23

türkiye'den siktir olup gidiyorum

%50 durumdan memnun. ekonomi huzur adalet... hiç bir değişiklik yapmıyor. saygı duyalım.

ama ben artık tamam diyorum.
  • 3
    ghostrider 1 yıl önce
    seninle aynı fikirdeyim. buraları terk etmek lazım.

    kardeşim ben yanılıyorumdur inşallah. inşallah sistemde bir sıkıntı olmuştur.
    https://www.puiv.com/i/X0ZVO8YG
  • 2
    reelsayi 1 yıl önce
    götür beni gittiğin yere
  • 8
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    daha önceki seçimlerde bu tarz "gidiyorum" tarzı sözlere karşı çıkardım ama bu sefer harbi haklı bir serzeniş. bu kadarı da olmaz yani.
  • 5
    acupofcoffee 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    vatanını yaşanmaz bulanlar, vatanını yaşanmaz hale getirenlerdir
    cemil meriç.

    güle güle.......
    4
    plumerion 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    kediye, köpeğe tecavüz edilen. seçiminde bile kan dökülen, turistleri "müslüman olmadıkları" gerekçesiyle hakaretler eşliğinde kovan, kek ve çayı bilime, sanata tercih eden, sözde zaferlerini şehrin ortasında rastgele tüfek sıkarak kutlanayan, çalıyor ama çalışıyor diyenlerle dolu bu vatanı yaşanmaz hale getiren, bu vatanın dünya süper gücü olduğuna inananlardır.
    2
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    yine muhalefet suçlu oldu allahım çıldırıyorum. beyin yıkamanın da bu kadarı. körü körüne inanmanın da ötesinde bir şey bu.
    0
    acupofcoffee 1 yıl önce
    çıldırıyorsun belli. daha çok çıldıracaksın
    1
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    hep beraber çıldıracağız,demek tablonun daha da vahim olduğunu görmek gerekiyomuş.
    0
    plumerion 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    torunları cekecek sonuçta krizi, eğitimsizliği...o değil. bu yüzden şu an rahatlar.
    0
    acupofcoffee 1 yıl önce
    kendinizi hallettiniz. çocuklarınızı hallettiniz. torunları mı düşünüyor oldunuz? hahahahahahahahahha
    0
    plumerion 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    fedakârlık diye bir şey var√
    0
    acupofcoffee 1 yıl önce
    28 şubatın fedakarlığı da bunlar. saygı duyun.
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    kardesim nasil koyduk ama demi
    1
    acupofcoffee 1 yıl önce
    her boku tayyip'e bağlayıp, karşısına adam çıkaramayan ve orda burda laf borazanlığı yapıp, ülkesini her defa başka ülkelere şikayet edenlere oy vermedik diyemi bunlar?

    tayyip erdoğan'a söyleriz kedilere tecavüzü önlesin. söz... ilk gördüğüm yerde ızdırabını dindidirecem...
    0
    plumerion 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    ben kimseye şuna oy verin demedim ama bu demek değildir ki sizler bunlar gibi insanlık düşmanlarını destekliyorsunuz.
    0
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    arkadaş diyor ki erdoğan hata yaptığında niye erdoğan'ı suçluyosunuz muhalefeti suçlayın diyor. 16 yıldır ülkeyi babam yönetiyor sanki.
    2
    plumerion 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    diyor ki, çalıyor ama diğerleri gelse onlar da çalar. bu yüzden şimdiki iktidar sülalesini doyursun,'daha da zenginleşsin ona bile razıyım, yeter ki onlar gelmesin.
    0
    acupofcoffee 1 yıl önce
    benim ne dediğim ve ne diyeceğimin ahkamını kesmek sizlere mi düştü?
    ne diyeceğimi ben biliyorum.
    demiyorum....
    (pi: ofsaytsizburak)
    (pi: plumerion)
    0
    plumerion 1 yıl önce
    bir şey diyemiyorsan, biz de düşüncelerimizi özgürce belirtiriz, neyseki burada taraf tutan bir "trt" yok.
    1
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    bişey diyemez zaten çünkü düşündüklerinin arkasında bizim dediklerimiz çıkıyor.
    0
    acupofcoffee 1 yıl önce
    (pi: ofsaytsizburak)
    (pi: plumerion)

    sandıkta dedik diyeceğimizi. boş laf yapıp, ona buna sataşmıyoruz. kendi tercihimize hizmet etmeyenlere laf takıp tatmin olmuyoruz.
    çocuk gibi ağlamayı ve peş peşe yorum yapıp bir birinizi tasdik etmeyi bırakında, kendi içinizi sorgulayın biraz da.
    0
    ofsaytsizburak 1 yıl önce
    tatmin olmuyorum gerçekleri yazıyorum. yazdıklarım bana da acı veriyor çünkü aynı toprakları paylaşıyoruz düşüncelerimiz farklı olsa da. aynı tabloyla karşılaşacağız hepimiz.
    biz içimizi sorguluyoruz zaten. mensubu olduğu partiyi,görüşü siz yeteri kadar sorgulasanız doğru yolu bulurdu herkes. eğitim seviyesiyle ters orantılı bir şekilde oy almanız bunu da en iyi şekilde kanıtlıyor.
    -1
    acupofcoffee 1 yıl önce
    saçmaladın. eğitim seviyesi hemen hemen her parti için de geçerli.
    ve
    miletin mutfağı ve ekonomisi, cebi, faturaları, aidatları, telefon, tv, radyo... geçimi gibi.. hasaplayarak hayatını devak ettirmesi için oxford mezunu olmasına gerek yok.
  • 2
    muhakemat 1 yıl önce
    siktir olup gitme insiyatifi falan kursanıza.kendiniz gibi olanları bulup kitle halinde gidiniz lütfen.kimsenin sizi tuttuğu yok.
    0
    plumerion 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    merak etme, senelerdir beyin göçleri artıyor√
    -2
    muhakemat 1 yıl önce
    evet ama yetmez.bu tarz beyinlerin daha hızlı bir biçimde göç etmeleri lazım.amerika ve kanada'da uncle samin sıcacık koynuna haydee
    1
    plumerion 1 yıl önce
    ahaha "aziz sancar" bile bu ülkede değer görmediği için beyin göçü yapmak zorunda kalmıştı. sen hala "gahrolsun amariga" modunda kal
    0
    muhakemat 1 yıl önce
    tamam
  • 3
    pass 1 yıl önce
    bu sefer çok umutluydum, artık sanki başkalarının ülkesiymiş gibi hissediyorum. zaten öyle hissettirmeye çalışıyor orospu çocukları, savaş kazanmışcasına her tarafta ateş açıyorlar.
  • 3
    biredirnemasali 1 yıl önce
    bizde geliyoruz
  • 3
    mak75249 1 yıl önce
    siktir git lan gittigin yeri soyle iyiyse bnde gelicem
  • 0
    mavimetilfetamin 1 yıl önce
    güle güle tekrar görüşmek üzere.
  • 0
    pensochesia 1 yıl önce
    biziide götür :')
  • 0
    utkanben 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    yiyeceğin küfürlere rağmen bunları yazabilmek cesaret ister.yaman delikanlıymışsın helal olsun

    polonya fiyat olarak mantıklı gözüküyor.
    gönül ister daha büyük ülkeler olsun ama polonya iyi puvo

    senin yolculuk ne tarafa ?
  • 2
    selimakif 1 yıl önce
    (pi: yepyeni) gittin mi?
  • 0
    kleptomancy 1 yıl önce
    4 ile 5 sene içinde benim için kesin olan şey
  • 0
    murathann07 1 yıl önce
    ankara anlaşması ingiltere vizesi loading...
  • 1
    hedap 1 yıl önce
    giderken şu başınizda ki diktatör müsveddesini alın öyle gidin.
    artık ciddi ciddi siktir git diyorum.
    diktatörünu de al git.
  • 2
    nemkaldi 1 yıl önce
    türkiye'den siktir olup gidiyorum diyen birine, siktir ol git demekten başka her gayret, her çaba aptallıktır.
    sen bu memleketin en zor zamanlarını mı yaşadın? tonla savaştan çıkıp açlıktan ser sefil yaşayıp yine bu vatanı terketmeyen insanlar bu vatandan siktir olup gidiyorum deselerdi bu vatan vatan olmazdı. lütfen siktir ol git vatanımdan. siktir git.
  • 4
    lothlorıenkıng 1 yıl önce
    (pi: @ghostrider) (pi: @bossadam) (pi: @banabubade) (pi: @horseman) (pi: @aydakigunes) (pi: @parodi) (pi: @mein_diana) (pi: @kahvelipuding) bu adam nerde?!!!
    0
    aydakigunes 1 yıl önce
    sanırım gitmiş...
    0
    lothlorıenkıng 1 yıl önce
    herhalde 27 gündür sesi çıkmıyor. parayı bulsam bende giderim.
    1
    ghostrider 1 yıl önce
    parayı buldu galibamsı
    0
    horseman 1 yıl önce
    miras kalmıştır dededen
    0
    mein_diana 1 yıl önce
    gitmiştir bence
    1
    horseman 1 yıl önce
    suriyeye kaçmış olmasın
    0
    lothlorıenkıng 1 yıl önce
    olabilir. ama orada çok yaşamaz.
    0
    bossadam 1 yıl önce
    kaçmış kurtarmış kendini 😂
    0
    lothlorıenkıng 1 yıl önce
    desene olan bize olacak
    0
    bossadam 1 yıl önce
    oluyor da...
    0
    lothlorıenkıng 1 yıl önce
    hiç deme markete gidince üstümden tren geçti sanıyorum dönüşte
    0
    bossadam 1 yıl önce
    normal şeyler onlar
  • 1
    iloveimagine 1 yıl önce
    bende gitmek istiyorum ancak geri gelmek üzere
    1
    aydakigunes 1 yıl önce
    ben seni hep kız zannediyordum
    1
    iloveimagine 1 yıl önce
    bu cümleden kız olmadığımı nasıl anladın😀
    0
    aydakigunes 1 yıl önce
    bu cümleden değil, diğer içeriklerdeki yorumlarından.
    burada görmüşken söyleyeyim dedim
    0
    iloveimagine 1 yıl önce
    hmm peki 😃
  • 1
    altaydangelenbarbar 1 yıl önce
    bu tarz ekşi sözlüğün dındırındırdn
  • 0
  • 1
    bizanskurdu 1 yıl önce
    dön, nasıl kimle nerdeysen
    dön, puvolarını biraz sevdiyseeen
    dön, muhalifliğinle
    çaresiz kaldıııık
  • 0
    erryan 1 yıl önce
    adamsın , benide aldır nolur puvo
  • 0
    erenovich 1 yıl önce
    hayırlı yolculuklar
  • 0
    80kiloysa79udassak 1 yıl önce
    darısı başımıza puvo
  • 2
    altiniser 1 yıl önce
    güle güle. yaşasın bağımsız türkiye cumhuriyeti :))