aileniz size küfürle hitap ettiği zaman hoşunuza gider mi?

    13
    shewolf 25.9.2018 18:59
    ya bakıyorum da milletin anası babası cöydürüyor çocuğuna. kesinlikle çok yanlış bir hareket olduğunu bilmeden. gerçekten hoşunuza gidiyor mu ya? bu küfürleri devamlı duysam bir yerde stop çekerim de bu çocukların hiç mi zoruna gitmiyor?
  • 1
    horseman 25.9.2018 19:12
    0
    shewolf 25.9.2018 21:26
    güldüğüm aynı zamanda en gıcık aldığım roldü:)
    0
    horseman 25.9.2018 21:59
    sümük sahnesine biterdim
    0
    shewolf 25.9.2018 22:03
    bu adamın oğlu genç bir kızı taviz ediyordu galiba yada babası yapıyordu hatırlıyo musun? en nefret ettiğim sahneler.kucuk yaşımda midemi bulandırmıştı o sahneler
    0
    horseman 25.9.2018 22:04
    yok o kadarını hatırlamıyorum. elini burnuna sokup katı şeklinde sümük parçacığını parmağıyla fiskeleyip sonra o parmağını ağzına koyardı. daha fazla bisi hatırlamadan ben sussam iyi olucak :d
    0
    shewolf 25.9.2018 22:41
    sjsjjs bu işin ucu neyse :d
    0
    horseman 25.9.2018 23:33
    fkkdkdkd
  • 1
    gaddarus 25.9.2018 20:47
    aile terbiyesi diye bir şey var anasi babasi çocuğuna öyle davranirsa o çocuk dişarida da küfürlü ahlaksız birisi olur. ileride vah tüh bir işe yaramiyor
    0
    shewolf 25.9.2018 21:27
    bazı aileler vahlamıyor. ama ahlaksız çocuklar ahlaklı iyi çocukları da bozuyor. olan iyiye oluyoriste
    0
    gaddarus 25.9.2018 22:19
    aynen sürü psikolojisine dönüyor
  • 0
    ghostrider 25.9.2018 23:03
    valla bana sevdiklerinden bazen küfür ediyorlar. kürtçe "ker" yani eşek derler bazen, şerefsiz dedikleri oluyor ama tatlı dille ve güzel anlamda. garip bir aileyiz. :)
    0
    shewolf 25.9.2018 23:22
    yav bende bizim kuşa şerefsiz köpek diyorum sjsjjss bazen bunları söylüyor sjsjsj o nolcak
  • 0
    banabubade 25.9.2018 23:28
    bizim baba tarafı evde küfür kullansada bu hususta katı kurallarım var bir insan annesinin yanında evde küfür etmememli kardeşim bile etse acımam cezasını veririm