! değerli yazarların bilgisine ! (istenilen bölümler verilmiştir kontrol edin) - (devam etmektedir mesaj veya alta yazın )

    9
    sewo 6.2.2017 21:29 ~ 8.2.2017 14:30
    arkadaşlar görev yapmak isteyen ve puiv içersinde ben daha aktif rol almak istiyorum diyen yazar arkadaşlar bu başlık altında veya mesaj atarak istedikleri bölümde görev yapabilirler.

    kurallar

    bölüm moderatörü artık puiv'e girmiyor olucak.

    en az 3 aydır başlık ve yorum yapmıyor olucak

    bölüm moderatörü var ise izin alınmalı.

    bölümüne moderatör almak isteyen yazarlar isteklerini yazabilir.

    proje dahilinde çalışıp ilerleyen süreçte yükselebilirsiniz.

    bakınız: futbol

    bakınız: goygoy

    bakınız:bilin istedim

    bakınız:gif

    projenizi oturtursanız her daim ekmeğini yersiniz.

    biz bazı bölümleri ekliyeceğiz sizde eklemek istediğiniz bölümleri alta veya mesaj yoluyorla yazabilirsiniz.

    bölüm moderatörü arayanlar:

    *futbol bölümü baya aktif bir bölümdür ve çok fazla rol var bir sürü lig bulunmaktadır. bölüm modu olmak isteyen arkadaşlar başlığa veya (pi: @ofsaytsizburak) iletişime geçebilir.


    arkadaşlar eskiye dönük içerikleri kesinlikle silmeyin- bölümü aldığınız tarihten itibaren kuralları uygulayınız. yeni kurallar ekliyebilirsiniz ama tamamen değiştirmeyin. yani fotoğraf üzerine olan bir bölüm gif yaptırmayın. siyaset bölümünü tarihe dönüştürmeyiniz.
  • 5
    ismail5412 6.2.2017 21:34 ~ 21:50
    (pi: @hellomyfriend) yapışş

    edit: kim artı botu açtı lan?
    2
    oschemat 6.2.2017 21:34
    yav yüklenmeyin adama face paylaşımına göre dediklerinde haklı
  • 3
    hellomyfriend 6.2.2017 21:35
    gif bilin istedim ve goygoy bölümü epey aktif, ama keyiftuccari kardeşimiz filan pek aktif değil sanırım. bu üç. bölüm modlarına yardım etmek isterim, ayrıca soru&cevap bölümü var, puivesor ile aynı işlemi görüyor ama asıl kuruluş amacı farklı, bölüm modu 7 aydın girmiyor orasında olur
    2
    sewo 6.2.2017 21:38
    o kadar değil baya girmiyor olması lazım aktif olmamaktan kastım.

    soru&cevap bölümünü mü istiyorsunuz?
    1
    hellomyfriend 6.2.2017 21:39
    evet niye olmasın
  • 4
    ofsaytsizburak 6.2.2017 21:39
    futbol bölümüne moderatör olmak isteyen arkadaş varsa bizle iletişime geçsin. ilerleyen vakitlerde eskiden futbol bölümündeki olan aktifliği 2 katına çıkaracağız
    4
    oschemat 6.2.2017 21:40 ~ 21:40
    puvo ekibi kurup futbol sitesi açın siz bence .zaten şimdiki ekip sağlam bi kaç kişi ile on numara olur.ha yanlış anlama övüyorum burada :p
    4
    ofsaytsizburak 6.2.2017 21:42
    forumlarda futbolla ilgil yazarlarla da arkadaşlarıma da haber verip bi birlik oluşturup site kurabiliriz evet hiç düşünmemiştim bunu puvo eyvallah :d
  • 3
    meqt 6.2.2017 21:39
    (pi: #trajikomik) bölümüne talibim
  • 3
    ismail5412 6.2.2017 21:42 ~ 21:43
    (pi: #wordpress) ve (pi: #webmaster) bölümlerine talibim
  • 3
    ofsaytsizburak 6.2.2017 21:45
    (pi: #tarih) bölümüne talibim. böyle önemli bi bölümün pasif kalmaması gerekiyor.


    (pi: @hellomyfriend) sen de var mısın ?
    (şaka bi yana seni de çağırıyorum bu bölüm moderatörlüğüne,gel beraber aktifleştirelim bölümü)
    3
    sewo 6.2.2017 21:47
    (pi: @hellomyfriend)

    bahsettiğim proje işte bu ve bunun türevleri birlikten kuvvet doğar.
    3
    ofsaytsizburak 6.2.2017 21:49
    siz daha fazla puvocuklar getirin siteye,gerisi bizde :)
    3
    sewo 6.2.2017 21:50
    uygulamaya gerçekten çok az kaldı. çok güzel şeyler olucak ben inandım sizde inanın.
    3
    oschemat 6.2.2017 21:51
    mortala çok önce sorduğumda da çok az vardı puvo :p
    bakalım seviye atladı gerçekten geldi
    3
    hellomyfriend 6.2.2017 21:49
    cidden bende tarih bölümüne içerik eklemeye çalışıyorum. olur
  • 3
    darkier 6.2.2017 21:52 ~ 21:53
    (pi: #bircocukabisi fan sayfası) bölümüne talibim :d
    şaka şaka iyiyim ben böyle.
    edit: aa ben zaten o bölümün moduydum pardon.
    0
    sewo 6.2.2017 21:58
    sen çok yanlış gelmişsin dostum :)
  • 3
    oncugenclik 6.2.2017 22:28 ~ 22:29
    sınav olmasa yapardım valla , yazın yap şu teklifi yapmayanin kalbi kurusun .

    ya da (pi: #siyaset) veya (pi: #politika) bölümüne talip olabilirim.

    lan politika bölümü yokmuş.
    2
    oschemat 6.2.2017 22:33
    2
    oncugenclik 6.2.2017 22:37 ~ 22:37
    beni aydınlattığın için seni canı gönülden seviyorum puvo 😂
    2
    oschemat 6.2.2017 22:38 ~ 22:38
    eyvallah puvo :p.
    ben de seviyorum seni yazar olarak
    2
    oncugenclik 6.2.2017 22:42
    yazar olarak mı sadece , kırıldım ama .

    s.s.s. himm peki ok...
    2
    oschemat 6.2.2017 22:43
    bn mşglm glb bana iyi gclr .ss
    2
    oncugenclik 6.2.2017 22:44
    ortam fena ergenleşti en iyisi ben uyuyum amk 😂😂
    2
    oschemat 6.2.2017 22:45
    iyi geceler kızıl yazar
  • 2
    meqt 6.2.2017 22:28
    (pi: #bilim) bölümünü aktifleştirecek kimse yok mu haala aktif bölümlerde yer almıyor da :|
    1
    sewo 6.2.2017 23:56
    (pi: @darkier)

    duyuyor musun sana söyleniyor.
    2
    darkier 7.2.2017 17:42
    ben şimdilik bölüm modu olarak ilgi çekmesini sağlamak istiyorum. sıradan olmayan birkaç tane içerik şekli düşünüyorum bilim bölümü için. zamanla her şey rayına oturacak. sonuçta daha önceden kapatılan bir bölüm. henüz betada diyebilirim o yüzden.
  • 3
    economist 6.2.2017 22:57
    1. kuralı tam anlayamadım. bölüm moderatörü olunduğunda içerik giremiyormuyuz ?
    1
    ofsaytsizburak 6.2.2017 23:04
    yok mesela moderatör olmak istediğin bölümün moderatörlerinin pasif olması gerektiğinden bahsediyor ama tabii istersen her bölüme mod olabilirsin kabul ederler büyük ihtimal. modluk bu sitede üstün bişey değil sadece mod olunca bölümün düzeni aktifliği senin sorumluluğunda oluyor.
    1
    meqt 6.2.2017 23:04
    sahiplenmek istedigin bölümün moderatörü artik puive girmeyen birisi olmali, içerik girememen gibi bi durum olmayacak
    0
    sewo 6.2.2017 23:55
    mesela sen bölüm moderatörüsün senin elinden bölümünü niye alalım ilgilenmiyorsan, aktif değilsen almamız doğru olur.

    o yüzden almak istediğiniz bölüm moderatörü artık aktif olmayan birisi olmalı ki size o bölümü verelim, demek istedim.
  • 1
    darkier 8.2.2017 14:13
    parantez içine yazmışsın bitti mi şimdi? bitmediyse,
    (pi: #güzel kızlar) mod en son 7 ay önce girmiş. aktarın beni oraya. bölümün old school bir havası var çok hoşuma gidiyor.
  • 0
    sewo 8.2.2017 14:31
    önemli not


    arkadaşlar eskiye dönük içerikleri kesinlikle silmeyin- bölümü aldığınız tarihten itibaren kuralları uygulayınız. yeni kurallar ekliyebilirsiniz ama tamamen değiştirmeyin. yani fotoğraf üzerine olan bir bölüm gif yaptırmayın. siyaset bölümünü tarihe dönüştürmeyiniz.
  • 0
    meqt 9.2.2017 20:43
    (pi: #league of legends) buna da talibim :d