imam hatipler kapatılsın

    30
    apsua 21.3.2018 16:59
    söyleyeceklerim bu kadar teşekkürler
  • 1
    kursatkrky 21.3.2018 17:01 ~ 17:10
    diyanetin başınada adnan oktay gelsin

    oktay değil oktar olucak.
    0
    apsua 21.3.2018 17:02
    oktay kim ya
    0
    kursatkrky 21.3.2018 17:09
    2019 best model birincisi :)
  • 0
    polatalemdar1 21.3.2018 17:13
    bunun birde sayko japon versiyonu vardır:
    imam hatipler patpatsın.
  • 5
    ghostrider 21.3.2018 17:14
    bence işe yaramaz boş okullardır. ayrıca kız ve erkeklerin ayrı okuması ne saçma. imam hatipler eğitim kurumu falan değil.
    0
    gokkusaklikus 22.3.2018 16:02
    kız meslek, endüstri meslekler naaaapsin
    0
    apsua 22.3.2018 16:04
    wow wow wow yavaş bütün eğitim problemlerini biz mi çözeceğiz
    0
    gokkusaklikus 22.3.2018 16:07
    bı yerden başlamak lazım be ooooolum .d
  • 1
    thuglife 21.3.2018 17:22
    sen bu genç misin yoksa
    0
    apsua 21.3.2018 17:23
    dsffsaafha
  • -3
    selimakif 22.3.2018 09:06 ~ 09:09
    siz kimsiniz ki kapatılsın veya kapatılmasın kararını veriyorsunuz?
    babanızın köşe başındaki kırtasiye dükkanı değil bu.
    0
    cptsobel 22.3.2018 09:52
    o erkang porçay...
    0
    selimakif 22.3.2018 09:55
    ne alaka?
    erkan porçay?
    0
    cptsobel 22.3.2018 13:22
    puvom yapma bee alakasızmı sence :d
    0
    selimakif 22.3.2018 13:26
    kim bu?
    tanımam etmem.
    0
    cptsobel 22.3.2018 13:49
    youtube a porçay yaz.
    0
    selimakif 22.3.2018 13:52
    pöf...
    tamam bakarım bir ara.
  • -5
    akpartiliyizakparti 22.3.2018 09:40
    istediğiniz hiçbir şey olmayacak vatan hainleri
    4
    ferhatt 22.3.2018 10:26
    aylardır anlayamadım puvo. senin isim troll mü, gerçek mi?
    0
    caytiryakisi 22.3.2018 10:27
    anlayamazsın
    1
    ferhatt 22.3.2018 10:28
    :/
  • 1
    sureyya 22.3.2018 10:01
    bence kızların başı kapatılsın.
    madem özgürlük anlayışınız bu al sana
  • 3
    gameofthrones 22.3.2018 11:23
    kesinlikle kapatılmalı ya da her ilde 2 tane olsun en fazla. pozitif bilimlere önem verilen okullar açılmalı. zaten imam hatip okullarının başarısıda ortada.

    saray gibi imam hatip yapıyorlar her yere harbiden içi boş. yeter lan yeter!!
  • 0
    shewolf 22.3.2018 12:34
    kapatılmasın da. fazlası zarar diyorum.
    2
    apsua 22.3.2018 12:40
    şaka bi yana imam hatipler haksızlık din eğitimi veriyorsa versin, biz de bunları söylüyoruz diye dinsiz ilan ediyorlar ben sakarya'daki imam hatipi biliyorum öğrencileri normal lise övrencilerininin aynı her türlü kaşar kızı, şerefsiz erkeği var aile baskısıyla oraya gönderildiler diye bu insanlar dindar olmuyor benim dini eğitime bir karşıtlığım yok ama bu devlet okulunda olmaz, camii'de olur kursta olur, imam da buradan yetişir bu kültürden çıkar, imam hatiplere yapılan yatırım fen liselerine yapılsa belki vatana millete hayırlı insanlar çıkar
    0
    shewolf 22.3.2018 12:43
    çok haklısın aynen katılıyorum. zaten o liselerden çıkan öğrencilerin %80i hiç dini ahlaki eğitim almamış sadece şişirilmiş öğrenciler oluyor. yani sadece bilgiyi alıyorlar fakat eğitimi almıyorlar.
    çevremde buna çok örnek var. kız imam hatipli ama dalga geçmediği kız atmadığı pis kahkahaları kalmadı
    1
    apsua 22.3.2018 12:45
    evet, tamamen anlatmaya çalıştığım buydu anladığın için teşekkür ederim.
    0
    shewolf 22.3.2018 12:46
    rica ederim
  • 0
    yepyeni 22.3.2018 13:04
    kapatılsın kapatılsın da yerine kim gelecek kardeş ?
    0
    apsua 22.3.2018 13:05
    normal liseler ?
  • 3
    nirvanascoffee 22.3.2018 13:52
    artırıyorum, diyanet de kapatılsın...
    0
    apsua 22.3.2018 14:09
    olabilir de oraya daha var
  • 1
    angelripper 22.3.2018 16:13
    ülke komple kapatılsın
    0
    apsua 22.3.2018 16:26
    yok canım olmaz öyle
    1
    propanoikacid 22.3.2018 16:58
    binali indir kepenkleri
  • 0
    faydalirehber 23.3.2018 00:23
    saygı duyuyorum ama öyle düşüncen varsa olmazsa olmazınsa bu ülke sana göre değil kardeşşş
    0
    apsua 23.3.2018 00:44
    saygı duyuyosan niye bana göre değil aq bu hepimizin ülkesi ve bana göre bu şekilde daha iyi olur
    0
    faydalirehber 23.3.2018 12:13
    bana göre olmaz ve türkiye'nin %99u müslüman ve en az da %50 si mümin gibi yaşamaya çalışıyor ve bence mantıksız
    0
    sunrise 23.3.2018 12:51
    %99 mu müslüman? çok fazla atmadın mı
  • 0
    lmy4222 23.3.2018 12:55
    aynı düşüncede olduğum hal biçimidir
  • 0
    papazsarmn 23.3.2018 14:38
    imam hatıpın açılma amacı eğitimli din adamları yetiştirilmesi şuan ki durum sadece imam hatip özelinde değil genelinde eğitimin kötü olmasından mütevellit kapatılması bir çözüm değil fakat revize edilebilir ve oraya gidenler tüm şartları bilip ona göre gidiyorlar bize düşmez bunun kararını vermek ama zorla göndermek ve her yere açmak sorun teşkil eder bu ülkenin okumuş din adamınıda bilim adamında ihtiyacı var bence tek ihtiyacım okumuş bilinçli bireyler
  • 0
    tunber 23.3.2018 14:42
    zaten imam hatip diye birşey yoktur var olan cumhuriyet okullarını birileri imam hatip okullarına çevirdi. kapatılmasına karşı değilim ama bence cumhuriyet okullarına çevirilmesi daha iyi