uzun mesafe ilişkisi

    10
    karikaturist 19.3.2020 13:22 ~ 20.3.2020 18:30
    selamlar uzun bir zamandır buralara uğrayamıyordum o yüzden hepinize bir selam çakayım. neyse dostlar bugün benim için mühim olan bir konu da fikirlerinize ihtiyacım var. konu şu; ankara'da konuştuğum bir kız var ben ise ege bölgesinde oturuyorum. kız ile kafamız baya uyuşuyor yanı kız benim kız versiyonum desem yeridir her neyse kızın hedefi odtü bil. ve o orada okumak zorunda ben ise diş hekimliği istediğimden dolayı nerede okursam okuyayım çok bir şey fark etmeyecek benim için fakat şöyle bir durum var ben ege de okumak istiyorum diş hekimliğini kız ise ankara'ya gelmemi istiyor. biliyorum size bu baya saçma geliyor daha gerçekte görmediğin bir kız için gidilir mi falan diyorsunuz ama gerçekten garip bir durum benim için hem gitmek istiyorum ama bir yandan da ege de okuma hayali benim bırakmıyor ne yapmam lazım bilemiyorum.

    edit: sağolun arkadaşlar birçoğunuz yazdığını da göz ününe alarak bu işi sınav sonuçlarına göre değerlendirmenin en doğrusu olacağını düşünüyorum o yüzden pek fazla kendimi bu işe kaptırmayacağım olmazsa da olmaz modunda takılacağım yine hepinize çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın.
  • 1
    gaddarus 19.3.2020 13:38
    hiç görmediğin bir kız için hayallerinden vazgeçmek ne kadar doğru olur bilmem. sonuç olarak buraya gelsen kızla buluşsan etsen hadi sevgili oldunuz ayrılma ihtimaliniz de var onu da düşün derim tabi ankara'daki üniversiteler bir çok üniversiteye göre çok iyi eğitim konusunda.

    birde o kızın odtü kazanma olasılığı senin ankara kazanma olasınlığından daha düşük
  • 2
    aydakigunes 19.3.2020 14:03
    sınav sonuçlarını eline al ondan sonra plan yap.
  • 0
    athenaa 19.3.2020 17:47
    bunun tam tersini su an yasiyorum sana tavsiyem ikiniz de bunu dusunmeyi birakin ve sinava odaklanin istediginiz puani aldiktan sonra bunu yine konsuruz
  • 0
    gamzeszgin 20.3.2020 00:29 ~ 00:30
    seni çok iyi anlıyorum galiba çevredeki çoğu kişi saçma buluyor tanımadığın sanaldan biri için kalkıp gidilir mi, aptallık vs vs. ama öyle değil, olmuyor işte zor bir durum. ve büyük seçimler var karşında. her seven yan yana diz dize olamıyor maalesef.
    dedikleri gibi odaklanman gereken sınavlarınız eğer ayrı olsanız bile devam edeceğini düşünüp değer diyorsan her türlü olur zaten konuşulur halledilir karşılıklı anlayışla.
    0
    aydakigunes 20.3.2020 00:39
    isterse her şeyi eni konu düşünsün, ölçsün biçsin, asla yarı yolda bırakılmayacağına kanaat getirsin yine de hesapları tutmayacaktır.
    0
    gamzeszgin 20.3.2020 15:15
    her şeye bu kadar kesin ve olumsuz gözüyle bakacak olursa olmaması daha muhtemel.
    0
    aydakigunes 20.3.2020 15:23
    hayatın gerçekleri ve bir puvo tavsiyesi.
    bu meselelerde bardağın boş tarafını görmek daha çok önem arz ediyor.
  • 0
    oschemat 20.3.2020 02:13
    puvo, senin isteğine değer vermeyip ankara'ya gel diyorsa üzgünüm ama bazı şeyleri düşünmen gerekebilir
  • 0
    cagrialaf 20.3.2020 10:20
    kardeşim şimdi beni dinliyorsun. sende gençliğimi görüyorum. bende sevdiğim kız ile uzaktan yapamadığım için cahillik yıllarımda onunla aynı üniversiteye gittim. şimdi öncelikle bu kısmı açayım. oraya istersek babanı anneni koyalım üniversite istemediğin bir yerde okunacak bir yer asla değil. şimdi sen istediğin yerleri tercih edeceksin sonra kız isterse uzaktan yürütürsünüz. ben aynı boku yedim kızın yanına gittim sene-i devriyesinde yatay geçiş için zütümü yırtıyordum şu an istediğim şehre yatay geçiş yaptım uzaktan yürütüyoruz yine. olacağı varsa uzaktan da olur kocaman adamlarsınız ev tutar 3 4 gün beraber geçirirsiniz her 2 3 ayda bi. sakın diyeyim bak sakın
  • 0
    dotnet 20.3.2020 10:33
    yürümez.net