kaç yaşındasın, kaç yaşında gösteriyorsun? neden?

    17
    tazekan 16.5.2018 18:32
    bebek gibi baktığım saçlarım döküldüğü için normalden 10 yaş daha yaşlı görünüyorum. 26 yaşındayım ama 33-34 gösteriyorum :(
  • 0
    mateodelutfen 16.5.2018 18:48
    26 yaşındayım.

    sakalımı kestiğimde 16 gösteriyorum.

    sakalımı kesmediğimde 36 gösteriyorum.
    2
    tazekan 16.5.2018 18:52
    zamanda seyahat etmenin yolunu bulmuşsun haberin yok dostum
    0
    mateodelutfen 16.5.2018 18:53
    yaşa 😂
  • 0
    bulent832 16.5.2018 18:57
    ekiyorlar be kardeşim bi araştır bence
  • 1
    shewolf 16.5.2018 19:02
    20 yaşındayım ama bana 15sin derler :d
    0
    tazekan 16.5.2018 19:27
    bu yılların kıymetini bil puvo
    0
    shewolf 16.5.2018 19:51
    bilmiyorum. herkes yaşlanınca genç görüneceksin diyor ama yaşını göstermek en iyisi
  • 0
    ok1 16.5.2018 19:26
    16 yaşındayım

    12-13 yaşında gösteriyorum çünkü kısayım
    80 yaşında hissediyorum
    -1
    hellomyfriend 16.5.2018 20:40
    boy kac
    0
    ok1 16.5.2018 22:14
    162
    0
    ashal 16.5.2018 22:23
    ben 155im derdin dertmi
    0
    ok1 16.5.2018 22:52
    dert demedim ki ben boyumu seviyorum kaç gösteriyorsunuz ve neden demişya o
  • 0
    komor 16.5.2018 19:55
    bende 27 yim ama bazı insanlar evli çocuklu sanıyor bazıları 22-23 sanıyor anlamıyorum arada tarz değiştiriyorum ondan galiba kendi yaşımda kiz arkadaşım olmadı daha 18-20 arası saç sorunu var 🙂
  • 0
    erenraphael07 16.5.2018 20:34
    20 yaşındayım yaşımda gosterdigimi söylerler sakallari kesince tabi 5 yaş genç :d
  • 1
    zynppp 16.5.2018 20:58
    21 yasındayım gecen kendime elbise bakarken anne kız kombini gördüm iki elbisede aynı beni hüsrana uğratan kısım elbisenin anneler iiçin olanı degil 9 10byaş olanının bana olmasıydı alırkn kasiyerin hediye paketi mi olucak sorusuda tuzu biberiydi 16 17 sanırlar genelde 9 10 yaş yıktı beni 😩😩
  • 1
    raıssa 16.5.2018 21:11 ~ 21:12
    neredeyse 20 yaşındayım belki 24 falan gösteriyorumdur o da iriliğimden ve evet bebek severken annesi sanıldığım çok oldu😥😥
  • 0
    selinarslan 16.5.2018 21:17
    19 um ama herkes 15-16 gibi gösteriyorsun diyor. hayatım boyunca hep yaşımdan küçük gösteriyorum.
  • 0
    basgetci 16.5.2018 22:09
    yaşım küçük ama yasadiklarim büyük
  • 0
    vecco 16.5.2018 22:35
    40 yaşındayım, 50 gibi gösteriyorum. ebem si..ildi
  • 0
    j_rambo 16.5.2018 22:53
    kimlik 23 diyor ağustos ayında ruh ölü beden 40
  • 0
    sla1 16.5.2018 22:58
    15 yaşındayım fotoraflarda 18 gibi gösteriyom amk
  • 0
    fakirhalkkahramani 16.5.2018 23:21
    25 resmen
    55 bedenen
    75 ruhen
  • 0
    allahdiynantpfistigi 16.5.2018 23:54
    17 yaşında 20-22 gösteriyorum çünkü takıntılı derece de sürekli makyajlı gezen 1.70boyunda şişman bir ergenim ://
  • 1
    baksensuise 17.5.2018 01:48
    17 yaşındayım 17 gösteriyorum çünkü 17 yaşındayım
  • 1
    blackwomen 17.5.2018 01:52
    20 yaşındayım. makyajlı 18, makyajsız 16-17 gösteriyorum
    0
    j_rambo 17.5.2018 10:04
    oooo güzelmiş 😂😂🌼🌼🌼
  • 1
    tohum 17.5.2018 01:58
    22 yaşındayım. 18 yaşımda döktüm saçları. giyim stilime göre 24 30 arası gösteriyorum. erkekte saç büyük faktör sanırım, lakabım dede aq.
    0
    ultraviolence 17.5.2018 02:39
    o nasıl lakap lan ahah
  • -2
    hellomyfriend 17.5.2018 02:02
    saçlarım bi ara fena açılmıştı, gözlerimin altı çoktan çizikler olmaya başladı, eskiden gözlerim karaydı şimdi altı. 17 yaşındayım biraz da yüz otursa tam 20 olurum herhalde
  • 0
    fztbiri 17.5.2018 02:08
    20 yaşındayım,
    resmi kıyafetle 45,
    sporla 25,
    arabada 5
    evde 15 😂
  • 0
    naif 17.5.2018 03:32
    yaşım 27 olmak ve hiç buyumekmek istediğim
    yaş ise 22
  • 0
    cembstn 17.5.2018 04:07
    27 yaşındayım, 30 - 35 gösteriyorum
  • 0
    gokkusaklikus 17.5.2018 04:50
    18 ama bazıları 24 yaşındaki kuzenimle beni ikiz sanan oldu, hangimiz büyük diyen oldu. bazısı dedi liseye geçtin mi...
    bilmiyorum nasıl gösterdiğimi
  • 0
    hattorisakso 17.5.2018 07:55
    28 yaşındayım, 28 gösteriyorum çünkü 28 yıl önce doğdum
  • 0
    tiredpanda 17.5.2018 08:34
    17 yaşındayım ve hep küçük gösterdiğimi söylerler
  • 0
    bilall 17.5.2018 09:17
    23 yașın dayım çogu kiși 17 18 falan diyor göstermiyomușum sen bakmayı bilmiyorsun ben ona bișey diyommu 😂😂🤣😂🤣🤣
  • 0
    hulyabl 17.5.2018 09:22
    24 yaşındayım 18 gösteriyorum çünkü minyon olmak 😄
  • 0
    topal__solucan 17.5.2018 09:58
    19 yaşındayım 19 gösteriyorum. yaşımın adamıyım
  • 0
    esranzz 17.5.2018 10:04
    20 ama 25 falan diyorlar
  • 0
    tayyipylmz 17.5.2018 10:12
    18,52
  • -3
    roveto 17.5.2018 10:20 ~ 10:20
    bu ne böyle reklamdan geldim ekşi sözlük çakması felan mı?
  • 0
    mstfa 17.5.2018 10:22 ~ 10:22
    19 yaşındayım söylemezsem 27 gibiyim
  • 0
    geceavcisi 17.5.2018 10:34
    19 yaşındayım 22 23 diyorlar klasik sakaldan kesince 17 oluyor 😂
  • 0
    mustafayalcin 17.5.2018 12:15
    16 yaşındayım 20 gösteriyorum boyum uzun bide sporcuyum
  • 0
    kepenklibiskuvi 17.5.2018 12:55
    31 yaşındayım. ama sakalı kesince 25 gösteriyormuşum. sakal sen nelere kadirsin.
  • 0
    oguzy 17.5.2018 13:05
    17 yaşındayım 13-14 gösteriyorum zik kadar boyum var
  • 0
    sivridil 17.5.2018 13:13
    32 yasindayim 24-25 gosteriyorum. ailecek cadiyiz. ıksir sayesinde
  • 0
    ahmetciftci 17.5.2018 13:27
    24 yaşındayım 24 yaşımı gösteriyorum
  • 0
    sinankarapinar17 17.5.2018 13:29
    21 yaşındayım 18 gosteriyorum 60 hissediyorum
  • 0
    mavi_var 17.5.2018 13:38
    nasıl göründüğüm bakana göre değişir.
  • 0
    slmsgtc 17.5.2018 13:41
    34 - 28 gösteriyorum
  • 0
    hazelleyes 17.5.2018 15:40
    22 ama 17-16 falan minyon tipli olmak böyle bişey 😉
  • 0
    melekmeydan 17.5.2018 17:06
    40 yasindayim 30 gosteriyorum tskler estetik cerrahlar 😀😀😀
  • 0
    utkuakdenz 17.5.2018 23:13
    19 ama 22-23 gösteriyorum çünkü boyum uzun sakallarım yaşıtlarıma göre daha çok öyle yani.
  • 0
    selahattingngr 17.5.2018 23:16
    yaş 17 ses 45
  • 0
    queenn 18.5.2018 03:30
    25 ama 20 gösteriyorum 😊
  • 1
    commandantefidel 18.5.2018 03:34
    18 fakat daha olgun kiyafetler dusunce yapisi ve agir basli oldugum icin 22 - 23 gosteriyormusum. hatta bazen 50 yasinda ki bi insan gibi davrandigimi soylerler.
  • 0
    yelen11 18.5.2018 04:27
    27 yaşımdayım. 23 24 diyorlar. 😂
  • 0
    roifou 18.5.2018 07:45
    22 yaşındayım ama 16 17 gösteriyorum ırsi
  • 0
    bozokdoruk97 18.5.2018 09:09
    17 ama sakalsız olmadığım için 15 felandır sanırim xjxiixjcnx
  • 0
    yahepyahic 18.5.2018 12:47
    26 yasindayim sakallar olmayinca 19 olunca 35
  • 0
    az_susun 18.5.2018 13:09
    32 olan yaş, görünen 20, sebep: belirsiz 😐