11

suriyeli gencin bana verdiği ibretlik ayar

arkadaşlar o gün avcılar meydana gidicem yolu tam bilmiyorum. oradan bir abiye sordum oda bilmiyor nasıl gidildiğini. neyse yoluma devam ederken türk zannettiğim birine sordum adam başladı anlatmaya "buradan yeşil şapkalı minibüse biniyorsun. caminin orada in aşağı doğru git meydan orası. aşağıda da sahil var."
bende merakımdan "nerelisin?" diye sordum aldığım cevap karşısında şok oldum. "suriyeliyim." dedi. (detaya girmişti ama tam hatırlamıyorum)



bu suriyeli meselesi ile ilgili bir abiyle konuşmamız var. onuda 30dk sonra atıcam. baya anlamlı bir konuşma. kısa ama öz.

not => sonradan fark ettim içerik başlığı ahsentv'nin youtube içeriklerinin başlıklarına benzemiş. :))
  • 1
    dejin 4 ay önce
    ben de oradaydım puvo, adam senden uzaklaşırken şöyle söyledi: mk adam memleketini bilmiyor kimliği var bizim yok.
    2
    ghostrider 4 ay önce
    dffgdfgdf
    rte kimliğide verir kekle beraber.
  • 1
    bir_dost 4 ay önce
    minibüse bindikten sonra cebimdeki 2 liraya bakarken benden tahmini 1-2 yaş büyük bir kızla erkek bindi ikisinin de ayakkabı new balance pantolon mavi tişört polo.başladılar arapça konuşmaya :') bir an kim suriyeli lan diye sorguladım
    1
    ghostrider 4 ay önce
    bak bu iyiymiş reyiz. ister misin suriye'ye göç edelim.