hala bende puvo yazıyor. başkasında da görmedim. :d