fotoğraftaki hatayı fark edebildiniz mi?
  • 0
    elfgozlucuce 1 yıl önce
    uçakta cam mı açılır.fotoğrafın tamamı hata.
  • 0
    ignelifici 1 yıl önce
    gömleği ile kravatı uyumsuz olmuş :)
  • 0
    tukenenkalem 1 yıl önce
    o hızda adamın kravatının boynuna yapışması gerekmiyo mu?
  • 0
    zorveotesi 1 yıl önce
    yalnız adam saçları nası jölelemişse hiç bozulmuyo :)
  • 0
    anlamadimbabacim 1 yıl önce
    bu pilot değil.bu yakışıklılıkla pilot mu olunur? lisede bu kızlarla çıkmaktan ders çalışmaya ne ara vakit buldu.
  • 0
    balporsugu 1 yıl önce
    cam açık ulan daha ne olsun.
  • 0
    shewolf 1 yıl önce
    kravat ters yöne sallanıyo
  • 0
    reelsayi 1 yıl önce
    o hızda telefonu nası iki parmağıyla tutuyo?
  • 1
    garavel 1 yıl önce
    gözlükteki yansıma
    0
    bodurzurafa 1 yıl önce
    +1
  • 0
    oluroylearada 1 yıl önce
    gölgeyi güzel shoplamışlar.
  • 0
    secko 1 yıl önce
    adamın gölgesine bakınamk :d
  • 0
    merhababoss 1 yıl önce
    kimsede aga gözlğk camındaki duvar yansıması ne ameke demiyor 😂
  • 0
    nee 1 yıl önce
    uçak yerdeyken çekilmiş bi fotoğraf uçak buraya shoplanmış, motorun çalışmadığını görmüyormusunuz
  • 0
    ercandag 1 yıl önce
    motor çalişmiyo donse okadar net gozukmes motor pervanesi cok net belli
  • 0
    ayguci 1 yıl önce
    gözlüğün yansımasına bakın, binalar falan var. havada olsaydı gözlük sadece bulutlarla kaplı olurdu
  • 0
    kairos 1 yıl önce
    masayı kes abi :s


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    314 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...