2
acil yardım
beyler dolgum düşmüş dişimin boşlupu o kadar ağrıyo ki durmaıyorum yerimde yardım edin nasıl geçer bu
  • 0
    gaddarus 11 ay önce
    doktora git ya da zaman zaman ağrı kesici al..

    benimde1.5 sene önce dolgum düşmüştü hala dolgu yaptırmadım bir de kanal yapılmış dişteki dolgu sadece yemek yerken ağrıyor.. neden yaptırmadın diyecek olursan gss prim borcundan dolayı tedavi etmiyorlar bende inat ettim ücret vermicem diye hala böyle geziyorum :)
    0
    fobi 11 ay önce
    ahahah :) ama bro ben şu an işteyim iznim yarın şimdilik bi geçici çözüm bulma ihtimalin var mı ?
    0
    gaddarus 11 ay önce
    ağrı kesici al yapıcak bir şey yok ya da işten çık özel doktora git
    0
    fobi 11 ay önce
    işteb çıkamam ağrı kesiciyi direk yutsam olur mu ?
    0
    gaddarus 11 ay önce
    etkili olanından yut bir tane 2-3 saat idare eder seni
    0
    fobi 11 ay önce
    majezik olur mu ?
    0
    gaddarus 11 ay önce
    olur olur bende tam onu diyecektim
    0
    fobi 11 ay önce
    eyvallah puvo hayatımı kurtardın
    0
    gaddarus 11 ay önce
    rica ederim puvo acil şifalar dilerim diş işi sakat iş
    1
    fobi 11 ay önce
    saol reis
  • 0
    toss 11 ay önce
    içine pamuk tıka ara ara değiştir.
    ben yapmıştım.
    diş ağrısı üzerinden şaka yapılmaz... vah kardeşim...
    0
    fobi 11 ay önce
    kardeş yapsanda sorun olmazdı her türkü şakaya açıpım bende o pamuk işini ağrı kesiciden sonra denerim sende saol
  • 0
    footish 11 ay önce
    rakı bas
    0
    fobi 11 ay önce
    hayatım beklemektek ağzım sikildi yeni deva yazıyosun
    0
    footish 11 ay önce
    o kadar kötü mü ya?
    0
    fobi 11 ay önce
    kanka aynen çok kötüydüde geçti
    0
    footish 11 ay önce
    harika
    0
    fobi 11 ay önce
    :)


  • karışık

    Karışık

    30 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...