26

sizin hazırlanmanız kaç dakika sürüyor

elbet dışarı gezmelere falan gidiyorz :) hazırlanıp çıkmanız vaktinizin ne kadarını alıyor?? ben yarım saatte hazırlanıp çıkıyorum;)
  • 0
    anlamadimbabacim 1 yıl önce
    10 dk
    2
    ger 1 yıl önce
    baya hızlı çıktın :)
    0
    anlamadimbabacim 1 yıl önce
    genelde giyecegim kıyafetleri dolaba gelmeden seciyorum.sonra direk giyip çıkıyorum
    3
    ger 1 yıl önce
    bende her şeyi akşamdan hazır tutuyorum tabi çoğu zaman oyalanıyorum yarım saat bile sürmüyordur
  • 0
    sea12062013 1 yıl önce
    30 dk
    4
    ger 1 yıl önce
    bende öyle hatta 30 dk bile bazen bana uzunmuş gibi geliyor
  • 0
    hercaiimelek 1 yıl önce
    5 dakika abi hemen hazılanabiliyorum
    3
    ger 1 yıl önce
    o kadar da değil ya :)
    0
    hercaiimelek 1 yıl önce
    o kadar emin ol düzgün giyiniyorum hatta
    3
    ger 1 yıl önce
    ne mutlu sana :)
  • 0
    mrbariton 1 yıl önce
    benim olayım biraz tuhaf.
    eğer uyandıktan sonra hemen çıkmam gerekiyorsa 10 dakika içerisinde hazırlanıp fırlıyorum; yok eğer zaten çok önceden uyanmış ve zamanın gelmesini bekliyor isem kesinlikle geç hazırlanır, geç kalırım.
    3
    ger 1 yıl önce
    bende erken kaktıysam hazırlanırım oyalanırım film birşeyler izlerim sonra tüyerim evden :)
  • 0
    mamidesidero 1 yıl önce
    ben kendimi hazır hissedemiyorum
    3
    ger 1 yıl önce
    bu da iyimiş nasıl hazır hissedemiyorsun bıkmışsın
    0
    mamidesidero 1 yıl önce
    sürekli hazırlıksız yakalanıyorum
    4
    ger 1 yıl önce
    bu kötü işte :(
  • 0
    ghostrider 1 yıl önce
    5 dakika falan sürüyor.
    3
    ger 1 yıl önce
    yakında 1 dk ya düşcek ee tabi erkeklerin ki kısa sürüyor genellikle umarım erkeksindir :d
    0
    ghostrider 1 yıl önce
    bakımsız bir erkek oldum için elbisemi giyip çıkıyorum. sıkıntı olmuyor yani bazen 1 dk bile sürebiliyor.
    siz kızların en az 30 dk.
    ömrümüzü yediniz ömrümüzü. :d
    3
    ger 1 yıl önce
    bence benim ki bir kıza kadar gayet normal hatta ben hazırlanıyorum 1 saatte yiğenimi bekliyorum ::)
    0
    ghostrider 1 yıl önce
    ooo bide yiğen var.
    siz şimdi dışarı çıkmadan önce hazırlık ayini falan yaparsınız.
    kabilenin adını da buldum.
    best of modifikeyşın
    3
    ger 1 yıl önce
    teşekkürler ben beklemeyi sevmiyorum beklerken ömrünü çürütüyorum anlamıyor valla ağlıyorum en sonunda
    0
    ghostrider 1 yıl önce
    adasdasdasasd :d
    3
    ger 1 yıl önce
    :d :d
  • 0
    tofıta 1 yıl önce
    max . 15 dk
    3
    ger 1 yıl önce
    normal bence :)
  • 1
    malitirak 1 yıl önce
    durumlara bağlı normal bi şekilde gezmek için 10 dk özel bi yere gidiyorsam 20 dk. eğer geç kalmışsam 1 dk 😂
    3
    ger 1 yıl önce
    baya program kurmşsun sen :)
    0
    malitirak 1 yıl önce
    plan programlar sayesinde bu şekilde ayaktayım.😂
  • 0
    sawyer09 1 yıl önce
    maximum 20 dakika. 20 dakikayi aşarsam 1 bucuk saat cikamam evden malum uzun saç.
    2
    ger 1 yıl önce
    1 saat uzun ya :)
    0
    sawyer09 1 yıl önce
    ben de öyle diyodum. ama saç bozuyo aga işi :)
  • 0
    mx5muhammet 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    3 dk oda saçını tara parfüm sur bilezik tak (göktürk bilezigi)
    2
    ger 1 yıl önce
    giyim :)
  • 1
    farkhunda 1 yıl önce
    0 dk. yataktan çıkıyorum bakkala gidiyorum.
  • 0
    shnsued 1 yıl önce
    süslü biri olmamama rağmen baya uzun sürüyor ya :(
  • 0
    kotu_cocuk 1 yıl önce
    yarım saat
  • 0
    yokolan 1 yıl önce
    sabahları iki bardak kahve ve sigara tüketmem. giyinmem çıkmam sanırım 1 saat civarı :)
  • 0
    kinamiya 1 yıl önce
    pantolon giyme 1 dk
    t sirt çorap 15 sn
    ayakkabı 10 saniye
    :)
  • 0
    borankng 1 yıl önce
    25 saniye
  • 0
    ghettogmdfkr 1 yıl önce
    aynaya bakmadigim gunlerde oluyor ama taş catlasin 10 dakika
  • 0
    shewolf 1 yıl önce
    yarım saat :/
  • 0
    qesdpleax 1 yıl önce
    duş dahilse 25 falan
  • 0
    preatan 1 yıl önce
    2 saat falan genelde saclar cok sıkıntı :d
  • 0
    mmustafadal 1 yıl önce
    17 saniye
    1
    ger 1 yıl önce
    yok abartma yaa :)
  • 0
    dranzer 1 yıl önce
    yetişmem gereken yerin uzaklığına bağlı.
  • 0
    sibelc06 1 yıl önce
    hazırlanmak kolay da mühim olan karar vermek 🤗
    2 saat düşünüp 10 dk da hazırlanıyoruz çok şükür 😂😂😂
    1
    ger 1 yıl önce
    bende kararsız kalıyorum ama hazırlanmam fazla sürmüyor :)
  • 0
    yazarazar 1 yıl önce
    40 dakikaya kadar cikiyor
  • 0
    gokkusaklikus 1 yıl önce
    bir saat öncesinden başlarım, aptal aptal evi turladiktan sonra üzerimi değiştiririm. beğenmezsem bı daha değiştiririm. biraz daha dolaşırım son üç beş dakka kala diğer işlerimi aceleyle yapıp inşallah bir şey unutmamisimdir diyerek çıkarım
  • 0
    turkumdogruyum 1 yıl önce
    11 dk
  • 0
    hayalperest 1 yıl önce
    10 dakika
  • 0
    shamanumutx 1 yıl önce
    7 8 dk ya senin
    1
    ger 1 yıl önce
    oyalanmamla yarım saat normal 10 15 dk
  • 0
    eyyceey 1 yıl önce
    şarjım bitikse 5 dk şarjım varsa geçmiş olsun 😁
    1
    ger 1 yıl önce
    bazıları çok abartıyor ya 1 2 saat nedir yani bekleyen için zorr
    0
    eyyceey 1 yıl önce
    gidince azar yiyince bekleten için daha zor he 😁
  • 0
    leketutmayankazak 1 yıl önce
    15 dakika falan. bir kadın olarak hemcinslerim tarafından ötekileştirildiğim oldu sırf yavaş yavaş giyinmediğim için. :(
  • 0
    capcup_niyazi 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    sex drugs & rocknroll bir hayatta hep hazırsındır aksiyonlara. her an sevişme ihtimaline karşı kilot giymez ve hep cebinde 100 dolar taşırsın. im in love whit the coco....
  • 0
    hormone 1 yıl önce
    15 dk duş+ 10 giyinme + 5 dk sihirli dokunuşlar = hayata hazır ben
  • 0
    mehtapdlk 1 yıl önce
    1 saat
  • 0
    senena 1 yıl önce
    okula geç kalıyorsam 5 dkya kadar düşüyor
    lens takma, kıyafet seçip giyinme, çanta hazırlama için iyi gibi :d
    1
    ger 1 yıl önce
    okul lens
  • 0
    sibelars 1 yıl önce
    yerine göre değışiyor ama genel olarak 20 dk falan
  • 0
    kubrabasurall 1 yıl önce
    yarım saat
  • 0
    karlibirgun 1 yıl önce
    genelde yarım saat
    1
    ger 1 yıl önce
    en ideal olanı da budur
  • 0
    yavuzhan1209 1 yıl önce
    saçımın durumu iyiyse 15 dk anca sürer
  • 0
    bayanpsikopat 1 yıl önce
    yarim saat 🙄
  • 0
    kubrarafatoglu 1 yıl önce
    agghh agghh genç ve bekar bir hanım hatunken 45 dk da fönümü çeker,makyajımı yapar jilet gibi giyinir çıkardım. şimdi 1,yaşında bir yakışıklının tek ebeveyni olarak aynı sürede oğlumu ve çantasını hazırlıyorum. kendime vaktim kalmıyor. anne topuzu , rimel, kot -tişört çıkıyorum.
    1
    ger 1 yıl önce
    :))
  • 0
    osuranfilozof 1 yıl önce
    saniyelik insanım ben
    1
    ger 1 yıl önce
    1 saniyede her şey hazır mı
  • 0
    kantaroncicegi 1 yıl önce
    ne giyecegime karar verdiysem maksimum 10 dakika.
  • 0
    mlkshngz 1 yıl önce
    30 dk ☘
  • 1
    justansycopath 1 yıl önce
    retroyum, yattığım tişörtü günlük yaşantımda da giyiyorum, pantolon, soğuksa mont sıcaksa ince hırka hop dışarı.
  • 0
    yigitbafali 1 yıl önce
    10 dk
  • 0
    hayaletcasper 1 yıl önce
    en fazla on dakika
  • 0
    rotto 1 yıl önce
    geceden hazırlamadıysam 1 saatten kısa sürmez.
  • 0
    xsezercik 1 yıl önce
    20
  • 0
    afifekaya 1 yıl önce
    15 20 dk