8

mehmet topal'ın futbolculuğu

tartışalım mı?
  • 0
    adolfbey 10 ay önce
    hayır
    0
    basgetci 10 ay önce
    sıkıntıya girdim
    0
    adolfbey 10 ay önce
    evet
  • 0
    dorduncunesilkizi 10 ay önce
    futbolculuk kelimesi kulağa evcilik gibi geliyor yada ben konuya çok uzağım
    fenerbahçe de oynuyordu değil mi zaten milli takımda da oynuyor...
  • 0
    bossadam 10 ay önce
    sadece sorun mehmet topalda mı? hepsi aynı bok
    0
    unnamed 10 ay önce
    fenerbahçe bugün kaybetmiş olabilir ama takım baştan aşağı değişti.. sabır edilirse 10. hafta itibariyle fenerbahçe kadro olarak oturmuş olur. biz kümede kalacaklarına inanıyoruz.
    0
    bossadam 10 ay önce
    o kadar zamanımız yok ama puan kayıpları aleyhimize bi halt olmaz. bu sene de şampiyonluk hayal.
    0
    ofsaytsizburak 10 ay önce
    2-3 seneye gençler monte edilip yavaş yavaş çöpler giderse 2-3 seneye şampiyon olur fener.
    0
    basgetci 10 ay önce
    sampiyonluk degil ruh istiyoruz amk onlarin
    0
    ofsaytsizburak 10 ay önce
    ruh için türk hoca lazım. ben hep diyordum,ali koç'un gazına gelen fenerliler sövüyordu bana. cocu'ymuş comolli'ymiş geç bu işleri. psv seviyesinin üstüne çıkamayan soğukkanlı bir insan türkiye'de iş yapamaz. comolli zaten komisyoncu. getirdiği oyuncular belli. yabancı hocalarla bu iş yürümez. net. burası türkiye,ligimizin dinamiği diğer liglere benzemez. daha tekdüzedir.
  • 1
    ofsaytsizburak 10 ay önce
    josef'i 12'ye okuttuk ehehehe diye sevinen futboldan anlamayanlara sesleniyorum,bu takımda topu defanstan alıp hızla azimle ileriye taşıyan tek oyuncuyu sattınız bravo. üstelik bu oyuncuyu 8'e aldınız ve 2-3 sene maaş verdiniz. kar yok yani. mis gibi fenerbahçe'ye uyum sağlamış hırslı dinamo 6 numaranızı kaybettiniz. guilano yerine gelen frankfurt'tan kovulmuş adamı saymıyorum bile daha. artık pili bitmiş topal'dan beklersiniz topu taşısın mücadele etsin.
    geçmiş olsun fenerbahçe'ye. bu sene de elinizden kaydı.
  • 0
    altaydangelenbarbar 10 ay önce ~ 10 ay önce
    annemin justin biebere türkücü demesi gibi bi şey
    1
    basgetci 10 ay önce
    justin>topal
  • şikayet

    Herhangi bir konu adına açılmış şikayet başlıkları...

    3 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    aras

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.
  • 1 şikayetinizi dile getirirken kırıcı sözlerden uzak durunuz.

    2- puiv ana kuralları dahilinde kalınız.


6. @sewo | nokta