12

ailesine küfür eden tipler

siz nasıl tanımlıyor sunuz?
  • 2
    ciddiyetsiz 1 yıl önce
    sebebine bağlı
    2
    altaydangelenbarbar 1 yıl önce
    adem hoqlı
  • 0
    sevde 1 yıl önce
    insan dışı mahlukat
    1
    lightofgod 1 yıl önce
    belki de makul bi sebebi var
    -2
    sevde 1 yıl önce
    aile ne kadar kötü olursa da çocuğun buna hakkı yok malesef diye düşünüyorum
    1
    lightofgod 1 yıl önce
    peki sana bi soru. ailenle kötü bişey yaşadın mı? bahsettiğim şey ailem beni hiç anlamıyoooo ergenliği değil. mahkemelik olacak kadar büyük bişey yaşadın mı?
    0
    sevde 1 yıl önce
    bakış açısı ile alakalı imtihan olarak bakarsan sabredersin ve terbiye sınırlarını aşamazsın. lakin bu nefsinize ağır gelebilir herkesin harcı değildir zaten
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    evet bakış açısı. imtihan olarak bakıcak olursak dini inancı sağlam olanlar şanslı. üzücü:(
    0
    sevde 1 yıl önce
    buna şans diyemeyiz çünkü dini inancın sağlam olması da çaba gerektiriyor araştırıp öğrenmek ve imanı kuvvetlendirmek..
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    ters tepti bende puvo. araştırdım ve bu hale geldim
    0
    sevde 1 yıl önce
    sorduğun sorularına doğru bir kaynaktan cevap bulman gerekiyor aksi halde bu şekilde olması normal
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    kaynağım bilim. ve bence yeterince doğru bi kaynak.
    0
    sevde 1 yıl önce
    bilim kendi kendine mi olmuştur? onu yaratana bakmanız gerekiyor.
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    yaratan... zaten sorun orda
    0
    sevde 1 yıl önce
    yaratan bizim gibi (zaman ve mekânla sınırlı olamayan) bir varlık olmadığı için onu yarattıklarından (sıfatlarını isimlerini) öğrenmemiz gerekiyor.
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    boşver kardeş. kafanı bunlara yorma. içinden çıkılmıyo
    0
    sevde 1 yıl önce
    kafa yormak değil açıkçası bu konular da mutmainim. bir sıkıntım yok inșaallah
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    farkettim onu
    1
    reelsamurai 1 yıl önce
    nickinde bile ateistlik var kanka :) (pi: @lightofgod)
    0
    lightofgod 1 yıl önce
    biraz öyle oldu :)
  • 0
    emkare 1 yıl önce
    küfür genel olarak kötü bir şey. sadece aileye indirgemek eksik bırakır.
  • 0
    jupiterwalk 1 yıl önce
    düşünülerek edildiğini düşünmüyorum
  • soruyorum

    SOR CEVAPLA KATIL ABONE OL

    43 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    samurai
    reelsamurai

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.
  • küfürsüz ve kardeşce takılacağınız bir ortam  

    lütfen abone olmayı unutmayınız

    puiv kuralları geçerlidir!

    her türlü soruyu saygı çerçevesinde sorabilirsiniz.