sövebilirsiniz
  • 0
    sewecenimlannn 3 ay önce
    fazla rahatlıktan, gevşek olmuş. bu ne rahatlık açık açık bide söylüyor utanmaz. sinirlendim bak şuan.
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    sövmıcem sakinim..
  • 0
    kevinyost 3 ay önce
    vay amina koyayimmmm
  • 0
    kevinyost 3 ay önce
    bu da benden gelsin 14 aydan sonra ayrıldım son 5 senedir de peşinden koşuyorum beyler :(
    http://i.hizliresim.com/kgrdva.png
    0
    meqt 3 ay önce
    gelecekte böyle olur muyum acaba diye kederlendim
    0
    kevinyost 3 ay önce
    işin kötü yanı bana " seninle olmuyor sensiz de olmuyor" dedi bazen görüşüp kahve içiyoruz yada akşamları yemeğe cıkartıyorum ama devamı gelmiyor öyle işte
    0
    meqt 3 ay önce
    işte o en berbat durum onunla yapamıyosun onsuz da yapamıyosun kafa hep orda ama en azından kahve içebiliyormuşsunuz ortak yapabildiğiniz şeyler var hiç yoktan iyidir
    0
    kevinyost 3 ay önce
    en sonunda kaçırıcam olan o olacak :d
    0
    meqt 3 ay önce
    pek tavsiye etmesem de sevgidir yaptırır :d
    1
    kevinyost 3 ay önce
    cezası cok ağır o caydırıyor :d
  • 0
    hardrockman 3 ay önce
    sana mı söyledi (pi: @mewthree)
    0
    mewthree 3 ay önce
    evt
    0
    hardrockman 3 ay önce
    vay şeref yoksunu kız bence sakın üzüleyim deme siktir et gitsin
    0
    mewthree 3 ay önce
    öyle zaten
  • 0
    hedap 3 ay önce
    fake bu ya. böyle birşey gerçek olamaz.
    0
    mewthree 3 ay önce
    yalan borcum yok
    0
    hedap 3 ay önce
    az önce ödedin karşim
  • -4
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    konu dışı bir şey soracam boynuzlar kapıdan geçiyor mu?
    0
    mewthree 3 ay önce
    iyi boynuz yedim
    0
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    aga kız boynuzlamış eksiyi ben yiyorum hırsızın hiç mi suçu yok?😂😂😂
    0
    mewthree 3 ay önce
    senin yaptığın öküzlük empati kur ben şuan
    o mustafayı bulup sikmek istiyorum
    0
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    1.senin adın ege mi lan?
    2.ben naaptım durumu özetlemekten başka?
    3.kankanın mı suçu var kız kuyruk sallamış.kız düzgün olsa sana söyler böyle böyle sarkıntılık etti diye.erkek aklı çünkü nefes alsın yeterden öteye çok geçmez
    0
    mewthree 3 ay önce
    1)adım ege
    2)tecavüz edilen kıza seni nasıl siktiler demekten farksız özetin doğrumu doğru boynuzu iyi yedim
    3)orospuydu zaten
  • 0
    hellomyfriend 3 ay önce
    oldu mu knk
    0
    mewthree 3 ay önce
    evt
  • 0
    abikafandakurbagavar 3 ay önce
    kız açık sözlüymüş abi...
    0
    mewthree 3 ay önce
    böyle öğrenmek daha acısız oldu
  • 0
    dehr 3 ay önce
    bardağın dolu tarafından bak, dürüstçe ruhsal orospu olduğunu tescillemiş sana söyleyerek..
    0
    mewthree 3 ay önce
    haklısın


  • puimage

    Puiv yazarları tarafından oluşturulan içerikler

    16 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ignelifici

  • kuralsız puiv'e kural koymak yakışmasa da hakaret , küfür ve +18  harici paylaşımlar yapalım.

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...