aramızdan birisi bu sene ölecek

    16
    dejin 11.5.2018 22:48
    okuyan herkes cem yılmaz gibi ''ben ne ölcem lan başkası ölsün'' modunda okuyor muhtemelen ama acı gerçek bu. istatistiksel olarak en az birimiz ölecek ve hiçbirimizin bundan haberi bile olmayacak.
  • 0
    gokhanb 11.5.2018 22:50
    tespit edersek adına helva başlığı açalım
  • 0
    mister_moron 11.5.2018 22:50
    insanlar bedenen öldüğünde değil, ismini bilen son kişi öldüğünde ölmüş sayılırlar.
    0
    dejin 11.5.2018 22:51
    o zaman kimseye helva yapamayız dostum, karıştırma işleri
    1
    mister_moron 11.5.2018 22:51
    aman banane ölünde helva yiyek. bak allah için ölüpte söylemezseniz darılırım.
  • 0
    ultraviolence 11.5.2018 22:50
    (pi: @cardiac) arkadaşımız öldü zaten.
    0
    kamyoncu 11.5.2018 22:51
    o ölmedi kalbimizde yaşıyor :(
    0
    ultraviolence 11.5.2018 22:59
    :(
    0
    dreamfloyd 11.5.2018 23:02
    nasıl?
    0
    maximum 11.5.2018 23:02
    bozuk süt içerek öldü
  • 2
    coast_guard_ 11.5.2018 22:56
    allah bilir☝️
  • 0
    horseman 11.5.2018 22:57
    ben ölürüm hepinizin adına boş yere endişelenmeyin puvolar :d
  • 1
    circlepit 11.5.2018 22:58
    (pi: @matthewmurdock) arkadaşımızda intihar notu bırakmıştı en son.
  • 0
    fakirhalkkahramani 11.5.2018 22:58
    inşallah ben
  • 1
    mcyaralii 11.5.2018 22:59
    belki yazan kisi 5 dkka sonra olur
  • 1
    sinankarapinar17 11.5.2018 23:05
    benim daha çok işim var bro benim gitmemem lazım. siz gidecek olana kendi aranızda karar verin.😇
    0
    hifa 11.5.2018 23:55
    🤣
  • 0
    tesla52 11.5.2018 23:06
    yaşayanlar ölür :) ben yaşamıyom ki.
  • 0
    poliksenaa 11.5.2018 23:08
    nur içinde yatsın
  • 1
    aylakkadamm 11.5.2018 23:23
    çoğu insanımız öleli yıllar oluyor sadece üzerlerine toprak atmayı unutmuşlar.
  • 0
    sulekaya27 11.5.2018 23:52
    o belki sensin.
  • 0
    yusf1665 11.5.2018 23:55
    o insanın kaderini senmi belirliyorsun...
  • 0
    hifa 11.5.2018 23:55
    çok iyi insandı lan allah rahmet eylesin 🤣
  • 0
    rasit_demirel 12.5.2018 00:00
    herkes hakkını helal etsin 😐
  • 0
    besiktasli 12.5.2018 00:05
    kim ölecekse gelsin, bi şey dicem
  • 0
    thkvs 12.5.2018 00:06
    muhtemelen ölenin yerine de yenisi gelecek, fakat doğanın ve doğayı var edenin kanunu bu.
  • 0
    ciddiyetsiz 12.5.2018 00:06
    kesin ben olurum şansa.
  • 0
    coconut 12.5.2018 00:07
    nasıl moral bozucu başlık ya..
  • 0
    fatih_dk 12.5.2018 00:18
    hakkınızı helal edin puvolar
  • 0
    bluearcher 12.5.2018 00:22
    moral bozuyorsun üzerine 😀
  • 0
    hellomyfriend 12.5.2018 00:24
    bu aralar sakatim gereksiz millete catiyorum harbi sikicekler bi gun
  • 0
    sayinilker 12.5.2018 00:47
    ben ölmeyecem. kesindir % 100 önümüzdeki bir tıl içinde ölmeyeceğüm.
    0
    sezaicesar 12.5.2018 03:11
    büyük konuşma kanka terse gelirsin 😂
  • 0
    zynppp 12.5.2018 02:15
    yazın kardeşlerim ben ölüme yakınım hastayımda bir enfeksiyona tak giderim sizlere vasiyetim helvam fıstıklı olsun cimrilik yapmayın...
  • 0
    leydimanse 12.5.2018 17:57
    şey değil mi bu ya hp deki kehanet öğretmeninin repliği :)))
  • 0
    osuranfilozof 12.5.2018 20:03
    ben olabilirim gonullu
  • 0
    harun_gungor 12.5.2018 22:59 ~ 22:59
    nerden biliyon amq
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..