beni iyi sanıyorlar

    15
    psikologcunuz 26.2.2018 23:27
    oğuzhan koç'un da dediği gibi..
    insanlar iyi olmamızı yüzümüzdeki sahte gülümsemelere bağlıyor sanırım, içimizi bilemezler..
    aşktan falan da bahsetmiyorum sadece.. her şey var üst üste gelen. bir an mutlu olup bir an mutsuzluğunda boğulmak..
    haklı belki herkes kendi derdinde, bir biz yokuz dünyada :) ağlamadık diye mutlu sanmasınlar bizi yani..
    ama garip bir şekilde hepimiz anlaşmış gibiyiz. bir araya gelince tüm sıkıntıları silip goygoy peşinde oluyoruz. yani ortamda çok derdinin olduğunu bildiğim biri olsa bile hiç derdi yokmuş gibi gülüyor, gülüyoruz, mutluymuş gibi..
    çok normal gelebilir ama bu aralar kafamı kurcalamakta..



  • 0
    micheldebourbon 26.2.2018 23:28
    iyi de bize ne ki bundan :)
    0
    psikologcunuz 26.2.2018 23:29
    doğru
    1
    gokkusaklikus 26.2.2018 23:34 ~ 23:35
    ne kadarda kırıcı.
    içinden gelerek yazmış belli ki, bı yerden kopyalasa bile etkilenmiş sonuçta bizimle paylaşmış neden bunu deme gereği duydun ki. begenmediysen ekşi ver geç.
    biraz düşünceli ol, l u t f e n.
    1
    micheldebourbon 26.2.2018 23:42
    bir demircinin elindeki demiri düşün ilk olarak ateşe atılır yanar daha sonra örs üzerinde çekiçle dövülür. çıkan sesler demirin çığlığıdır. sonunda demir artık demir olmaz çelikleşir.

    bu arkadaşta bu durumda. insanlar başkalarının acısını genellikle önemsemez. düşmüş şu anda ben iyi birşey söylersem kendi çabasıyla kalkmaz ayağa. önemli olan kendi çabasıyla kalkması.

    unutma insan kırıldığı yerden güçlenir.
    1
    gokkusaklikus 26.2.2018 23:44
    haklısın ama biraz ağır oldu bence. birazda destek olmak lazim.
    1
    biooody 26.2.2018 23:46
    tüm insanlar birbirine çok leş davransın, dünyayı yakalım o zaman? ne kadar saçma bir yaklaşım. mantığın zerresi bile yok resmen argümanında. bunu söyleyen insan has salaktır. evet, zorluklar insanı güçlendirir ama insan aa biraz güçleneyim diyerek kendine zorluk yaratmaz yaratmamalı ve başkaları da birbirlerine bunu yapmamalı. (not: argümanını yerden yere vurdum ki güçlensin :)
    1
    micheldebourbon 26.2.2018 23:56
    insanlar zaten birbirine çok leş davranıyor. dünya alev alev görmüyor musun? savaşlar, açlık, kıtlık v.b.

    insanlar genelllikle reddettikleri gerçekleri anlamak istemezler ve saçma kabul ederler.

    sende sıkıntı yok devam anlamamazlığa gelmeye.
    ha burada güçlendirdiğin için sagol. istemedende iyilik yaptın.
    0
    biooody 26.2.2018 23:58
    dostum bak verdiğin örnekler iyi güzel de, sen demircisin kız demir, sen onu kılıç yapacağım diye alıyorsun sonra üstünde zıplayıp taşa toprağa vuruyorsun dövmek için, çelik olmaz ki o eciş bücüş bir şey olur. seni her öldürmeyen şey güçlendirir diye bir kaide yok, bazen seni öldürmeyen şeyler incitebilir.
    0
    micheldebourbon 27.2.2018 00:04
    demirci hayattır. demir ise insanoğludur. acıyı kullanarak insanı değiştirir o acıya karşı dayanıklı kılar. kız veya erkeğe indirmedim ki konuyu.

    öldürmeyen şeyler incitir yaralar ama bir daha asla zarar veremez.

    bir yeri çizildiğinde insan kabuk bağlar ve daha sonra düzelir. o çizilen yer artık daha serttir önceki deriye göre.
    0
    psikologcunuz 27.2.2018 00:05
    açıkçası ilk dediğinde kırıldım (pi: @micheldebourbon) ama sonraki argümanda ne demek istediğini anladım, teşekkürler :)
    (pi: @biooody) kendime zorluk yaratmam ama zorluklarla baş etmeyi öğrenebiliriz sanırım :)
    0
    biooody 27.2.2018 00:08
    michel'in dediklerini anladıysan ve haklı olduğunu düşünüyorsan teşekkür etmek yerine ona ana avrat sövmelisin, zira bu şekilde güçlenecektir. uzatmamak için uzaklaşıyorum ama yöntemlerine şiddetle karşı çıktığımı bilesin michel.
    2
    micheldebourbon 27.2.2018 00:41 ~ 00:57
    ne demek isteğimi anladıysan sıkıntı yok.
    gerçek hayatta hiçbir insan tanımadığı kişiyi teselli etmez. buraya bakma sen.

    ornegin gerçek hayatta kaç kişi dilenen kişilere para verir. çoğunluk görmezden gelir değil mi?

    senden istediğim bu tür başlıklar açma inan bana insanların acıyarak birşeyler söylemesini istemezsin ve istememelisin.

    çünkü bu davranışları hep böyle devam ederler. bu konuda bana yazabilirsin. rehber olabilirim anca geri kalanı senin yapabileceğin şey.
    0
    aydakigunes 19.2.2020 21:28
    son cümlen.. haklısın.
  • 1
    biooody 26.2.2018 23:32
    her şey çok güzel olacak. hem seninki de sıkıntı değil ki, insanlar ne sıkıntılar yaşıyor bir bilsen. canını sıkmak için söylemiyorum bunu, çok içten söylüyorum. elindekilerin değerini şimdi bil, kaybedince değil. umarım mutlu olursun.
    0
    psikologcunuz 26.2.2018 23:34
    umarım, hepimiz..
  • 0
    hedap 26.2.2018 23:47
    derdi olduğunu bilsem bile ne fark eder ki?
    en çok kızdığım konulardan biri de bu.
    her insanın ayrı ayrı kendi derdini dünyanın en büyük derdi zannetmesi.
    0
    psikologcunuz 26.2.2018 23:52
    konu bu değil yani asla derdimin ya da derdi olanın derdinin büyük olduğunu söylemek istemedim. yani biz insanoğlu hiç derdimiz yokmuş gibi davranıyoruz ve bu bana garip gelmeye başlıyo bu sıralar ne bileyim. birazcık eşelesek neler çıkacak kim bilir
    0
    hedap 26.2.2018 23:57
    çıktı bile.
    insanlara derdini anlatmak kimse farkında olmasa bile çok tehlikeli bir hareket.
    senin derdin büyüdükçe (kendince) onu anlattığın zaman derdinin büyüklüğüne göre en iyi vurulacagin yerdir.
    ve şu zamanda bı eğilmene bakar en çok güvendiğim dediğin adamın arkana dayanması.
    kendini güvende hissetmek istiyorsan keyifli anlarını mutluluklarini paylaş. derdini paylaşma ki yarın öbür gün o sana karşı koz olarak geri dönmesin.
    1
    psikologcunuz 26.2.2018 23:59
    tavsiyen için teşekkürler :) haklısın o zaman saklamaya devam
    0
    hedap 27.2.2018 00:00
    hatırlatta nikleri değişelim bi ara :😀
    0
    psikologcunuz 27.2.2018 00:02
    ya :d olur ne zaman istersen
  • 0
    dilosss913123 27.2.2018 14:15
    kişi kendi duygularını burda söylemiş sende gelip burda ahkam kesiyon da sen bi insan ol
  • 0
    gioggo 27.2.2018 16:16
    tek sorun samimiyet ve dürüstlük. içimizdeki "ben" ile dışımızdaki "ben".
    1
    psikologcunuz 27.2.2018 16:41
    evet benim anlatmak istediğim buydu, içimizdekileri hep bastırıp, içimiz ve dışımızın benzemediği insanlar olmaktayız.