-1
mewthree ile sohbet
  • 0
    oschemat 1 yıl önce
    Herkes teker teker açacak bu başlığı muhtemelen.Neyse puvom nasılsın iyi misin nasıl gidiyor haftasonun?
    0
    mewthree 1 yıl önce
    İyi puvom sen nasılsın
    0
    oschemat 1 yıl önce
    İyi be puvo dikildik sabahın 7.30 unda zaman geçirmeye çalışıyorum.Bugün ygs var ya sessiz buralar akşama doğru dolar heralde
    0
    mewthree 1 yıl önce
    İşleri zor Allah yardımcı olsun
    0
    oschemat 1 yıl önce
    Aynen , 49 dk dır sınavdalar . Neyse onlar işini bilir . Eee muhabbet dedin geldik söyle bakalım puivi nerden buldunda geldin
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Herkes gibi facedeki diss olayından sonra
    sen nasıl buldun puvo
    mewthree tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    0
    oschemat 1 yıl önce
    Ben neden bilmiyorum la o olayı.Face le işim olmaz fazla anlatsana bi kim kime dis atmış
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Puiv caps yaptı inci harry pottersa puiv onum olgun hali diye
    0
    oschemat 1 yıl önce
    Hee.Bence şimdilik böyle şeyler yapıp ilgi toplamaya çalışmak yanlış bir hareket . Ben burayı rastgele dolaşırken buldum . Amacım eskiden takıldığım sözlüğü bıraktıktan sonra açılan boş kontenjanı doldurmaktı.
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Biraz prime kaçtı sonradanda farklı capsler yapıldı
    0
    oschemat 1 yıl önce
    Yani böyle şeyler yapmak tepki yaratır bu da yeni yeni kalkınan bir platform için iyi değil.Belirli bir seviyeye ulaştıktan sonra rekabet etmeye başlamak en doğru şey olurdu ama yapmışlar bir kere.Belkide face sayfasını görsem primciler diye üye bile olmazdım.Puive karşı bir önyargı oluşmasını kolaylaştırıyor o capsler . İçerden bakılığında güzel bir yer olsa bile dış görünüşte önemli üye çekebilmek için.
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Haklısın bende ilk sözlük fame olursa diye 1.nesil hesap aldım sonra ortam hoşuma gitti
    0
    oschemat 1 yıl önce
    Puvo muhabbetine doyum olmuyorda çıkmam lazım işim var .Kendine iyi bak görüşürüz sonra
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Ne demek görüşürüz
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Sözlükte kimse yok
  • 0
    mewthree 1 yıl önce
    Purolar sorularınızı bekliyorum
  • 0
    mewthree 1 yıl önce
    Sözlük ıssız baya
  • 0
    ankays 1 yıl önce
    naber reis :))
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Olaylardan dolayı mutsuzum puro
    0
    ankays 1 yıl önce
    noldu reis anlat
    0
    mewthree 1 yıl önce
    Patlama oldu haberin yokmu
    0
    ankays 1 yıl önce
    he evet reis dogru unutmusum


  • karışık

    Karışık

    30 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...