9

korkunun üzerine gitme takıntısı

benim böyle bir bağımlılığım var. inanılmaz derecede rahatsızlık vermeye başladı artık. eğer bir nesneden, kişiden veya bir durumdan korkuyorsam, onu mutlaka yaşamalıyım. o korkunun üstüne gidip onu yenmeliyim. ilk başta güzel gibi gelse de, bir insan olduğum için doğal olarak pek çok şeyden korkabiliyorum. ve bunların üstüne gitme eğilimindeyim. mesela bir kişiden mi korkuyorum? onunla mutlaka kavga etmeliyim. bir hayvandan mı korkuyorum? onunla mutlaka yüzleşmeliyim. bakın size delilik olarak gelebilir ama bu gerçek; bir aralar karanlıktan korkardım, izlediğim filmlerinden etkisinden dolayı. cinlerden falan işte. sırf bu yüzden bodruma inip cin çağırmaya çalıştığımı bilirim aq korkumu yenmem lazım diye. mesela şu sıralar evime yakın bir bölgede saldırgan köpekler var, bilerek onların arasından geçiyorum yüzleşeyim diye.

psikolojiden anlayan birileri varsa şu durumdan nasıl kurtulacağımı veya buna neyin sebep olduğunu açıklayabilirse sevinirim.
  • 1
    ademak 7 ay önce
    istanbul'da isen eğer bunu trafikte uygulama, bir gün show tv ana haber'de konu olabilirsin.
    0
    roxic7 7 ay önce
    istanbul'a gerek yok, ben bir şekilde sonumu getiririm zaten bu kafayla.
    0
    ademak 7 ay önce
    sevdiklerini aklına getirebilirsin. ben o tip durumlarda, sevdiklerimi düşünüyorum ve değmez lan diyorum. geri vitese takıyorum. malum ülkede ölmek çok kolay, pek bir çaba harcamana gerek yok.
    0
    roxic7 7 ay önce
    kendini düşünmeyen adam sevdiklerini mi düşünür -ki asıl mesele de ben geri vites yapamıyorum çoğu durumda. içimden bir ses "ne oldu lan korktun mu?" diye alay ediyor resmen benimle. çok ilginç bir durum dostum, yaşamayan bilemez.
  • 0
    pandababy 7 ay önce
    zamanında bir şeylerden çok mu korktun ne yaptın puvo, korkusuz olmaya çalışma yani hayat korkuyla güzel.
    1
    roxic7 7 ay önce
    işte belkide öyledir. korkmaktan korkuyorumdur.
  • -1
    besiktasli 7 ay önce
    weronica roth'un uyumsuz, kuralsız ve dört kitaplarını şiddetle tavsiye ederim. kitap okumam dersen filmlerini izle.
    0
    roxic7 7 ay önce
    peki neden?
    -1
    besiktasli 7 ay önce
    bilim kurgu olduğu için saçma gelebilir anlatacaklarım. kısaca tobias diye bi lider var ve lakabı dört. bunun sebebi de sadece dört korkusu olması ve sürekli bunların üzerine gitmesi, yenmeye çalışması. lider olmasında ki en büyük sebeplerden biri de dört korkusu olması çünkü daha önce bu kadar az korkusu olan kimse olmaması. (korkularını öğrenmek için bilinç altına giriliyo)
    0
    roxic7 7 ay önce
    şu an çok ilgimi çekti. kesinlikle okuyacağım
  • 2
    fankulo88 7 ay önce
    mesela uzay boşluğuna savrulmak söz konusu korkunuz olunca kurtuluverirsiniz korkularınızdan....ve herşeyden...
  • 0
    burgaz 7 ay önce
    takıntı değil bu merak
  • 0
    sami77 7 ay önce
    ben sevdim bu takıntıyı. değerlendirebilirsen başarıya ulaşmanı sağlayabilir.
    0
    roxic7 7 ay önce
    bir kaç olayda bu takıntım olsa elbet güzel olurdu, bazı korkularımı yenmemi sağlayabilirdi. ama tabiri caizse ota boka bu takıntı meydana gelince işkenceye dönmeye başlıyor
  • 0
    nart_guney 6 ay önce
    hiçbir zaman korkusuz olamassın bunu kabullen ve sakin kafayla hiçbir şeyle uğraşmadan bunu bir düşün korkusuz olmak ne kadar mantıklı?
    0
    roxic7 6 ay önce
    baya haklısın

  • derin düşünce

    eleştirel bir fikrin varsa, yeni bir teori ürettiysen, kayda değer planların varsa, insanlara bir gerçeği göstermek istiyorsan veya düşünceni akım haline getirip kendine yeni nökerler kazanmak istiyorsan, derin düşünce bölümü emrine amade.

    419 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    roxic7

    ersals
  • görünürde bir kural yok. fakat gizli saklı bir kaç kural var. onları ihlal etme. düşün bakalım, sence hangileridir?