7

s7 edge adam mıdır ?

evet bayanlar baylar yukarıda yazdığım gibi s7 edge adam mıdır bu soruyu tartışalım. kullanıcılar memnun mu?
  • 0
    404butfound 11 ay önce
    edge pişmanlıktır, çok ciddiyim
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    az önce blue coral rengini siprariş vermiştim oysaki :d. neden öyle dididididin ne sıkınıtısını gördün misal ?
  • 2
    magic 11 ay önce
    ben de s7 edge i6s arasında çok kaldım en son i6s aldım valla başta nefret ediyordum sadece apple garantisi iyi diye almıştım ama iphone başka be reyiz kullandıkça seviyorsun o kadar hızlı ve kolay bi kullanımı var ki. samsung’un geri tuşu olduğu için bile iphone alabilirim şu an
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    zaten iphone dan geçiyorum kardeşim bende biliyorum ıphone kalitesini
    0
    magic 11 ay önce
    geçme povit iptal et alışamaz satarsın ikinci el fiyat düşer hazır. direkt 6s al
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    kanka iphone'dan nefret etmeye başladım ufaktan. tasarımından tiksinti geldi imajinörüne eşeğin saldırdığı apple firması bi bok varmış gibi aynı kasa telefonları milletin kaç aylık maaşına satmaya devam ediyor. açıkçası firmanın yürüdüğü stratejiden de huy aldım. 6s te kullandım onunda aşırı bir espirisi yok s7 edge ye göre solda sıfır kalır hatta. s7 edge kullanmadım ama iki telefonu yan yana koyunca fanboy değilsen abi diyorsun samsung yapmış göze hitap etmiş vay be. 3 senedir ıphone kullanan birisi olarak diyorum bunları
    0
    magic 11 ay önce
    doğru söylüyorsun puvo kesinlikle apple artık teknolojiye bi şey katamıyor. görünüş olarak da s7 edge güzel katılıyorum. ama performans konusunda sıkıntı çıkarabilir
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    yerim seni
    0
    magic 11 ay önce
    erkeğim ben puvka
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    hollandaya gideriz boşver
    0
    magic 11 ay önce
    :)
  • 0
    circlepit 11 ay önce
    hayır telefondur.
    0
    caytiryakisi 11 ay önce
    bu ne ciddiyet ya? görende seni evli barklı adam sanar
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    zalım bir povit
    2
    caytiryakisi 11 ay önce
    puvo sen poviti nereden öğrendin? onu sadece çok üst düzey puiv kullanıcıları bilir (pi: @magic) gibi
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    bovid bovid bovid
    2
    magic 11 ay önce ~ 11 ay önce
    yasaklanmalı. üçüncü nesil altı kullanmasın
    1
    caytiryakisi 11 ay önce
    bence de buna bir mevzuat çıksın. bizim haddimize değil poviti kullanmak, puvo yetmeli.
    0
    magic 11 ay önce
    üçüncü nesil altı diyom povpa sen kullan sen 1 sayılırsın
  • 0
    yunus220 11 ay önce
    samsung s8plus daha adam ola bilirmi :-)
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    abimde(28) ondan var ama büyük evlat daha iyiyi kullanır prensibi var bizim ailede o yüzden s8 serisini kullanmam yasak :d
  • 0
    yunus220 11 ay önce
    ozaman s7 edge adam degil kral telefondur 😎😎
    0
    cagrialaf 11 ay önce
    bizim türkler her samsung modelinde olduğu gibi yorumlarda göçertmişler eleştiri sitelerinde yok 4 ayda şöyle oldu böyle oldu diye telefon alamaya korkar olduk
  • 1
    hedap 11 ay önce
    edge yi bilmem ama (pi: @edige) adamdır
    1
    cagrialaf 11 ay önce
    aydilge geldi aklıma bir an
    1
    magic 11 ay önce
    olm siz aynı adam olabilir misiniz ya fikirleriniz falan da uyuşuyor hep
    1
    hedap 11 ay önce
    biraz fantastik düşününce neden olmasın:)
    0
    magic 11 ay önce
    sadece o daha az anonim :)
    1
    edige 11 ay önce
    evet biz ruh hastasiyiz
    0
    magic 11 ay önce
    puivdeysen vardır biraz puvo

  • adam mıdır

    canlı cansız her şeyin adam mı oluşunu tartıştığımız über bölüm.

    14 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    caytiryakisi

  • bu bölümde kural yok.