9
puiv puan
Başlıkta da dediğim gibi bu puiv puanı nasıl geliyor bilen varsa yardımcı olabilirmi
  • 2
    garavel 1 yıl önce
    İçeriklerden + puan alınca geliyor. Takipçi sayısının da katkısı var.
    2
    thelivingdead 1 yıl önce
    Takip eden yoki anasını satayım :(
    2
    garavel 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    Onun fazla etkili olduğunu sanmıyorum, + oy almaya bak
    1
    thelivingdead 1 yıl önce
    + oy almak için boş yapmıyorum sürekli aktifim her icerigin altında yorumum var gibi ama vermiyorlar :(
    2
    garavel 1 yıl önce
    Çok önemli bir şey de değil sonuçta zamana bırak derim ama illa ki istiyorsan ilgilendiğin bölümlerde güzel içerikler paylaşabilirsin. Ama bana sorarsan önemseme ve zamana bırak, kullanıcı sayısı arttığında oylar da artar.
    2
    thelivingdead 1 yıl önce
    Saol gravel desene burada senle çok karşılaşınca dostum :)
    2
    garavel 1 yıl önce
    Yardımcı olabildiğime sevindim :)
    1
    thelivingdead 1 yıl önce
    :)
    2
    nanichirgelair 1 yıl önce
    Çünkü yazarların çoğu üşengeç be yazıkki.
    0
    thelivingdead 1 yıl önce
    İsyanlarim yanit verdi galiba dolmaya basladı buraları
  • 5
    hsynpsdmr44 1 yıl önce
    galiba 5 yorum beğenisinde 1 puiv puan geliyo , 3 içerik beğenisinde de 1 puan geliyo yanılmıyorsam puanlar boyle veriliyo
    yapılan güncelleştirmelerle değişmediyse benim hesaplarıma göre böyle
    3
    thelivingdead 1 yıl önce
    Sistemi çözmüsün sen be :)
    4
    hsynpsdmr44 1 yıl önce
    eee biraz oyle oldu :)
    2
    80kiloysa79udassak 1 yıl önce
    Ahahah bunları mı hesapladın aq tebrik ediyorum bu üstün çabandan ötürü :)
    3
    hsynpsdmr44 1 yıl önce
    eyvallah
    ne yaparsın işte ilk başlarda buralarda kimse yoktu yapacak bişeyde yoktu boş durmayalım dedim :)
  • 0
    kullanici 1 yıl önce
    İçeriklerine gelen puanlar ile oluyor. Çok takma derim seri eksileyenlerin yüzünden puanlarımız düştü.
    0
    thelivingdead 1 yıl önce
    Madem eksj verenler var bende onu artiya ceviririm dostum al sukunu verdim bile takmana gerek yok onları
    0
    kullanici 1 yıl önce
    Ben takmıyorum zaten o konuda sorunum yok :) seri eksileyenler banlanınca eski haline dönecektir puanlarımız
    0
    thelivingdead 1 yıl önce
    İnsallah


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...