14

eşcinsel olmayıp eşcinselliği savunanlar

ben bir homofobik olarak durumu uzun zuzun anlatmaya gerek duymuyorum.sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
  • 6
    noproblem 7 ay önce
    insanların haklarına saygılıdır. insana erkek veya kadın değilde insan olarak bakıyordur. kimin kimi s*ktigini umursamaz. merak etmeyin ben escinselim diyen tecavuzcu yoktur.
    0
    lightofgod 7 ay önce
    helal beee
  • 0
    aycapng 7 ay önce
    eşcinsel olanlarda ruh hastalığı kişilik bozukluğu vardır tedavi edilmelidir eşcinselliği savunanlarında çoğu toplumun dikkatini üzerine toplamaya çalışanlardır
    0
    gameofthrones 7 ay önce
    emin misin eşcinsellerin ruh hastası olduğuna? bilimle ve insan psikolojisiyle zerre alakası olmayan birinin tüm eşcinselleri incelemiş gibi yargıya varması kahkaha attırıyor 😂
    1
    lightofgod 7 ay önce
    eşcinselim. herhangi bi ruh hastalığım yok. sapasağlamım turp gibiyim. ağlayın
    0
    gameofthrones 7 ay önce ~ 7 ay önce
    bana niye kızıp bana neden cevap veriyorsun? ben eşcinseller ruh hastası demedim ki :(
    2
    lightofgod 7 ay önce
    kardeş pardon sana değil bi yukardakineydi o ahjdcbhjsdc.
  • -4
    aquilus 7 ay önce
    homofobik olmayı nazi olmak gibi görüyorlar. ülkemde ibne istemiyorum bro.
    0
    lightofgod 7 ay önce
    pek bi farkı yok aslında. nazi oluca yahudi yakarsın, homofobik olunca eşcinsel. fark?
    0
    aquilus 7 ay önce
    ben eşcinsellere karşı bi kin beslemiyorum. ama bu kadar normalleştirilmesi saçma. kendi özel hayatlarında istediklerini yapsınlar ama bunun anormal bir durum olduğunu kabullensinler istiyorum. azıcık biyoloji.
    0
    lightofgod 7 ay önce
    evet azcık biyoloji lazım sana. bu konuda laf dalaşına girmiycem. biyoloji olimpiyatçısıyım. ve homoseksüelliğin evrimde hatta ve hatta sadece insanlarda değil hemen hemen çoğu memelide görülen bir gerçek olduğunu düşünürsek gayet normal
    0
    aquilus 7 ay önce
    bunun farkındayım. aslanlardaki eşcinselliği de anormallikten sayıyorum.
  • 2
    toulamanation 7 ay önce
    dusuncen cok normalmis gibi homofobigim diyorsun ya. acaba hic sevginin sayginin , cinselligin ustune daha insanca dusundun mu
    0
    lightofgod 7 ay önce
    düşünmedi yormayın kendinizi
  • 0
    immanuelbodhisattva 7 ay önce
    bana yürümediği sürece severim.
  • 0
    rakiraz 7 ay önce
    bana dokunmasin gerisi siktir et
  • 0
    rengarenkdoktor 7 ay önce
    aslına bakılırsa biseksuel veyahut gay olmayan herkes bence kısmen homofobiktir. ben yurtda kalıyorum odamdaki bir arkadaşım biseksuel belki çok iyi geçiniyoruz ama konu oraya gelince kendimi ondan uzak tutuyorum çünkü ben öyle değilim olmayan herkes homofobik sadece damarınıza dokunmasını bekleyin anlarsınız
  • 0
    aploina 7 ay önce
    eşcinsel olmak bana kalırsa bir seçim,bazı insanlar bunun psikolojik bir zorunluluk olduğunu düşünür. eşcinselliğr karşıyım ben sonuçta belli bir kadın erkek düzeni var bunu bozmanın sakıncalı olacağını düşünüyorum.düzenin dışına çıka çıka dünyayı bu hale getirmedik mi ?
  • 1
    ebrukurt53 7 ay önce
    saygı duymak lazım
  • 2
    propanoikacid 7 ay önce
    o zaman erkek olarak kızların okula gönderilmesi gerektiğini savunmayalım kız değiliz sonuçta
    0
    gameofthrones 7 ay önce
    mantık yönünden p ve q önermesi olarak noktayı koymuşsun 😶😂
  • 1
    mehtab 7 ay önce
    lgbt... her cağda görülen fakat üstü örtülen gerçek.
  • 1
    gameofthrones 7 ay önce ~ 7 ay önce
    kusura bakmayında genelde eşcinsellere karşı olan özellikle erkekler iki lezbiyen videosu izleyip zevk-i cihanı curcunaya geliyor. tanıdığım biri ben hayatta normal karşılayamam yok olur mu öyle şey dak duk (esti gürledi) diyor ama iki lezbiyen gördü mü haaa bak bunlar candır, bunlara hayır demem diyor.

    ayrıca heterolar nasıl ki dört dörtlük değilse eşcinsellerinde hepsi dört dörtlük değil. bende abartanlara karşıyım. herşey dozunda iyi ama bi arkadaş yukarda demiş sevgi saygı yataktan önde gelmeli. zihniyet herşeyde cinsellik arayınca mantıkta kayboluyor malesef.

    ha bide yine kusura bakmayın beş parmak nasıl ki bir değilse, eşcinsellerin kendi hayatlarına da yaklaşımları da aynı değil.

    sonuç olarak hepimiz insanız. insanlığa değer verip yüceltmeliyiz. kim kimle zikişmiş, kim kimden zevk alıyor hiçkimseyi ilgilendirmez. her koyun kendi bacağından asılır.
  • 1
    namuslupanda 7 ay önce
    21. yüzyıl bir insanının sahip olması gereken bir açık görüşlülük.
  • 1
    raptorizma 7 ay önce
    bence zevk meselesi kimsenin müdahale etmeye hakkı yok
  • 0
    easnashnic 7 ay önce
    biseksüeliz aga
  • 2
    terliksihayvan 7 ay önce
    hayvansever olmak için hayvan mı olmak gerekiyor?
  • -1
    zekibiri 7 ay önce
    sanane diye düşünen değişikler
    ama öyle değil çünkü aynı toplumdayız.
    üzgünüm savunanlar
  • 0
    beyzalkyone 7 ay önce
    insanların tercihleri beni ilgilendirmez. birçok biseksüel ve eş cinsel arkadaşım var. hiçbirinden bir yanlış hareket görmedim. sonuna kadar savunurum.
  • 0
    abdurrahim748 7 ay önce
    allah'tan korkun lan
  • 0
    devrimsigarasi 7 ay önce
    benim o. sevginin cinsiyeti olmaz arkadaşlar boş yapmayın
  • -1
    glbadr_ 7 ay önce
    ben de homofobiğim ve filmlerde falan sahneleri çıkınca genelde midem bulanır ya da sahneyi atlarım. (esaretin bedeli filminin bir kısmında kustuydum)
  • 2
    vavribankas 7 ay önce
    insanları insan olduğu için sayan ve seven tercihlerini önemsemeyen kişilerdir. keşke sağcı ve solcu, ateist ve dindar, fenerbahçeli ve galatasaraylı, homoseksüel ve heteroseksüel aynı ortamda bulunduğunda nefret ortamı degil anlayış ve saygı ortamı oluşsa.
  • 2
    eaalmlr 7 ay önce
    her koyun kendi bacağından asılır diye laf vardır bizde. yani biz kimsenin günahına, sevabına karışamayız ve kimsenin de günahını, sevabını bilemeyiz. insanları cinsel tercihleriyle yargılayan bu kesim, kanımca biraz da allahçılık yapıyor. herkesi olduğu gibi kabul ettiklerinde ruhlarındaki hastalıkları onarabilecekler. bizim sevmeye ihtiyacımız var. madem müslüman müslüman diye geçiniyoruz, nefretle işe başlamamak gerekiyor
  • 2
    barbtrigger 7 ay önce
    savunmaktan öte insanların kararlarına saygı duyuyorum. her koyun kendi bacağından asılır bizim insanların hayatları üzerinde bir şey deme ya da karışma gibi bi hakkımız yok. yargılamak bize düşmez. yargılamak da seni iyi bi insan yapmaz
  • 0
    lightofgod 7 ay önce ~ 7 ay önce
    homofobik misin? eşcinselim ve sebebini öğrenmek istiyorum.
  • 0
    zeynucorn 7 ay önce
    ben kendi kararımı verip karşı cinsle birlikte olabiliyorum ve onun kararı da kendi cinsiyle olmak.insanların kararları yüzünden onları küçümseyemem yada nefret edemem.bu onların tercihi ve bunun sonuçları da onları ilgilendirir.