ayakkabı çorabın çorabıdır

    16
    icarus 28.2.2018 17:35
    galoş ise ayakkabının çorabıdır. ayakkabı çorabın giydiği çorap olduğu için çorap olmuş olur. bu yüzden ayakkabı ya da galoş diye bir şey yoktur. ayağa giyilen her şey çoraptır.
  • 0
    mrmojorisin 28.2.2018 17:49
    0
    icarus 28.2.2018 17:51
    anlaşıldığım gün hata yaptığım gündür puvo.
  • 2
    mononoaware 28.2.2018 18:06
    kıyafet bedenimizin bedenidir. beden ruhumuzu temsil eden maddesel yapıdır. o zaman kıyafet diye bir şey olamaz ki çorap diye de bir şeyin varlığı da olamaz. çorap da bir bedendir.
    2
    icarus 28.2.2018 18:20
    seni seviyorum.
    0
    popiska 5.3.2018 12:55
    #loveislove
  • 0
    banabubade 28.2.2018 18:12
    hatalı sonucta galoş ayakabıya giyiliyo biz sadeceayakabıyı giyiyoruz yani galoş ayakkabının corabıdır bizden bagımsızdır
    0
    icarus 28.2.2018 18:19
    ama ayakkabı da çorabın çorabıdır. çoraba giyilen galoş da ayakkabı olur. ama ayakkabı çorabın çorabı olduğu için çoraptır.
    0
    banabubade 28.2.2018 19:14
    evet bu konuda haklısın ayakabı corabın corabı bende bunu diyorum ama ayakabı deriyle temas eder yani corap giymeyen biri ici ayakkabı ayakkabıdır corab giyen icinde yine ayakkabı ayakkabıdır zira deriyle direk teması bulunur ama eğer buşunmazsa o zaman desğin dogru ayakabı corabın corabı olmuştur galoşda ayakkabının corabı durumuna düşer yani sonuc olarka biz sadece bi corab giyerken ayakabımızda bi corab giyer dışarıdan 3 kat gözüksede deriye sadece tek birşey değer oda corab dır
    umarım acıklayıcı olmuşdur
    0
    icarus 28.2.2018 19:16
    hey yavrum hey!
  • 0
    mein_diana 28.2.2018 18:40
    bak yas problemleri sorusu gibi olmus
    ayse dogdugunda babasiyla rasindaki yas farki 3 katinin 4 eksigidir buna gore babasiyla 10 yil sora yas farki kac olacaktir

    sizinki daha karisik aq bune ya
  • 1
    enon 28.2.2018 18:42
    yaman tespitçiymişsin delikanlı
    0
    icarus 28.2.2018 18:54
    teşekkür ederim ama ben malım.
    0
    banabubade 28.2.2018 19:16
    knk ben ikilemde kalıyorum bak mesela kendimi mal olarak düşünüyorum ama malsam mal oldugumu anlamazdım zekiyim desem bu seferde kendini zeki sanan biride bunu düşünürdü diyorum şimdi buraya sonuc olarak zekiyim yazsam yüne zeki olöayan biri bunu yazardı diye düşünüp yazmıyorum
    yani bende malım
    0
    icarus 28.2.2018 19:20
    boşver sen onu bunu akşama ne yemek var?
    0
    banabubade 28.2.2018 19:22
    yaw walla pilavı hic sevmem cok yapış yapış oluyo
    ama size temiz bi kuru cekerim beyfendi
  • 0
    kylie 6.3.2018 20:36
    ne? ashdjgkjuhjhsueh
  • 0
    sengreal 9.3.2018 12:25
    ayakkabı ayağın türbanıdır