puiv'de takip meselesi

    16
    besiktasli 2.5.2018 14:58
    kimseyi takip etmediğimi söylemiştim daha önce. son zamanlarda sık sık takip edilip ara ara takipten vazgeçiliyorum. puiv'de sağolsun hepsinin bildirimini gönderiyo. amacınız ne arkadaşlar, takipçi kasmak mı? yakında başlıklara da gt gt yazarsanız şaşırmayacağım 😂 takip etmenin ya da edilmenin herhangi bi katkısı yok.

    neyse takip işine birinden başlamayı düşünüyorum ama kimden başlasam 😏 😃
  • 0
    aydakigunes 2.5.2018 14:59 ~ 15:00
    (pi: @ghostrider) ya da(pi: @aquilus)
    naçizane fikrim ama :")
    1
    besiktasli 2.5.2018 15:04
    ya da sen
    1
    horseman 2.5.2018 15:04
    (pi: @aydakigunes)
  • 0
    nizamavag 2.5.2018 15:05
    takip konusu milli olma konusu kadar önemli bence.
    -1
    besiktasli 2.5.2018 15:07
    neden önemli
    0
    nizamavag 2.5.2018 15:10
    sanatçılar bile ünlü youtuber ya da ınstagram fenomenlerinden takipçi kasıyor. ülke şuan enes batur diye birini vicdanına kalmış. adam istese isyan bile çıkarır. devrim yapar. kitap yazsa kafadan 5 milyon satar. bence önemli.
    -1
    besiktasli 2.5.2018 15:15
    cidden yapabilir mi bunları, kandırmıyosun dimi beni
  • 0
    zorveotesi 2.5.2018 15:10
    gel yarın başla.
    -1
    besiktasli 2.5.2018 15:12
    sigortam olacak mı
    1
    zorveotesi 2.5.2018 15:14
    ooo egonominin durumundan haberin yok heralde dolar 5 liraya göz kırpmaya başladı.sokak yığınla sigortasız işe başlamayı bekleyen suriyelilerle dolu.üstelik devlet bu adamları sigortasız çalıştırmayı problem etmiyo.ben vatandaşım kazansın diyorum.sen kanımızı emicen:)
    0
    besiktasli 2.5.2018 15:16
    hasta olunca çorba yapacak mısın peki? malum hastahaneye gidemem bari bi çorba yapıver
    0
    zorveotesi 2.5.2018 15:19
    o bende tmmdır.
  • 4
    ghostrider 2.5.2018 15:11
    bence şu yazarları takip etmelisin.

    (pi: @aydakigunes) (pi: @aynendiyerekyasamak) (pi: @shewolf) (pi: @horseman) (pi: @darkier)

    biraz fazla oldu ama bunlar takip edilmeli.
    0
    besiktasli 2.5.2018 15:13
    horseman'dan başlayabilirim evet 😊
    0
    horseman 2.5.2018 15:17
    şımartıyorsunuz efenim teveccühünüzüm :d (pi: @ghostrider) dan da başlayabilirsin:d
    -1
    besiktasli 2.5.2018 15:18
    kura çekicem sanırım 😂
    0
    horseman 2.5.2018 15:20
    et işte herkesi takip neden 1😂😂
    -1
    besiktasli 2.5.2018 15:21
    ilk olmak önemli ama
    0
    horseman 2.5.2018 15:21
    unutulur gider 😃 ilk takipcini hatırlıyor musun
    0
    besiktasli 2.5.2018 15:28
    ama ilk takip ettiğim kişiyi hatırlıycam
    0
    horseman 2.5.2018 16:18
    kendini takip etme özelliği de olsaydı durum nasıl olurdu 😃😃
    1
    ghostrider 2.5.2018 15:18
    olur mu öyle şey (pi: @ghostrider) dan başlasın bence
    1
    horseman 2.5.2018 15:21
    bence de kesinkes ve kesin olarak (pi: @ghostrider) olmalı
    1
    aydakigunes 2.5.2018 15:25
    (pi: @ghostrider)'i bence tüm hesaplar otomatik olarak takip etmeli
    -1
    besiktasli 2.5.2018 15:29
    vay (pi: @ghostrider) sen neymişsin bee 😂
    1
    ghostrider 2.5.2018 15:44
    çok teşekkürler :d
    1
    aynendiyerekyasamak 2.5.2018 15:33
    puvo teşekkürler :)
  • 0
    fluffyfoxtail 2.5.2018 19:23
    benide takip et 😛
  • 0
    fluffyfoxtail 2.5.2018 19:23
    benide takip et 😛