16

dizilerde sigara ve içkiyi sansürleyip, adam öldürmeyi serbest bırakmak

lan mantar gibi adam öldürüyorlar, herkesin belinde silah. adam uyuşturucu satıyor ama bize sempatik geliyor.

sigara? yok o çok zararlı. lan adam kumar masasında 10 kişiyi vuruyor bir şey yok, sigaraya mı taktınız ahaha

  • 1
    oxygen 1 yıl önce
    adam öldürme, ensest ilişkiler, hırsızlık, yolsuzluk, görgüsüzlük, kötü insan olma.

    sigara falan sanırım iyi insanların özellikleri ondan yasak
  • 0
    karakedi6 1 yıl önce
    puvocan bu türk dizilerinden adam olmaz. zaten üzerinde durdukları üç konu var;aşk,asker filmleri,tarih.benim gibi gerilim,psikoloji,dram,aksiyon,bilim kurgu severler ne yapcak? mecbur amerikan televizyonuna sinemasına yönelcek.

    tanım: izlemediğim için bilmediğim beni bağlamayan durum.
  • 0
    sims 1 yıl önce
    mafya güzellemesini de göz ardı edemeyiz.
    hava kirliliği için hiçbir şey yapmayan bir devlet, sigaradan ve alkoldan verginin tillahını alan bir devlet... bu uyuşturucu sat ama içme diyen baba gibi bir yaklaşım.
  • 1
    hedap 5 ay önce
    ölüm sağlığa zararlı bir şey değil_?
    0
    horseman 5 ay önce
    adam öldürmek mi
    0
    bizanskurdu 5 ay önce
    öldüren için belki faydalıdır bilemedim.
  • 0
    helianthus 5 ay önce
    daha da güzeli var. sigarayı ve alkolü filmden sansürleyip devletin en büyük vergi kalemlerinden biri yapmak. sigara alkol parasıyla yol inşa etmek hastane yapmak. yanılmıyorsam ülkede toplanan toplam verginin %10'u alkol ve sigaraya uygulanan vergiden geliyor. ve bu gelir vergisinden daha yüksek bir yüzde.
  • 0
  • 0
    mavimetilfetamin 5 ay önce
    televizyon yasaklansın bence.
dün