12

ateistler neden kendini zeki sanıyor?

eğer gerçekten zeki iseniz çalışın bilim adamı olun nobel alın! !

ha yoksa kusura bakmayın en ağır cahil sizsiniz

sözüm sözde zeki ateistlere .böyle olmayan ateistlere lafım yok

sizin dininiz size benim dinim bana

(aziz sancar görünen o ki inançlı birisi fakat beni ilgilendirmez)
  • 0
    8bit 1 yıl önce
    zeki olmaktan ziyade galiba kendilerini çok cesur görüyorlar. bence öyleler de. bir yaratıcıyı yok sayma riskine girmek gerçekten hafife alınabilecek bir cesaret değil. takdir etmiyorum sadece şok oluyorum bu cesaret karşısında yanlış anlaşılmasın.
  • 3
    utopikbeyin 1 yıl önce
    sanırım onlara göre bir tanrı'nın olmaması şeytanın kibrini veriyor onlara. empati yapıp onların gözünden görmeye çalışıyorum. umutlarını yitirmiş, dayanak noktası olmayan insanların kendi kendilerine tutunarak ilerlemeye çalıştıklarını hissediyorum. ilk başta bu bir güç hissettirse de eninde sonunda o güç tükenecek ve yeniden sorgulamaya başlayacaklar. kendilerini yeniden bir tanrının olmadığına ikna ettiklerinde o gücü yeniden hissedecekler. döngü gibi bir şey. tekrar ve tekrar ve tekrar aynı şeyleri yaşayacaklar. eninde sonunda ya intihar edecekler ya da kendilerine yakın gelen bir dini seçecekler. çünkü bir insanın bir güce inanmadan yola devam edebileceğine inanmıyorum. ne kadar güçlü görünmek istesek de zayıfız ve bir yerden güç almamız lazım. bu bir yaratıcı olabilir, bir obje olabilir, ne bileyim bizden büyük bir şey olabilir. ama o şey daima olacak.
  • -3
    nusret 1 yıl önce
    zaten çoğu ergen. ergenler genelde kendilerini çok zeki zannederler. yaş şöyle 30'a gelince ne kadar da malmışım ben derler.
  • 1
    gokkusaklikus 1 yıl önce
    zeki değilde herşeyi araştırdım ben biliyorum sizde araştırsaniz anlardınız kafalarında olduğu için öyle gözüküyor
  • 0
    illedeo 1 yıl önce
    ateistler diye genelleme yapmak yanlış, çok efendi ateistler var. hatta öyle efendiler ki yanacakları için çok üzülüyorum.
  • 0
    hakantr 1 yıl önce
    abaaaaovvv puive nolmuş lan böyle!! gaçın lan gaçıın
  • 0
    kaysbei 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    her zekinin bilim insanı, her bilim insanının da nobel aldığını öğrenmiş olduk.
    0
    karakartal1903 1 yıl önce
    evet!, zekasını kullanmamakta zeki olduğunu göstermez
  • 2
    tetikci 1 yıl önce
    ne ateistmiş be kardeş başka konu yokmu
  • 5
    1515 1 yıl önce
    kalitesiz bir başlık..direk ayrıma dayalı. seviye düşüklüğü ilk cümleden itibaren anlaşılıyor zaten. en sona yazdığın ''aziz sancar görünen o ki inançlı birisi fakat beni ilgilendirmez'' lafında cabası ... ve başlık entry uyumunu hala anlayamadım veya senin bu kadar cahil olduğuna inanmak istemedim. zekayla nobel'i aynı çatıya alman anlamsız...
    senin anlayabileceğin şekilde anlatayım, zeka:hızlı kavrama ,ögrenme ile doğru orantılıdır. fakat böyle ödül alan veya üstün başarı sağlayan kişilerin ortak özelliği ''çok çalışmalarıdır ''. zaten eleştirmeye çalıştığın kişiyi biraz tanımak için söyleşilerini falan incelesen asıl başarıyı getiren şeyin çalışmak olduğunu anlarsın. (pi: @1515)
    0
    karakartal1903 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    tembel ,yobaz ,cahil ;mağarada yaşayan birisi düşün.... düşündün mü? heh işte o benim

    sinirli anıma denk geldiği içinde rastgele ,düzensiz yazmış da olabilirim sonuçta "cahilim"

    "sözüm sözde zeki ateistlere .böyle olmayan ateistlere lafım yok" ve "(aziz sancar görünen o ki inançlı birisi fakat beni ilgilendirmez) "ateistleri sevmediğim için kurdum zaten !

    yaşasın cahillik kahrolsun bilim!
  • 1
    likeavause 1 yıl önce
    ne salak salak sorular bunlar ya.
    0
    karakartal1903 1 yıl önce
    bana yaşını söyle
  • 0
    lafleur 1 yıl önce
    bilim adamları nobel sahipleri çok umrunda sanki. :d
    son evrim konularında da gördük zaten puivden oluk oluk cehalet akıyor. o yüzden boşver bak keyfine.
  • 0
    normalinsan 1 yıl önce
    zeki sanıyorlar çünkü inanmaları gereken şeyin aptalca olduğunu düşünüyorlar dolayısıyla ona inananları da aptal olarak tasvir ediyorlar
  • 0
    x2241 11 ay önce
    zekiler. araştırma içerisindeler hep. "sözde ateistler hariç "... zekiler ama akıllı değiller. edindikleri bilgileri olmasi zorunlu olan allaha dayandirip iman etmiyorlar. zeki olmak degil akıllı olmak mesele.
dün dün