8

er / kek /ler kadı / n /lar

🚹 erkeklerin kadınlar üzerindeki yanlış egilimleri🚹

🚺ve onları kaba olarak(öküz, odun, abaza) niteleyen
kibar ve öncülük lütfen diyen kadınlar 🚺

sorun

🚺kadınlarda mı❕

🚹erkeklerde mi ❓
  • 0
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    kek güzeldir ama aşçısı her zaman bir kadindir😊
    0
    savas8 1 yıl önce
    yok canım
    0
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    bence öyle dostum👍
    0
    savas8 1 yıl önce
    kavanozun anlamını şimdi anladım
  • 0
    yavuzsultanmehmet 1 yıl önce
    reis şu emojileri bir bırakta ne anlatacaksan normal normal yaz gözünü seveyim.
    0
    savas8 1 yıl önce
    bu benim açıklamam
    birazcık yaralı
    tamam mıı
    0
    shewolf 1 yıl önce
    haklısın alışkın değiliz :d
    0
    savas8 1 yıl önce
    alışkın değiliz
    dedin de
    ziynet sali geldi aklıma
    😊
    1
    shewolf 1 yıl önce
    şarkısı mı var? ziynet salinin sadece herşey güzel olacak şarkısını biliyorum da biraz cahil kaldım :)
    1
    savas8 1 yıl önce
    estağfurullah
    evet
    alışkın değiliz efsanelerden
  • 0
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    aslında dünya kavanoz dibli 😉
    0
    savas8 1 yıl önce
    kavanozu böylesine seven bir erkek
    koşun kızlar 👭 😊
  • 0
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    kavonoz can dir ya.cok cesitlilikle kullanabilirsin onu
    mesela içine bir sürü yiyecek maddesi koyabilirsin .
    kavonoz deyip geçme hayatın her alanında ihtiyactir😜
    0
    savas8 1 yıl önce
    dediklerin dogru
    yiyecek, içecek doldurulması ve taşınması için çok kullanışlı

    ama kullanım dışı şeyler koymak(adamm) gibi
    ee biraz düşündürücü degil, degil hani
    0
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    anladim demiştin ya 😉
    0
    savas8 1 yıl önce
    bir de senin anlattığın önemli
    inanılmaz kavanoz adam
    1
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    o orumcek adam değilmiydi ya😂
    oysa ben sıradan bir insanim😉
    1
    savas8 1 yıl önce
    ya hem inanılmaz
    hem mütevazi
    koşun kız koşun
    1
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    teşekkür ederim dostum konunun dışına çıktık ama eyvallah😉
    1
    savas8 1 yıl önce
    eyvallah 😊
    1
    kavonozdaki_adam 1 yıl önce
    👍
  • 0
    hedap 1 yıl önce
    öyle demesi lazım zaten. bir kadın bana galip ne kadar naziksiniz vs vs derse o kadınla bir daha görüşmemek üzere alakami keserim.
    ne demek lan çok naziksiniz çok incesiniz felan?
    böyle diyen kadınlar olursa hemen dışlayin.
    0
    savas8 1 yıl önce
    seni sana anlatsa
    isyan edersin yani
    0
    hedap 1 yıl önce
    tabi ki. böyle şeyler erkeklere söylenmemeli. erkek üzerinde çok büyük tahribatlar yapabilir.
    0
    savas8 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    💢tahribatlar💢

    adamın kullandığı kelimenin muazzamlıgına bakarmısınız lütfen

    belki sadece senin üzerinde o etkiyi bırakıyordur
    0
    hedap 1 yıl önce
    çevrene bakınca anlıyorsun yıkımın ne derece büyük olduğunu.
    1
    savas8 1 yıl önce
    bazı insanlara araba dokunmaz ya hani
    sen şey diyorsun
    çevremde görüyorum, dokunuyor
  • 0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    ya şimdi şöyle insanoğlu kendinden olmayana hep çirkin bi yakıştırmada bulunur. bu ister istemez herkeste bi algı oluşturur.

    şöyle bir de boyutu var. demekki öyle olan insanlar epeyce var ki bu fikir çıkıyor, yayılıyor, çoğalıyor. mesela aslanın yırtıcı bir hayvan olduğunu şak diye anlamadık. birileri yırtıcı olduğunu gördü, deneyimledi, aktardı. hayvanlardan neden örnek verdin diyeceksin bende insanda hayvandır demiycem tabiki. insanlar davranışsal olarak da ayrılır. çirkin isimlendirilmiş şekli de budur puvo, iyi sabahlar :)
    1
    savas8 1 yıl önce
    şöyleli, böyleli
    aslanı, hayvanlı
    güzelli, çirkinli


    bir yorum oldu

    korktum okurken

    "insan düşünen bir hayvandır" diyicen diye
    allah'a şükür demedin
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    sağ gösterip sol vurmazsak bu maçı kazanamayız savas, hatta savaşı kazanamayız bak bu daha yerinde oldu:d
    0
    savas8 1 yıl önce
    savaşlardan daha güçlüdür aşk
    0
    kahvelipuding 1 yıl önce
    aşk kavuşamamaktır. kendi içinde savaş verir. güçlü olsa savaşı kazanırdı ama yinede kaybederdi. aşk olmaktan çıkardı.
    1
    savas8 1 yıl önce
    harbiden he
    o da nasıl bir keşmekeştir ya

    sevsen bi dert
    sevmesen...
    1
    kahvelipuding 1 yıl önce
    öyle puvom, öyle
19 saat önce dün
  • sizce

    yazarın düşüncelerini diğer yazarlarla tartışması amacıyla oluşturulmuş bölüm

    2 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    ismail5412
    www

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.