sevdiğin kıza açılamamak

    8
    nestor 20.2.2016 15:16
    Başlık her şeyi açıklıyor zaten. Bir kız var abi ben bunu daha hazırlıkta bir kere gördüm ilk görüşte aşk varmış işte o zaman inandım. Aklımdanda çıkmadı kız ve sonra allahın takdiri ya kız bizim fakuüteden çıktı. Daha da zorlayarak öğrendim ki kız benim mahallemde oturuyormuş vay anasını dedim bu kadar olur. O da benim arkadaş grubuma katıl beraber gelir gider olduk bolca zaman geçirmeye başladık. Tabi zaman geçtikçe ben daha çok acı çekmeye başladım. Ben bu kızı çok seviyordum. Kıza açılmayı düşündüm çok düşündüm ama şu lanet korku içimi kemirip durdu "açıldığım zaman red yersem eskisi gibi arkadaş olurmuyuz ki?" Korku sevgimden üstün gelip durdu açılamadım hala da açılamıyorum. Allah var kızda güzel ben açılana kadar kesin kapacaklar diye korkuyorum. Siz yazar kardeşlerimden bir tavsiye bekliyorum.
  • 3
    elif 20.2.2016 15:33
    okumadım. açıl ve bitir işi. ya senin olsun yada öyle bir insan olmasın hayatında.
    0
    nestor 20.2.2016 15:38
    Ben bu kız için sigarayı bıraktım şimdi hayatımdan çıkarsa ne ederim. Tavsiye için teşekkürler.
  • 0
    mehmetalperkarakoc 20.2.2016 15:33
    kızın sana ilgisi varsa açıl yoksa deneme derim :)
    0
    nestor 20.2.2016 15:36 ~ 15:38
    Bu kızlar dengesiz abi bir bakmışsın çok fazla ilgileniyor bir bakmışın soğuk. Tavsiye için saol.
  • 0
    lazcoder 20.2.2016 15:43
    açılamadığın zamanlar hayaller planlar yaparsın, açılınca ve üstüne reddedilince içine bir ferahlık gelir ve ferahlığın yanında da hayal kırıklığı
    1
    nestor 20.2.2016 15:45 ~ 15:45
    Sonra bir umutsuzluk, insanlara güvensizlik ve nefret. Daha sonra kendini yetersi görme ama en sonunda dediğin gibi bir ferahlık. Teşekkürler.
    1
    lazcoder 20.2.2016 15:48
    aynen yaşamışlığım var, başka kızlara aşık olmayacağım dersin, bi kız çıkar karşına aşık olursun, açılayım açılmayayım en son açılırsın ve yine aynı teraneler yaşanır
  • 0
    unclefucker 20.2.2016 15:58
    kardeş emin ol bir anda herşey bombok oluyo redderse arkadaşlık falan da kalmıyo o yüzden emin olmadan açılma derim
  • 0
    vladimir 20.2.2016 16:13
    valla kardeşim, kız seni reddettiği zaman yok yetrsizlik hissiymiş yok içine kapanmakmış falan geç bunları. tamam bi müddet canın bu duruma sıkılabilir ama şöyle düşün, hergün için içini yiyip kıza birşey söylememektense git açıl enazından kafanda soru işareti kalmasın. bi de şu var eğer o kız bu süre zarfıda başka birini bulursa asıl pişmanlığı sen o zaman gör, reddedilmenin bin katını yaşarsın.
  • 1
    emirh 20.2.2016 16:15
    benim de aynı sorun var :/
  • 0
    putininthehouse 20.2.2016 16:21
    bu aşk acısı olaylarına anlam veremiyorum kardeş git bi konuş kızla tersler reddeder sonra acı çekersin bu nedir amk ya kaç yaşında insansın
    0
    nestor 20.2.2016 16:24
    20 yaşında adamım kardeş böyle bir şey bir kere başıma geldi red yedim oturdum. İnsanın cesareti bir kere kırıldımı olmuyor öyle.
    0
    putininthehouse 20.2.2016 16:25
    düşmeden kalkmayı öğrenemezsin bi kere düşmüşsün tekrar kalk gerekirse yine düş hayat böyle düşe kalka başlıyoruz zaten hayata öyle de devam ediyor yapıcak bişey yok ha şöyle olur evet deme ihtimalini artırmak için bişeyler yapabilirsin sadece içinde yoksa zaten elden bişey gelmez
    0
    nestor 20.2.2016 16:27
    eyvallah.
    En büyük zaferi düştükten sonra elde edicez anlaşılan.
  • 0
    imambayildi 20.2.2016 22:22
    Açıl bence hocam
  • 1
    ezanokuyanfasulye 20.2.2016 22:25
    sıkıntı yapma kardeşim açıl gitsin bu dünyaya bir daha gelmiyceksin birde şöyle düşün ya eğer açılmazsan pişman olma gibi bir durumun olucaksa en fazla bir ay yüzüne bakamazsın utanırsın falan sonra unutulur gider kız üstüne basmaz olayın anlayış gösterir
  • -1
    alik0 20.2.2016 22:40
    meraba ben seni anneme benzettim açıl aq dogal davran aklına ne geliyosa
  • 0
    aos2 20.2.2016 22:53
    Kardeşim zamanında ben de çok çekinirdim sonradan alıştım reddedilsen de bişey kaybetmezsin. Kabul ederse hayallerin gerçek olur reddederse bişey kaybetmezsin içinde kalmaz. Açılmazsan içinde kalıcak reddedilmekten daha kötü. Ayrıca bahsettiğin kız benim sevgilimse çok pis dayak var söyliyim açılmanın tek kötü yanı :D
  • 0
    reformer 20.2.2016 22:56
    aynı olay tanışma konusunda başıma gelmişti. aylarca yanına gidip tanışamamıştım. merhaba dedim devamı geldi. ve şuan sadece ortak dersimiz olan günleri bekliyorum. gelişmeleri belki yazarım:d
  • 0
    yazamayanyazar 20.2.2016 23:17
    okumadım ama başlık ile ilgili yapacagım tek yorum berbat bişey
  • 2
    redmoon 20.2.2016 23:25
    abi nie açılamıyorsun ki yapmayın bunu sonunda ölüm yok. en fazla sizin yüzünüze bir daha bakmaz yada okkalı bir tokat yersiniz. ama eğer açıldıktan sonra kızın cevabı olumlu olursa işte o zaman İYİ Kİ söylemişim dersiniz. hayatım boyunca bütün hoşlandığım kızların yüzüne söyledim ve şimdiye kadar 1 tane olumsuz sonuç almadım. çok yakışıklı ve zengin biri değilim ama inanın cesaretimden dolayı okulun en güzel kızlarıyla çıktım ve herkes ulan bu kız buna nasıl bakmış dediler :D işte sizinde konuştuğunuz "bu" dediğiniz işte o çocuk benim. kızlar cesarete bayılır
  • -1
    mono 21.2.2016 00:14
    Lan burası dh mi? :D
  • -1
    yasar 22.2.2016 17:38
    İlacın bende kardeşim. Altay- sevda meleği dinliyorsun. Etkisi geçmeden kızın yanına gidiyorsun. (4 farklı kişide denendi ve onaylandı.)
  • 1
    glassofwhiskey 4.3.2016 21:31
    dostum seven adamın gururu olmaz sen söyliceğini söyle gerisini ona bırak öteki türlü dediğin gibi kaparlarsa kızı bu sefer kendini daha fazla suçlarsın.
    0
    nestor 4.3.2016 21:39
    eyvallah
  • 1
    qwerqwer 4.3.2016 21:37
    ne olursa olsun git söyle sonra sevdiğin kız 2000 km uzağa gider göğsünde bir acı kurduğun her hayalin önünda kocaman bariyerlerle kalırsın öyle git söyle allahını seviyorsan git açıl almasınlar elinden redderse etsin olm en azından ne için acı çektiğini bilirsin sonrada bana layık görürsen bir bildirim çak güzel kardeşim hadi bekliyorum
    0
    nestor 4.3.2016 21:39
    eyvallah dostum iyi gaza getirdin.
  • 0
    noauthorityforoldmen 4.3.2016 21:46
    açıl için rahatlasın eğer olmazsa arkadaşlık falan sürdürmeye çalışma işler boka sarıyor. tecrübeyle sabit