9

değer ticareti nedir? (güzel kızlar neden bize bakmaz)

sayın erkek arkadaşlarım;

bir kız size neden bakmaz biliyor musunuz?

-tipiniz iyi değildir (yüz, istenmeyen kıllar, saç şekli)
-üstünüze yakışmayan kıyafetler giyiyorsunuzdur
-saçlarınız yağlıdır
-postürünüz düzgün değildir
-spor yapmıyorsunuzdur
-kaliteli parfüm/deodorant kullanmıyorsunuzdur
-hitabetiniz düzgün değildir
-dersleriniz iyi değildir
-cinsel fantezileri tatmin etme

şimdi bu maddeler kişiden kişiye değişir artar veya azalır.

bir kız sizle sevgili olacaksa veya akşam yemeğe çıkacaksa kız arkadaşlarına hava atması gerekir. sizin statünüzle kendi egosunu tatmin etmesi gerekir.kızların doğası bu :)

benim yanımda yakışıklı, zengin, zeki bir adam var ;)

aynı şekilde bir erkeğin de yanında kız olacaksa;

-bakımlı olmalı
-üstüne yakışan kıyafetler giymeli
-memeleri dolgun ve dik olmalı
-zeki olmalı
-dır dır dır konuşmamalı :d (bu bonus :p )
-hitabeti düzgün olmalı (ayşe gıııız akşama ne yiyook?) :s
-cinsel isteklerini tatmin etmeyi iyi bilmeli


eğer sen kendine bakmıyorsan, spor yapmıyorsun!!!, cildin de kötü gözüken yerler varsa ve dermatolog'dan yardım istermiyorsan, abi bırak da kızlar sana bakmasın :)

bakan kız varsa, zaten saftır garibim.



kızlar neden piç erkek sever biliyor musunuz?

ona çünkü her türlü duyguyu yaşatır;
-merak
-heyecan
-aksiyon

say say bitmez, 2 ileri 1 geri budur aslında, ulen bu bana yürüyordu ne oldu da geri gitmeye başladı? neyimi beğenmedi acaba? bişi mi yaptım :s :s ?


güldürüyorsunuz beni kızlar :d

spor yapın arkadaşlar spor kız erkek herkes yapsın :)

ve sosyal medya kullanmayın, popüler kültürden uzak durun, sağlıklı bir nesil yetiştirmek istiyorsanız...
  • 1
    merveizm 2 ay önce ~ 2 ay önce
    bütün gizemi giderdin be😂
    0
    cosametrium 2 ay önce
    bildiklerimi paylaşmam gerekli :)
  • 2
    aydakigunes 2 ay önce
    her ne kadar içeriğe, erkeklere hitap ettiğini ifade ederek başlamış olsan da bir söz hakkı doğduğuna inanıyorum.

    gerçekten haklı tespitlerde bulunmuşsun. ancak, çevremdeki izlenimlerle dayanarak söylüyorum, kızların çoğu artık böyle değil.

    ya yanlış insanları tanıyorsunuz, ya da insanlar size yanlış taraflarını yansıtıyorlar.

    ama erkeklerin tamamının öncelikle yanlarında güzel duran bir kız aradığı konusunda hemfikirim.
    1
    cosametrium 2 ay önce
    3.cümlen aslında başlı başına benim için bir deneme konusu :)

    fakat değişim çok zor...
    0
    aydakigunes 2 ay önce
    :)
    yalnızca bu denli genellemelere karşıyım.
    0
    cosametrium 2 ay önce
    bende :)
    0
    aydakigunes 2 ay önce
    üzgünüm de ayrı :)
    0
    armutizm 2 ay önce
    aman tanrım
    0
    aydakigunes 2 ay önce
    :)
  • 0
    mein_diana 2 ay önce
    sınıftq kaldım ben o zaman parfümüde hiç sevmem neden kullanıyolar bilmiyorum hani öyle bi kokusu var ki parfüm sıkan insanın çok ağır bi kokusu oluyor yanında oturulmuyor
    0
    cosametrium 2 ay önce
    duyuların parfüm kokusuna alışmamış ise sana itici geliyor olması çok doğal. fakat ter kokmaktansa parfüm kokmak iyidir :)
    1
    mein_diana 2 ay önce
    ter kokmuyorumki
  • 0
    sonjedi 2 ay önce
    çok da geçerli olduğunu sanmıyorum. benim arkadaşın sevgilisi ağır muhafazakar. nerden baksan lise yıllarından beri 6 7 senedir beraberler ama daha kızın elini bile tutmamış. olum belki kız çekiniyordur sen dene, hatta başta naz eder falan çekindiği için üstelersin dedim.ertesi gün az daha bana giriyordu amk benim yüzümden araları bozulduydu bi süre jsjs

    ama gel gör ki adamlar şuan evlilik hazırlığı yapıyorlar, arkadaş askerde falan ama hala daha kızın elini bile tutmadı.

    ayrıca ben niye bir türlü bulamıyorum diyordum, amk yazdığın listede ne kadar olumsuz şey varsa hepsine sahibim. (derslerim iyiydi gerçi o hariç jsjs ama onunda hayrını görmedim. sadece lisedeyken sınıftaki kızlara sürekli geometri anlatıyordum. her sınav öncesi damlıyorlardı ve tabiki ertesi sınava kadar yüzlerini göremiyordum.)
    0
    cosametrium 2 ay önce ~ 2 ay önce
    sorsan genç çocuk nasıl yetiştirilir?
    bir çocuk nasıl iyi mesleklere yönlendirilir?
    bir çocuk nasıl yetenekli ve zeki yetiştirilir?
    allah vergisi falan diye cevap verirler :)

    öncelikle sen problemini çok iyi biliyorsun ben buradan senin karakterin hakkın yorum yapmayacağım. sen ve ben çok iyi biliyoruz.
    sen kendine değer vermeyi öğren gerisi gelecek :)
  • 0
    emirtfan 2 ay önce
    hitabetim en kuvvetli yanım. moralim çok bozuk olmadığı sürece bakkala bile platonik ile karşılaşsam etkileyecek gibi giderim . bu aralar saçımı sakalımı kestiğini için hiçbir şey umrumda değil . ve köşe bucak kaçıyorum platoniğimden.

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1851 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..