13

türkiye: 2 - fransa: 0

şu an ilk yarı itibariyle son şampiyon fransayı tokatlıyoruz pozisyon vermiyoruz fransanın neredeyse tehlikeli atağı yok çoğunluğu genç kadro sağlam iş yapıyor böyle devam ederse bi 2-3 daha atar gibiyiz
  • 1
    666o999 9 gün önce ~ 9 gün önce
    kahveden gelen goooooll seslerine göre 2 tane attığımız net olan maç
  • 1
    wertyus 9 gün önce ~ 9 gün önce
    eğer bu gençler çizgilerini bozmazsalar 2 3 seneye cok daha iyi ve kaliteli olurlar. öyle umuyorum

    not: buraktan topçu falan olmaz. türk slimani başka bişi değil
    1
    gaddarus 9 gün önce
    aynen burak yerine cenk oynasa daha etkili olur gibi
    1
    wertyus 9 gün önce
    oynamıyor anca kendini yere atiyor. böyle devam ederse bu herif bu maçta olsun diğer maçta olsun takıma zarar verir. genç oyuncuların olduğu bir kadroda daha hareketli daha girişken oynaması lazım. bakalım artık
    1
    ofsaytsizburak 9 gün önce
    cenk anca 442'de yardımcı forvet olarak iş yapar. beşiktaş'ta da aboubakar varken formunun zirvesindeydi. gördük ingiltere'de 0 oynayabildi cenk.
    burak'a laf ediyosun da başka lavuk var mı umtiti'ye varane'a ayak diretecek. deli gibi yordu fransız stoperleri. helal olsun valla. herşey gol atmak değil.
    1
    gaddarus 9 gün önce
    burak şimdiye kadar iyi iş yaptı zaten burakla başlamak mantıklı stoperleri yordu şutları sağlam cenk girse daha etkili olur gibi
    1
    ofsaytsizburak 9 gün önce
    ama bu da kaçmazdı amk haklısınız
    1
    gaddarus 9 gün önce
    çıldırcam hahshaha :d
    0
    wertyus 9 gün önce
    bulunduğu mevkide golde atması lazim. yeri gelecek sadece top bekleyecek. farka gidecek macti ve son vuruşları eksik. buraktan daha çok sağ ve sol kanatların payı var. defansta kaan çok guzeldi. umarım üstüne koyarak ilerler. burak daha iyi oynayabilir. eksikleri ortada.ayni şeyi söylüyorum abartılıyor bunun farkında ve bunu kullanıyor.
    1
    gaddarus 9 gün önce ~ 9 gün önce
    şimdiye kadar iyi iş yaptı stoperleri yordu şimdi daha enerjik şutları sağlam forvet olsa gol şansı daha yüksek olur
    1
    wertyus 9 gün önce
    gaddarcim. micheal frey de koşuyordu enerjikti ama bize son vuruşta lazım. yapmıyor kapatsın o zaman eksiklerini. farka gidecek macti. her maçta sağ veya sol kanatlarimiz bastiramaz. ıllaki gol atması lazım. çokta bir yormasi olmadi. benim düşüncem bu yönde
    1
    gaddarus 9 gün önce
    düşüncene saygım var wertocum benim düşüncemde o yönde
    1
    wertyus 9 gün önce
    tecrübe farkıyla cengizden çok daha ileride ama adam ters ayakla gol atarken herif topa bile vuramadi. yapılmaz bu. eyvallah gaddarcim seviyorum seni
    1
    gaddarus 9 gün önce
    burak yılmaz bu şaşırmadık :d
    1
    wertyus 9 gün önce
    valla ben 2. golü attıktan sonra buragin uçarak kaçarak yerlerde yuvarlanmasini bekledim yine iyi tuttu kendini 😂🤣
    1
    gaddarus 9 gün önce
    zar zor ayakta kalmaya çalıştı
    1
    wertyus 9 gün önce
    sert müdahaleler oldu adama ama çok bahane etti onları
    1
    gaddarus 9 gün önce
    olsun bazılarında faul aldı
    1
    wertyus 9 gün önce
    helal olsun ona
  • 2
    sjense 9 gün önce
    saka bir yana pozisyon vermeden, yendik.. helal olsun..
    1
    gaddarus 9 gün önce
    harbiden gençler büyük farkla oynuyor helal olsun
  • 1
    suluk 9 gün önce
    çok güzel maçtı
    0
    gaddarus 9 gün önce
    gençler deli fişek gibiydi maşallah baya gururlandırdı
  • 2
    trakyalikuala 9 gün önce
    effffffsane bir maçtı,takımın genç olmasının faydasını gördük.
  • 2
    mcafkkk 9 gün önce
    kalecimiz harbi çok iyiydi helal olsun
    1
    gaddarus 9 gün önce
    aynen rüştü reçber adaaam hahshah
  • 3
    ghostrider 9 gün önce
    burak yılmaz'a helal olsun. forvet böyle olucak abi ya. adam aldığı her topu sakladı, bir tanesini bile rakibe vermedi. tam 3-4 gol kaçırdı ama yapması gereken her şeyi yaptı.
  • 1
    circlepit 8 gün önce
    şenol güneş farkı, taktik efsane
  • 1
    zixd0 6 gün önce
    @'e karsılık +1 bence haklı
dün dün
  • futbol

    futbolla ilgili her şey

    190 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    oxygen
    rockefeller
    ofsaytsizburak
    meqt

  • bu bölüm #spor-eğlence bölümünün alt bölümüdür.


  • maç başlığı açarsanız maç hakkında gerekli bilgileri içerikte bulundurun. (kadrolar, goller vs.)

    kaynak vermeyi unutmayın.




    ilgili bölümler;