türk halkı salak mı?

    29
    tuzlukunefe 6.5.2018 18:22
    ayakkabı kutusundan para çıkar susarlar, enflasyon zirveye çıkar susarlar, yıllardır doğuda yüzlerce asker ölür suslar, vatan sağolsun derler. size soruyorum türk halkını kandırmak bir bismillah demeyemi bakıyor?
  • 4
    ofsaytsizburak 6.5.2018 18:28
    türk halkı çok kolay gaza gelir. bunun avantajını kurtuluş savaşında gördük. dezavantajını da şimdi görüyoruz.
  • 0
    ateistsantor 6.5.2018 18:41
    toplum uyumaya çok meyilli. özellikle genç kitlenin sistem hakkında fikri bile yok. sorsan milli eğitim bakanının adını bilmezler bi çok ankette de görüldü bu. sosyal medya dijitallik neslin asalak olmasına sebep oluyor
    0
    evrencyrus 6.5.2018 19:05
    ama yine de diğer nesillere göre bu nesil daha bilgili yetişiyor kendimden örnek vereceğim ben hiç bir şey bilmez iken internet sayesinde araştırdım gerçekleri gördüm
    0
    ateistsantor 6.5.2018 19:07
    fakat gerçek mi değil mi bunu bilemiyoruz. bi çok fikir dolanıyor bi çok algı var. teknolojiyi yarara kullanan kitle az
  • 1
    ok1 6.5.2018 18:42
    suçsuz yavruları öldürdüler sırf barış istedikleri için kan göllerinde boğularak öldüler bizim milletimiz gözlerin önündeki bu katliama bile sustu
  • 3
    6nuraysecetin7 6.5.2018 18:54
    turk halki salak degil ama fazla alistirildi yoksulluk icinde rahatliga(susmaya)
  • 2
    ufukca 6.5.2018 18:59
    bir canlı tavuhu elinize alın ve teker teker tüylerini yolun ve yere bırakın ilk iş olarak can havliyle sağa sola vuracaktır kendini bu sefer elinize bir avuç buğday alın ve tek tek tavuğa verin ve görün biraz önce kaçıcak yer arayan o tavuk şimdi siz nereye o oraya gidecektir...
  • 0
    tunc 6.5.2018 19:03
    çok akıllı olduklarını söyleyemeyiz
  • 0
    dreamfloyd 6.5.2018 19:26
    aynı şekilde laiklik diye bağırarak da kandırmakta pek zor değil. ya da kurtlar bizi s*ksin, tengri türk menen falan?
    kandırılması kolay olan bir düşünceye ya da ideolojiye canı gönülden bağlanmış avel insanlardır. spesifik olarak erdoğan'a bağlı insanlar aptal dersen sadece ilgi çekmiş olursun biraz da boş yaparsın. sevmemen normal ancak daha kapsamlı bir çıkarım beklerdim senden.
    1
    tuzlukunefe 6.5.2018 19:35
    haklısın diğerlerinde faklı bir postta yazarım :)
  • 0
    topal__solucan 6.5.2018 19:29
    kendi tarafında olmayan insanlara hakaret eden adamlara mı güvenelim? kanıtlanamamış bir olay üzerinden milleti zan altında bırskıyorsunuz
    0
    tuzlukunefe 6.5.2018 19:34
    kanıtlanmamış derken?
  • 0
    vurucu88 6.5.2018 19:31
    yani göreceli bence .
  • 0
    mebrarc 6.5.2018 20:26
    hepsini genelleme olarak alamasakta geneli
  • 0
    yusuf_gracza 6.5.2018 20:27
    bence eğitim bitirme seviyesine göre oy hakkı artmalı örn. prof. dr. birisinin 5 oy hakkı, dr. 4 oy, master 3 oy,üniversite mezunu (havacılık, eczacılık, tıp vb.) 2 oy lise mezunu 1 oy, ortaokul yarım ve ilkokul çeyrek
    0
    swgsg 7.5.2018 00:32
    eğitim görmüş birinin daha mantıklı veya doğru olabileceğine inanmıyorum açıkçası. gariptir ama okumuş cahiller de çok fazla. herşey kendini geliştirip, eğitmekte bitiyor.
    0
    dikusak 7.5.2018 00:55
    mühendisinki kaç gardaş
  • 0
    k0zm0s 6.5.2018 20:28
    ışine gelirse salak işine gelirse akıllı (:

    yani kısaca kurnaz ama okumayan üretmeye çalışmayan bir toplumdan bir şey beklemek tuhaf (;
  • 3
    coraptopagi 6.5.2018 20:32
    yüzde 99'u salak, ben allah'tan yüzde 1'lik kısımdayım.
    0
    butterflysc 6.5.2018 22:32
    günlük mood
  • 0
    hattorisakso 6.5.2018 21:20
    şimdi herkes salak diye bir kısmı suçlarken, kendini diğer kısımdan sanıyor. e hemşerim ozaman herkes kendini akıllı sanıyor ne bu ülkenin hali
  • 1
    tersbalik 6.5.2018 22:34
    türk halkı zeki ama çalışmıyor
  • 0
    mehmtozer 6.5.2018 22:59
    salaga yatan cok
  • 1
    selinarslan 6.5.2018 23:05
    kolay kandırılan bir halkımız var. yandaşçılığa bayılıyoruz. kendimizden olan göz göre yalan söylese bile örtmeye çalışıyoruz. kendimizden olmayanı da her zaman karalıyoruz.
  • 0
    shaynes 6.5.2018 23:06
    çok net fikrim.
    evet.
  • 0
    sonofmonorchy 6.5.2018 23:11
    salak degil sadece menfaat degistikce kutsal saydigi degerlere bile ihanet ettigindendir basimiza gelen.
  • 0
    albay1971 6.5.2018 23:11
    burada enflasyonun yükselmesi gibi etmenkerde türkler in yapabileceği hiçbirşey yok
    çünkü güvenmekten başka yaptığımız bir şey yok kimilerimiz bakanlara kimilerimiz çevresindeki insanlara güveniyoruz fakat çoğu kişinin çalışmaya niyeti yok
  • 0
    gozgozumut 6.5.2018 23:16
    kısmen
  • 2
    melly 6.5.2018 23:26 ~ 23:27
    düşünen nesil öldü insanlar düşünmesin eleştirmesin diye her şeyi yaptılar ve dikkat ederseniz insanların çoğu güncel konularda yorum beyan etmiyor. bilgi alış verişi sıfır. düşünenler de konuşmaya çekiniyor ne ile karşılaşacağını bilmediği için. sadece aptallaştırma politikası. başarılı da gidiyor.
  • 0
    ahmethalil 6.5.2018 23:27
    salak diyen pezevengin onde gidenidir..
    2
    tuzlukunefe 6.5.2018 23:43
    türkiyede yaşayan türklere salak diyenler pezevenk oluyorsa salak demiyenlerde pezevenklerin işsici oluyor mantıken
  • 2
    ayq 7.5.2018 00:12
    salak aygina yatar turk insani
  • 1
    shaynes 7.5.2018 00:20
    daha çok cahil.
  • -9
    dikusak 7.5.2018 00:55
    bak arkadaşım senin hakaret ettiğğn bulk oyle kısa vadede ortaya çıkmış bir şey değil. adabını terbiyeni bil. sen kimsim nesin meyin mensubusunda bu soruyu sorma haddini kendinde buluyosun. önce terbiyeni takınmalısın. hayatta herkesin inadığı inandırıldığı bazı şeyler var baktığı perspektiften gördüğüne göre eyleme geçiyor. senin anlattıklarını bu ülkede inanan var inanmayan var ciddiye alan var almayan var. bu onlar için salak mı sorusunu sorma hakkını değil sana hiç kimseye vermez. ayrıca bu arkadaşın sorusuna kısmen evet olabilir belki vs gibi destekleyici ve karasız cevaplar verenler katılanlarıda dahil olmak üzere size birşeyi hatırlatırım. burasi türkiye adında anlaşılabileceği gibi türk ülkesi ha sevmeye bilirsiniz beğenmeye bilirsiniz buda sizin düşünceniz ama türk halkına asla hakaret edemezsiniz. haddiniz değil. ırkçı biri değilim ama ırkıma yada yada bu ülke insanına hakaret edilirse diyecek tek sözüm vardır. bizim aramızda yaşamak zorunda değilsiniz. ülkemde defolup gidin yada haddinizi bilin. ha bilmezseniz vakti gelince bir türk evladı size haddinizi bildirir.
  • -3
    crowded 7.5.2018 03:24
    sensin salak!
  • 0
    mustafaboz 7.5.2018 04:34
    salak değil. lakin bizim töremizde yöneticilere saygı en başta gelir. zaten bu yüzden kaybediyoruz. sorgulamıyoruz çünkü çok güveniyoruz. ayrıca salak malak ayıp oluyor kardeş sen hayırdır ?
  • 3
    axolotl 7.5.2018 08:12
    only bismillah can judge me
  • 1
    aslin 7.5.2018 08:42
    %50 😏
  • 0
    aynendiyerekyasamak 7.5.2018 09:22
    evet
  • 0
    bekirdurn 7.5.2018 16:36
    adamlar yol yapıyor, hastane yapıyor, köprü yapıyor öyle demeyin. cuma namazına gidiyor. bu adama inananlara nasıl salak diyebilirsiniz (!)
  • 0
    asdfgfs 7.5.2018 17:09 ~ 17:09
    bilmem(!)
  • 0
    kaanxxy 7.5.2018 17:27
    milletim bir bardak sudur, son damlada taşan. diye bir mısra vardı şarkıda..
  • 0
    x_patinador 7.5.2018 17:37
    bence salak ülke batıyor ama yol yapti.enfilasyon tavan ama olsun köprü yapti.sehit verdik olsun suriye kuruldu
  • 0
    slmsgtc 7.5.2018 18:20
    her millete olduğu gibi bizdede var salaklıklar
  • 0
    magikarp 7.5.2018 20:26
    celal şengör'e göre %60 ben de buna katılıyorum.
  • 0
    mahallenindelisii 7.5.2018 20:33
    halk salak değil aslında bkz.
    saadet partisi erbakan ödüllerinde islam düşmanı olan insanları ödüllendiriyor fakat saadet tabanı bundan memnun.
    chp de aynı şekilde atatürk'ü savunuyor lakin teröristlerle iş birliği yapıyor.
    akp çalsın muhim değil hizmet veriyor deniyor yani bu parasını verirsen anamı .... gibi bişey

    aslında halka çalışmaktan düşünme fırsatı kalmıyor düşüneni eziyorlar aykırıyı dışlıyorlar akıllının ayağını aptallar kaydırıyor ama herkes iyi şeyler olsun istiyor.

    eğitim şart okuma yazma değil okuyabilme okuduğundan ders alma düşünme taraflı olmama ben dememeyi öğretmeliyiz insanımıza
  • 0
    mert_barlas_can 9.5.2018 20:26
    bilmem 100 tl nın kaç euro olduğunu hesaplamaya çalışıyorum 20 mi 21 mi 😅😂
  • 0
    bir_garip 9.5.2018 20:33
    ona kandırmak değil islam a, allah ın dinine , kurtuluşa , dünya dinine sahip çıktığını göstermek , vurgulamak deniyor. böyle bilin...
    0
    tuzlukunefe 9.5.2018 21:14
    bu ülkede sadece müslümanlar yaşamıyor ve müslüman halkı bismillah denene kanıyor bu gerçek
    0
    bir_garip 9.5.2018 22:04
    müslüman halkı bismillah denince sizin dediğiniz gibi kansaydı fetullah gülen ülkeyi yönetiyo olurdu. ayrıca zaten bismillah diyenler genel konuşuyor. ayrıca bismillah diyenlere zaten diğer dinlere mensup olanlar genelde inanmıyor.
  • 0
    bir_garip 9.5.2018 20:37
    ayrıca biz salak değiliz sadece hoşgörülü, merhametli, saygılı, insana değer veren allah ın garip kullarıyız.(müslümanlığı olduğu gibi yaşamayanlar dışında)
  • 0
    sessizliginsevgilisi 9.5.2018 22:17
    milletin hangi millet olduguna bakilmaksizin cocukluktan itibaren gelistirilmediyse insanin beyni maalesef bön bön bakan tipe donusuyorlar...☹