10 ocak 2017 anayasa değişikliğinin onaylanması

    4
    oxygen 10.1.2017 00:15 ~ 00:24
    480 oy
    338 evet
    134 red

    oy kullanılırken o curcunayı görmeliydiniz. koca koca 'seçimle gelen milletvekilerinin oy kullanamamasını' görmeliydiniz. şaka gibi. sıfır hassasiyet, sıfır liyakat, sıfır demokrasi

    bence devletimize yeni isim kampanyası başlatalım artık. sonuçta bu saatten sonra 'fiili' olan şeyi anayasaya taşımak da gerekebilir. zaten bizim de haberimiz olmaz. bir gece de geçiriverirler. sabah bi uyanmışız yeni bir devlet.
  • 2
    siyaasiyabend 10.1.2017 00:20
    kurumların önüne kişiler geçtikçe, onların ihtirasları bizi yönetecek. bu topraklarda ki hiç kimsenin munzur'da dalgalanan bayrağımızdan, çanakkale'de dik bir yokuş gibi haçlının önünde duran zihniyetten daha büyük olduğunu düşünmüyorum. saçma sapan sistemlerden önce çözümün çocuklarına süt alamadığı için intihar eden anneleri hayata bağlamaktan geçtiğini düşünüyorum. çünkü sosyal devlet demek seçimden seçime makarna ya da kömür dağıtmak değil de, halkına o makarnayı ve kömürü alabilecek alt yapıyı sağlamak olduğunu biliyorum. senelerce katillere ''hoca ve hasretimiz'' diye seslenenlerin; çözüm odaklı çalışabileceği ve genel itibariyle memlekete güzellik getirebileceklerine inancım sıfır. başkanlığın bizlere neden ihtiyacı olduğunu ve bizim başkanlığa neden muhtaç olduğumuzu bilen varsa anlatsın ? her kanlı eylemden sonra çıkıp ''başkanlık olsa bunlar olmazdı'' demeleri midemi bulandırıyor ve birileri bizlerle fena halde dalga geçiyor. siyasetçilerin bence asıl çözmesi gereken ülkede ki yoksulluk, ayrımcılık ve hak iadeleridir. senelerce bir gurup onurlu ve namuslu insan gerek sağdan ve soldan hepsi bir ağızdan ''bu adamlar soru çalıyorlar'' dedi durdu. bu yürekli insanlar işkencelerle, iftiralarla ve hapishanelerle korkutuldu suikastlere kurban gitti. katillerin bankasında parası olanlar hapislere atıldı ancak katillerin kürsülerinde ağlayıp onları memlekete davet edenlere kimse bişey yapmadı yapamadı. ben tanktan tüfekten önce asıl darbenin bilinçaltına yapıldığına ve aptallaştırıldığımıza inanıyorum. allah hepimize herkesin düşündüğü ancak söylemekten korktuğu vicdanı ve aklı nasip etsin onu koparan elde kokusunu bırakan çiçek gibi olmanız dileği ile. selametle... ( bu yorumu 2. sefer giriyorum hepsine giricem anasını satıyım!!!!)
    1
    oxygen 10.1.2017 00:23
    zaten halihazırda başkandır kendileri, adına başkan denilince tam olarak nerede bir değişiklik yapılacağını iddia edebiliyorlar? çocuk ve çocuk zihinlileri kandırıyorlar. ya da kandırmıyolar direk göstere göstere yapıyorlar. artık konuşacak mecalim kalmadı.
    1
    siyaasiyabend 10.1.2017 00:32
    bir de abdyi örnek gösterip türk tipi başkanlık demeleri ?? beni benden alıyor kendimi aramaya başlıyorum..