milyar dolarlar için bile yapmayacağınız şey nedir ?

  • 1
    serhatcakmak 31.7.2016 16:07
    hainlik asla ve asla yapmayacağım şeyler arasındadır.
  • 1
    gaddarus 31.7.2016 16:11
    vatanıma ihanet etmem, herhangi bir canlıyı sebepsizce öldürmem, herhangi birine domalmam :)
  • 1
    sbb3 31.7.2016 16:23
    hainlik etmem. ıdeolojimi degistirmem. sevdigim insanlari degismem (anne, baba vs) milyar dolarlardan cok daha degerli seyler var. hayattaki her sey para degil
  • 2
    madam_aylak 31.7.2016 16:41
    milyar dolarlar ne? kesin bir rakam ver ona göre konuşcam :)))
  • 1
    pcghost 31.7.2016 16:47
    çok şey var keşke tek tek sorsaydın bunları yapar mısınız diye
  • 0
    rahmetlidildo 31.7.2016 17:07
    3. postayı atmam
  • 1
    gnaumecal 31.7.2016 19:49
    annemi üzmek
  • 1
    klikpuv 31.7.2016 21:53
    ya birakin beyler ben her seyi yaparim valla. siz de aq birakin su vicdani :d
    1
    sbb3 1.8.2016 00:10
    hainlik eder misin lan? mesela turkiyeden su su su gizli bilgileri ver sana para verelim deseler yapar misin?

    ya da surekli beraber yasadigin insanlari (anne baba vs.) oldurur musun?
    1
    klikpuv 1.8.2016 01:28
    yaparim
    1
    sbb3 1.8.2016 01:31
    o zaman kapitalizmin esiri altinda olan zavalli kolenin tekisin. ipnenin onde gidenisin yani. buyuk ihtimalle de ateist.

    sacmalama aq yapamazsin. burdan yaparim demesi kolay

    1
    klikpuv 1.8.2016 01:32
    kapitalistim ben zaten amk komunisti :d sen o milyarlari canli gorsen stalinin babaannesi kasar derdin . o parayi gormeiden konusmasi kolay sana da :))
    1
    sbb3 1.8.2016 01:37
    olm para icin butun ulkeyi satiyon 80 milyonun hakkina giriyon. ne bilim insan olan yapmaz bunu komunist kapitalist farketmez

    boyle boktan bir durum olmayacagi icin dusunme geregi de duymuyorum. sen de dusunme de bu konuyu kapatalim. hadi gidiyom ben
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:17
    yemisim 80 milyonu ya. 40milyoni arap 20 milyonu kürt. 20milyon kalan da türk laz çerkez falan. öz türk kalanlari yanima alir giderim gül gibi yasariz. ulke bi guzel temizlenir sonra doneriz :)))) ama siz komunistler bunu dusunemezsiniz sizin utopyaniz var dogmatik dusunceleriniz var :)) para guctur yalan mi?
    1
    sbb3 1.8.2016 02:20
    amk mali para guctur ama para devlette varsa guctur. sadece sende para varsa sadece sen guclusundur. devlette para varsa devlet gucludur.

    turkiyeye hainlik etmem. ama turkiyeden gidecegim %50 ai arap turkiyenin

    emin ol geriye kalan 20 milyon senin gibi bi picin yanina gitmez
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:24
    gelmesinle aq cokta sikimdeler. gelen olur illaki :ddd az kisi cok para amk. dediginde sikinti olsa :d salak gibi siyaset dusun yok komunizm gelsin herkes esit olsun dunya guzel olsun diye mal mal dusun :d bizse hayatimizi yasayalim. ne saf adamlarsiniz :d
    1
    sbb3 1.8.2016 02:28
    ıi siktir git o zaman. buna insan olmak deniyor. vicdan deniyor.

    boyle sikik birisiyle neden konusuyorum ki aq.

    sana aci bir haber vereyim. hicbir zaman 1 milyarin olmayacak ahahahah
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:29
    sana aci bir haber vereyim. hicbir zaman komunizm yayilmayacak ahahahah. kimse esit olamayacak ahahaha
    1
    sbb3 1.8.2016 02:32
    seninkine kiyasla benimkinin olma olasiligi daha yuksek. amk salagi

    komunizm yayilmazsa da pek bi sey degismez. muhalif olmayi seviyorum ben. ayrica zengin sayilabilecek birisiyim hayatima devam ederim

    o degilde diger yaziya cevap ver. noldu lan bilgin yetmedi mi? ahahahah amk cahili
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:33
    sen bu sacma yazini yazarken coktan seni orda itin gotune soktum bile :))) itin gotunden cik ve cevap yaz :)) ayrica benimkinin olmasi daha kolay amk beyinsizi. beynini karl marx mi sikti napti :)))
    1
    sbb3 1.8.2016 02:36
    hehe tabi. milyarder olmak cok kolay zaten. hatta anne baba milyarder degil ama sen milyarder olcan demi. ımkansiz aq

    ıtin gotune sokmusmus. daha dogru duzgun cevap veremyon isine geleni cevapliyon isine geleni yazmiyon. bu lan senin basarin? ahahahhah
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:39
    sordugun her soruya cevabi yapistirdim :)) ne cevaplamamasi bi daha sor :)) bak bakayim var mo cevaplamadigim? belki senin anlamadigin vardir ahahah :)) milyarder olmak kolay demedik aq mali. suan milyarden olanlarin kacinin ailesi milyardermis ona da bak istatistiklere amk mali ya ahahah ne cahilsin. gerci normal komunizm tek tip insan yaratir o da cahil olur ahahah :)))
    1
    sbb3 1.8.2016 02:42
    hepsini cevaplamismis. amk mali nerden nereye geldik. salaga bak konuyu degistirip degistirip hepsini cevapladim saniyo

    dunyaya milyarlarca insan geliyor ama kac tane milyarder? hayalini becerdigim

    kendini bi bok sanma artik dayanamiyorum. gerci ne desem bos kafasi almaz bunun. hala cevap yapistirdigini saniyo lan
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:46
    dedigim gibi komunizm tek tip insan yaratir hamgi cahil muptezel komunistle konussam milyarlar kazanmak imkansiz der kac kisi milyarder ki der ahhahaha tek tip insanlarsiniz ahahha cunku esitsiniz ama cahillikte :))) ayrica ben hepsni cevapladim ama kapasiten bunu anlamaya yetmedi :)))
    1
    sbb3 1.8.2016 02:49
    hala cevapladim diyo lan. ıyi ne diyim artik. aptalin kendini dunyanin en zeki adami sanmasi gibi bi sey

    hayatinda hic komunistle konusmadigin belli. cunku bir komunist bu kadar sacma sapan sorulara cevap bile vermez.

    o degil de noldu senin fasist olayi? yavsaga bak konuyu hemen kapatti. sonra ds her sey cevapladim. buna anca defol git denebilir
    1
    klikpuv 1.8.2016 02:52
    ya amk moskovalisi cevabi diger yerde verdim ya göt hala anlamadin. senin ben olmayan aklini sikeyim ahahah :)))
    1
    sbb3 1.8.2016 02:56
    diger yerde vermedin beynini becerdigimin

    hatta bunu soylerken diger seylerin de cevabini vermedin. senin ben beynini sikeyim. aptal yaratik
    1
    klikpuv 1.8.2016 03:01
    bi soz var sen bilmezsin simdi cahil moskovali ben soyliyim "ne kadar bilsen de soylediklerin karsindakinin anladigi kadardir." sen cahil moskovali bir muptezelsin hahahahah :)))
    1
    sbb3 1.8.2016 03:04
    kim dediyse dogru demis. soyluyorum ama karsimdaki tam bi salak anlamiyo ki amk.

    hala cevap vermedi bide ibne. neyse diger tarafta soyledim gidiyorum ben yarin devam ederim
    1
    klikpuv 1.8.2016 03:06
    sen cevap vermedi mi diyosun hala amk muptezel moskovalisi ahahah anlamiyosun sbb3 anlamiyosun
    1
    sbb3 1.8.2016 23:22
    aq salagi seni
    1
    klikpuv 1.8.2016 23:24
    bak hala sovmeye devam ediyor :ddd yetmedi mi putinin sol tassagi seni itin gotune sokmam.
    1
    sbb3 1.8.2016 23:26
    lan yavsak dedigin seyler mantikli bile degil

    yoruldum amk yoruldum. sacmalayip duruyon. muhabbeti nereye dondurdun amk kac yasindasin lan
    1
    klikpuv 1.8.2016 23:27
    ayy velet basladi kac yasindasin muhabetine. simdi skype ver dersin tel ver dersin aqum veledi seni :ddd
    1
    sbb3 1.8.2016 23:31
    skype kullanmiyorum. ama ciddiyim amk %100 20 yasin altindasin.

    lan yazmak icin yaziyon bir sey anlatmak icin degil

    bence az daha yazalim da baslik tamamen kendi kaybolsun
    1
    klikpuv 1.8.2016 23:34
    ya seni sikime neden takip cevapliyorum biliyo musun?
    ayni kondom gibisin amk. beyin yok bir sey yok. seni kullanip atiyorum ahahahha :dddd
    1
    sbb3 1.8.2016 23:36
    kalip laflar da kullanirmis amk ilkokullusu aahahah

    amaci olmayan picin tekisin o yuzden cevapliyon. hatta cevaplayamiyon bile

    az daha yaz baslik kaybolacak
    1
    sbb3 1.8.2016 23:41
    yazsana lan got
    1
    klikpuv 2.8.2016 15:24
    amk bagimli mi oldun bana yazsana falan :d kendi icinde bile 2lemlerdesin aq ahhahah o nasil yazi: o yuzden cevapliyon hatta cevaplayamiyon bile :dd hayal dunyasinda yasamaktan cik cik :dddd
    1
    sbb3 2.8.2016 15:25
    ne bagimlisi amk. ıyice sacmaladin beynini becereyim.

    az daha yazalim da baslik kaybolsun diye diyom.
    1
    klikpuv 2.8.2016 15:26
    amk ne issizsin ya ahahah. ben 15 saat sonra cevap veryorum geziyorum egleniyorum sen 20 sn icinde veriyorsun. devam et komunist devam ahahahab hayalperest olmak guzel sey aslinda ama biraz olabilecek seyleri hayal et
    1
    sbb3 2.8.2016 15:28
    aq salagi. seni bekledigimden degil. online oldugumdan cevap veriyorum. online oldugum her zaman cevap veririrm senin beynizi zikeyim

    bana hayalperest diyo ama kendisi de milyarder olacakmis ahaahhahah
    1
    klikpuv 2.8.2016 15:31
    ben milyarder olacam demedim. laflar kicindan giriyor anlamiyosun. bem her zaman gercekciyimdir bir insan cok cabalarsa milyarder olur ama 1 komunist cok cabalasa dahi komunizm gelmez. zaten kurulan komunist devlette aninda dagildi ahahahah :dddd islemeyen duzen pesinden kosun diz hala ahahaj
    1
    sbb3 2.8.2016 15:34 ~ 15:35
    bir insan cok cabalarsa bile nah milyarder olur. %99 sans lazim.

    su anda bu kadar sacma sapan yazilarina cevap vermemin tek nedeni yazilar iyice saga kayinca ne olacak merak ediyorum. yoksa sacmalayip duruyon

    komunizmin uygulandigi koyler/kasabar var amk. kismen
    basardik yani. hatta cogu ulkede var israil dahil. ve oralarda tarimdan daha fazla gelir elde ediliyor cahil pic
    1
    klikpuv 2.8.2016 15:54
    hahaha sen bos hayale kapil. neyse ben simdi plaja gidiyorum voleybol futbol falan yaparim yuzerim sen de otur osbir cek ahahahhaha. yasasin kapitalizm :ddd sen yaz ben cevap veririm gelince. bana bu kadar da onem verme hemen aninda cevap veriyosun falan :dd
    1
    sbb3 2.8.2016 16:00
    ahahahahh. cahilligini her yerde belli eden salak pic. komunistler voleybol oynayamaz futbol oynayamaz plaja gidemez diye bi kanun var amk? canim isterse gider canim isterse gitmem.

    beynin bilgi depolamiyomu lan senin amk mali. online oldugum zamanlarda cevap veririm diyorum

    o degilde hala konuyu degistiriyor yavsak. bakti komunizmi kotuleyemiyor. ıyice mala bagladi
    1
    klikpuv 2.8.2016 17:04
    ya sus fakir komunist ahahah ama sunu soyliyim ben de fakir olsam ben de komunist olurdum. zaaa siktir ne olacam ahahah baska hayaller kurardim amk hahaha
    1
    sbb3 2.8.2016 17:13
    ahahah gerizekali ergen. fakir olmadigimi biliyosun amk salagi

    hala siktirip gitmedin mi lan?
    1
    klikpuv 2.8.2016 17:14
    ruhun fakir amk ahahah suan karsimda deniz sozlukte yaziyorum plajda.
    1
    sbb3 2.8.2016 17:16
    tabi tabi amk salagi.

    az daha sacmala hadi
    2
    ibrahimisbilir 2.8.2016 20:25
    koministlik parayı bulana kadar tosunum kominzm fakirin hayali zenginleştimi diğer fakiri kardeşliği unutup sövdüğü menfatçi şerefsizlerden biri olup çıkar azınlık bir solcu
    1
    klikpuv 2.8.2016 21:39
    aynen oyle bir de bu salak ben zenginim diyor ahahah amk fakir oldugu her halinden belli ideolojisini boyle savunmaya calisiyor hahahhaha agzi kokuyodur kesin
  • 1
    freisburg 2.8.2016 14:16
    şahsen kıçımı parmaklamazdım.