4
türkiyede illüminati diye bir olay var mı?
İllüminati hakkında pek bilgim yok ama Türkiyede çoğu ünlüye illüminati yaftası atılıyor ben açıkcası bu illüminati dalgasına pek inanmıyorum siz ne 
  • -1
    yasar 1 yıl önce
    var
  • 1
    turkceqaraqter 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    bende inanmıyorum sanırım yoktur youtubedekiler zaten para ve prim için bu konuyu asla öğrenemeyeceğiz herhalde
  • 3
    mrcrowley 1 yıl önce
    illüminatiyi sağa sola sex yazan bir örgüt zanneden bir kitle oldukça var. he amk adamlar işi gücü falan bırakmış koskoca rotschild, tapınak şövalyeleri falan sağa sola allah yok yazıyorlar. üçgen içinde göz yapıp bizim bilinç altımıza giriyorlar he amk he
    0
    undrelax 1 yıl önce
    göz olayının teorisi var ama sana katılıyorum
  • 0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    var da sana yok
  • -1
    justofhuman 1 yıl önce
    var tabiiki de ancak bu örgüte üye aldıkları kitle bize hitap etmiyooo asddfsffgsssdsdfds
    0
    undrelax 1 yıl önce
    veletmisin amk
  • 0
    kulturlukeko 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    dünyada illüminati diye bir olay yok.
  • -2
    kullanici 1 yıl önce
    illuminati merakından üçgen, göz gibi semboller kullananlar var. hikaye bu işler.
    0
    undrelax 1 yıl önce
    dostum üçgen çok şeyi temsil ediyor
    0
    undrelax 1 yıl önce
    sende haklısın
  • -2
    nanichirgelair 1 yıl önce
    ünlüler genellikle prim sağlamak için kullanıyorlar, hayır yok.
  • 1
    nestor 1 yıl önce
    bkz: kurtlar vadisi 😀
  • 0
    advertiser 1 yıl önce
    turkiye illuminati cenneti deniliyor.
  • 0
    balbazar 1 yıl önce
    https://www.youtube.com/watch?v=lco96pgbn6c türkiye de olum olmamasını tartışmak sacma bizi yöneten insanları
  • 2
    ertinuviel 1 yıl önce
    illüminati mi değil mi bilemem ama dilimizin, dinimizin, kültürümüzün, değerlerimizin uzun yıllardır medya aracılığıyla ufak ufak yok edildiği bir gerçek.

    ahlak ve ilim üzerine kurulu din sadece namaz kılmak, oruç tutmak haline getirildi.
    alim diye kendini tanıtanlar, birilerine lanet okumadan cümle bitirmez hale geldiler.

    ne kadar klişe olsa da fener gs maçlarının eskiden kol kola izlendiğini ama şimdi aynı stada dahi giremez hale geldiğini biliyoruz. şuan doğan nesil bu olayların hep böyle olduğunu düşünerek büyüyecek, nefreti çok erken öğrenecekler.

    şaban, ramazan, bayram, ayşo, maho, memo isimleri seçilerek yıllarca bu isimlerin kutsiyeti yok edildi. (bilerek veya bilmeyerek, durum bu) yani yok diyen kişi oğluna 3 aylardan biri olan şaban ismini koysun bakalım koyabiliyor mu?

    şimdilerde de izlenen dizilerin çoğunda zengin fakir ayrımlarını görürsünüz, sevilen ve özenilen karakterlerin lüks evler ve arabalarda yaşadığını ve gerçek olmayacak kadar saçma kurgular içerdiğini tüm bunlarında nasıl bize yansıdığını ergenlerin kılık kıyafetinden ayırt edebilirsiniz.

    illüminati mi başka bir şey mi bilemem? kimin ne yaptığı da pek umurumda değil lakin, eskiden yapılan sanatlardan, iyiliklerden, mektuplardaki konuşma tarzlarından, yazılan şiirlerden vb. şeylerden yola çıkarak düşünüyorum ki, o zamanlar ki bağlılığımız, sanatkarlığımız, insanlığımız din ve kültür değerlerimiz sayesinde o kadar güzeldi. (bence)
  • 0
    tombalaci 1 yıl önce
    taze bitti. şeker var vereyim?
  • 0
    undrelax 1 yıl önce
    ilimünati denen şey aydın insanların oluşturduğu bir topluluktur şeytana fln tapmıyolar ama toplantı yapıyolar dünyayı güzelleştirmek için katılma şansım olsa katılırım
    0
    potheadsmoker 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    dostum yanlış anladığın birşey var illuminati gibi bir oluşumun allah din gibi şeylerle alakası yoktur. aksine illuminati engizisyon döneminde dinci örümcek kafalilarin insanları manipüle etmesini engelleyebilmek ve bilimin ışığını insanlara yayabilmek amacıyla kurulmuştur. bkz galileo
    0
    undrelax 1 yıl önce
    blyrm
  • 0
    undrelax 1 yıl önce
    bir fakire sorsanız neden telefon aldın diye ihtiyacım var der ama istiyor zengine sorarsan istiyorum der ama ihtiyacı vardır o telefonla diyer zenginlere yetiişmek için alır ha bu nereye varıyor bi üçgen düşünün altında ihtiyaclar üstünde manevi sevgi allah fln her neyse işte o gözü piramite o yüzden koyuyolar biz manevi olarak size yardım ediyoruz diyor bir takım mehzep gibi ama üçgeni açarsan haç işareti gibi görünebilir
  • 1
    tokcanavar 1 yıl önce
    ahhh erbakan hoca ahh hayatı boyunca bas bas bağırdı adam
  • 0
    shirohige 1 yıl önce
    al oku sen karar ver (bkz : michaelsikkofiled.blogspot.com)


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    314 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...