birden patlayan hesaplar hakkındaki tezim

    9
    darkier 25.1.2017 13:18 ~ 14:23
    hedap'dan sonra artık bu tezimi sizinle paylaşmanın zamanı geldi diye düşünüyorum.

    tezim aynen şu şekilde basit bir düzen üzerine kurulu: eğer yeni gelen bir yazar 1 ay gibi kısa bir sürede, 100 gibi bir puana geliyorsa o fake hesaptır. sadece puanı kapsamıyor, daha adapte olmadan ortama hemen kaynaması "sen ne zaman geldin" düşüncesi yaratıyorsa da aynı şey geçerlidir.

    bu tezime göre sıradaki isim (pi: @polinezyali)

    tezimin çürümesi zamanla doğru orantılıdır.
  • 0
    hellomyfriend 25.1.2017 13:21
    gelsin, " ben şu sebepten uçuk yedim; herkesten özür diliyorum kendimi düzelttim."

    desin. ben artimida veririm sohbette ederim.

    yeter ki küfür ettiği insana başka kimlik ile dostum diyecek kadar şeref yoksunu olmasın.
  • 2
    beyinsizyazar 25.1.2017 13:24
    bende olabilirim ozaman
    2
    darkier 25.1.2017 13:27
    merak etme seni de göz önünde bulundurdum. ama 4 aydır buradasın. sadece son 2 gündür bir patlama yaptın o kadar. bence değilsin :)
    2
    beyinsizyazar 25.1.2017 13:27
    sen öyle diyorsan değilimdir :)
    1
    huseyinargun 25.1.2017 17:42
    aslında (pi: @beyinsizyazar).....

    (pi: ben aslında....)
  • 0
    hedap 25.1.2017 13:38
    puan toplamanın artık zor bişey olduğunu sanmıyorum. ama daha önceden bu tarz platformlarda bulunan birinin adapte olması pekte zor olmaz bence.
    polinezyali kripto ekşici olabilir:)
  • 0
    darko 25.1.2017 13:43
    puvo eskiden puan kazanmak zordu da şimdi 2 başlık açıyorum 5-6 puan geliyor
    1
    darkier 25.1.2017 14:04
    ekleme yaptığım gibi sadece puan değil. mesela şöyle düşün, 2 gün girmedin puiv'e. bir geliyorsun bu eleman ne ara geldi diyorsun. ve diğer herkesle kaynaşmış falan.
    0
    karakurum 25.1.2017 18:11
    o konuda sana katiliyorum
  • 1
    polinezyali 25.1.2017 16:00 ~ 18:35
    polinezyali olmanın faydaları bebeyimm...


    harbiden sahte hesap değilim,üye olduğum ilk sözlük burası.yaklaşık 70 içeriğim var ve neredeyse haftanın her günü yarım saati aşkın aktifim.ayrıca girdiğim ortama sıcakkanlılığım sayesinde hızlı bir şekilde uyum sağlıyorum.ayrıca son iki haftadır popüler oldum burada.
    0
    quentra 25.1.2017 18:17
    hrr
  • 1
    nanichirgelair 28.1.2017 19:58 ~ 30.1.2017 02:34
    ben sahte hesabım sanırım
    1
    oschemat 28.1.2017 20:58
    sen sahte hesap değilsin de ne zaman nereden çıkacağın hiç belli değil.
    1
    nanichirgelair 28.1.2017 21:37 ~ 30.1.2017 02:34
    ne gibi?
    1
    oschemat 28.1.2017 21:51
    hiç ortalarda görünmezken birden bire yorum yapıp kayboluyorsun mesela
    1
    nanichirgelair 28.1.2017 22:00 ~ 30.1.2017 02:34
    puivde hiç arkadaşım ve post açmaya motivasyonum(tembellik) olmadığı için stalklıyorum sözlüğü =).
    1
    oschemat 28.1.2017 22:00
    kolay gele (:
    1
    nanichirgelair 28.1.2017 22:02 ~ 30.1.2017 02:33
    sanada bayım.
  • 0
    hedap 28.1.2017 20:56
    son zamanlarda artık bende kesinlikle düşünmeye başladım. hatta yürekten inanıyorum. bunların hepsi tesadüf olamaz. ama büyük işsizlik.
    çoluk çocuk işi.
    muhtemelen 15 tatilini evde geçiren öğrencilerin işi.
  • 0
    karakartal1903 28.1.2017 21:42
    ben 5-6 aydır burdayım belki daha fazla ama 1 ay yoktum. yani benim puanım normalden düşük bende bunun farkındayım istersem 250 puanda yapabilirdim ama çok fazla içerik açardım ve saçma olurdu.