11

evlenecek birini bulmak için ne yapmalı

eee öyle basit bir şey değil
birlikte belki 50 yılını geçireceğin insanı bulmak
belki o seni bulacak ya da sen onu
peki nasıl ve ne şekilde
geleneksel yöntemler
kaderin ağlarını örmesini bekleyerek
yollara düşerek ?
  • 4
    trakyalikuala 25 gün önce ~ 25 gün önce
    evlenecek birini bulmak için çabalamamalı, karşınıza çıktığında yavaş yavaş anlarsınız zaten.
    -iki taraf da birbirine karşı anlayışlıdır.
    -tartışmalar çok büyümeden iki tarafın da kendini anlatmasıyla zamanında sonlanır.
    -“artık bu insanla aynı evde uyanmak istiyorum,bunun getirebileceği her sorumluluğa hazırım” hissi uyanır.
    -evlilik için sadece aşkın yeterli olmayacağını iki taraf da bilir,karşılıklı saygı ve güven ortamı oluşur.
    -eşin de kişisel bir hayatı olduğu unutulmaz ve yapışık siyam ikizi gibi yaşanmaz,taraflar ilişkiden bıkmayacak aksine verimli zamanlarla zevk alacak durumda olur

    ise eğer muhtemelen evleneceğiniz insanı bulmuşsunuzdur. aramamak lazım, sizin beklemediğiniz bir anda o sizi bulur nasıl olsa.


    ekleme:lütfen konuşmaktan zevk aldığınız insanlarla evlenin,mutsuz evliliklerin en önemli nedeni iletişim eksikliğidir.

    ya da boşverin,evlenmeyin.
    0
    incekalem049 24 gün önce
    açıklama için teşekkür :) +
  • 1
    serbestyazar 25 gün önce
    evlilik gerçekten de kutsal bir şeydir şey değil aslında kutsaldır, kolay değil bir kadını kızı gidip ailesinden istemek, emanet almak ve onu bir ömür boyu mutlu etmek, bakmak, isteklerini karşılamak çocuklarını büyütmek etmek, onların iyi olması için çabalamak, mücadele etmek öncelikle evlenmeden önce seneler önce bunun düşünün sorumluluk almayı, alabilmeyi biliyor musunuz ve bunu yapabilir misiniz ? evlilik evlenirim maksat eve gidince birisini göreyim, yemeğimi yapsın e çocukta olur onlada işte vakit geçiririm değildir.

    başta verilen sözlerdir aslında evlilik hep öyle devam etmesidir...
    (pi: @trakyalikuala) nın bahsettiği gibi en çokta artık bu insanla birlikte aynı evde uyanmak istiyorum hazzı var ise hazdan kastım yani o isteğiniz var ise o sevgi ile yatıp kalkıyorsanız, ve tekrardan saygı ve güven ortamı içinde bir alandaysanız ki en önemlisi bu bir birinize saygı, sevgi, sadakat göstermek zaten bu iş olur demektir.

    bunu zaten zamanla anlayacağınızı tahmin ediyorum fakat bu dönemde eğer karşınızdaki yani geleceğinizi bulabilmişseniz mutlusunuzdur, ama bulamayanlara ise üzülüyorum çünkü mağlum biliyorsunuz insanları, o yüzden lütfen ömrünüzün geri kalanını kiminle geçirmek istediğinize, kiminle geçiriyor olduğunuza çok dikkat edin, iyi takip edin. duygularınızı bazen kenara bırakın ve mantığınız ile düşünün ama duygularınız asla terk etmeyin duygularınız ile yaşayın...

    (pi: #evlilik)
    -spoiler-
    1
    incekalem049 24 gün önce
    emeğine sağlık :) +
    1
    serbestyazar 24 gün önce
    eyvallah
    1
    incekalem049 18 gün önce
    :) +
  • 1
    hedap 24 gün önce
    bulmakta kolay evlenmekte. marifet devamını getirebilmekte.
    1
    serbestyazar 24 gün önce
    değil mi çok haklısın aynen öyle önemli olan bir şeyin ne olursa olsun devamını getirebilmek.
    2
    athenaa 24 gün önce
    kâfiyesi de anlamı da çok iyiydii
    1
    incekalem049 18 gün önce
    teşekkür :) +
    1
    incekalem049 19 gün önce
    mantıklı :) +
    1
    incekalem049 18 gün önce
    sürdürebilirlik :) +
    0
    hedap 18 gün önce
    yalnız baya iyi övdün😀
  • 0
    systemfailed 24 gün önce
    işi olmayanın yuvası olmaz derler zaten evlılık denılen müessese 6 aydan sonra insanların birbirinden sıkılmaya başlaması ile değişiklik olsun evlılıgımıze heycan gelsın dıye çocuk yapmak ile devam eden bir olay sonrası zaten malum rutin..
  • 1
    banu123 19 gün önce
    evlenecek birini bulma bence sen hayatına bak incekalem'cim kendi parani ye bol bol seyehat et
    -1
    incekalem049 18 gün önce
    tavsiye için teşekkür :) +
    1
    banu123 16 gün önce
    reca ederim ama yalnizlikta çok iyi bir şey değil misal şuan tek başıma karamel machiato mu yudumluyorum
    0
    incekalem049 11 gün önce
    afiyet olsun :) +
  • 0
    racooss 17 gün önce
    aramalı
  • 1
    grmusicfm 11 gün önce
    şu zamanda maalesef zor.hatta evlenecek kişi bulmak bir zanaattır kanımca.
    0
    incekalem049 11 gün önce
    tecrübe :) +
  • 0
    rapunzel 10 gün önce
    beeeelki müge anlı ama bana o bile bulamaz
  • 0
    anarchist 9 gün önce
    hayatımızı kredi ve kira ödeyerek geçirmeyi kabul ediyorsan deneyelim
  • 0
    sjense 9 gün önce
    önce insan bulmak lazım bence, ki günümüzde baya zor.

  • 1
    aynendiyerekyasamak 7 gün önce
    (pi: https://www.puiv.com/i/mlou92pm/#467543)

    önce kendini evliliğe sen adapte edeceksin.
    kendine 500 liralık kıyafet alırken 250 liralık alıp kalanı eşimin hakkı deyip bir kenara bırakacaksın
    evlendikten sonra görüşmek istemeyeceğin insanları hayatından bir bir uzaklaştıracaksın
    yatak odandan çamaşırına kadar evli olsam nasıl olurdu diyerek düşünecek ve ona göre yaşamaya başlayacaksın
    sonra bide bakmışsın o kişiyi görmüşsün... evlenmek istiyorum diyerek dolaşma evlenmek ister gibi yaşa
    0
    incekalem049 4 gün önce
    okuduktan sonra
    bir aydınlanma geldi
    teşekkür :) +
  • 0
    puablo 7 gün önce
    bkz: esra erol
  • 0
    goodcat 7 gün önce
    kısmetini beklemeli.
  • gündüz-gece

    aşığın dediği gibi gidiyorum gündüz-gece diyenler buraya yazsın

    183 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    incekalem049

  • bu bölüm #sosyal bölümünün alt bölümüdür.
  • gündüz-gece karşılaştığımız olayları anlatıyoruz

    +18 içerik girmiyoruz

    siyaset yapmıyoruz

    yazar ve okurları olumsuz davranışlara yönlendirecek içerik girmiyoruz

    içerik giren ya da yorum yapan yazarları yaptıkları içerik yada yorumla ilgili cevap vermeye zorlamıyoruz