pantolon fermuarının açık unutulması

    8
    jackz 16.2.2017 12:06
    uzun zaman fermuar kısmı düğmeli pantolon giydim. yeni aldığım fermuarlı pantolonların fermuarını hep açık unutuyorum.
  • 1
    puivundik 16.2.2017 12:49
    büyük sıkıntı :)
    1
    jackz 16.2.2017 13:08
    çok utanç verici ya, fark edince de kapatmak istemiyorsun insanlar içinde.
    0
    puivundik 16.2.2017 14:00
    aynen büyük sorun oluyor :)
  • 1
    pentaigo 16.2.2017 15:07
    ahh cok buyuk sorun farketmedigin zaman insanlar gulerse anlam veremezsin noluyo diye orana bakamazsin farkedincede insanlarin icinde cekemezsin
  • 1
    theuncany 16.2.2017 15:45
    çok kötü bir duygu
  • 0
    bilal 16.2.2017 17:33
    bir de dükkan açık kalmış diyorlar. 😁😁
  • 1
    flyingdutchman 17.2.2017 00:54
    genellikle kemer takarken olan ve yakınlar tarafından sonradan farkedilen kötü bir olaydır.
    0
    jackz 17.2.2017 07:59
    ya bi de yakın olduğun insanlar tarafından uyarılmasak zamanında, ne de kötü olaydır.
  • 0
    okarawn 18.2.2017 23:10
    bir erkeğin başına gelicek en kötü şeylerden biri abi hani durup dururken durakta ulan fermuarı cekmismiydim diye düşünüp kontrol amaçlı elbise düzeltir gibi yapıp orayı yoklamak imdb: 10 abi yok öyle birşey 😂😂
    0
    jackz 20.2.2017 21:56
    kalabalıkta açık olduğunu fark etmek nasıl bir korku. 😄😄
  • 0
    raplikas 20.2.2017 02:53
    açık olduğunu anlayıp.. çaktırmadan kapatılması
    0
    jackz 20.2.2017 21:55
    çaktırmamak bile zor.
  • 0
    pretch01 20.2.2017 06:44
    böyle bi durumun içine düşmek b*ktan beter
  • 0
    emrh_dnzzz 20.2.2017 22:38
    birak acik kalsin yigidin mali meydandadir onun da oksijene ihtiyaci var bro
  • 0
    veterinerci 20.2.2017 22:54
    siyah don her zaman işi çözüyor. farkettirmiyor pek.