11

türk bayanlarının %80 inin nezaketsiz yetiştirilmesi...

(bayan) (bayan) (bayan)
yani öncelikle bayansınız ulan!, konumuza gelirsek saygıdeğer bayanlarımız, %80 iniz aynı erkekler gibi, nezaketsiz , kendinize söylenen her merhaba yada günlük terimleri sevişme isteği zanneden (bayanlarsınız) siz b a y a n lar, çoğunuz yetiştirilme itibariyle saygısız ve nezaketsiz oluyor, ve günümüzde gerçekleşen tecavüz taciz vs. olaylarını tüm erkeklere yüklüyorsunuz, ha unutmadan siz bayansınız...
  • 7
    plumerion 3 ay önce ~ 3 ay önce
    bana dokunmayan b a y a n bin yaşasın.

    not: cinsiyetçi değilim yarı-goygoy bir mesajdı.

    burada bahsetmek istediğim, her masum erkeğin başına gelebilip hayatını karartabilecek "iftira" durumlarıydı aslında.
    bu gözler erkek bebekler emzirilmemeli diyen "bayan"lar gördü.



    1
    aydakigunes 3 ay önce
    ah plu ah
    0
    plumerion 3 ay önce
    goygoydu ama (= hatta göndermeden önce muhtemelen yanliş anlaşır diye de düşünmedim değil.

    0
    erryan 3 ay önce
    zaten muhtemelen dokunmazlar zira %80lik o kısım için herkes veremli, herkes kaka yapıyor onlar etipuf , bayanlardan bahsediyorum :)
  • 1
    cambam 3 ay önce
    öncelikle neden bayan? ben de bir erkek olarak kadın kelimesini daha güzel buluyorum. ayrıca kadınların bu noktaya gelmesinin arka planında çok fazla şey var.

    bazıları:

    din
    gelenekler
    baba
    abi
    anne
    toplumun yoz olması
    mahalle baskısı
    namus ülkesi olmak
    0
    plumerion 3 ay önce
    sadece kadınlar için geçerli değil bu.

    her ama her insan için geçerli. insanoğlunun üremesi kendi zihniyetlerini kopyalama çabasıdır bir nevi.
    kendi zihniyetine uymayan evlatları olursa da "lanet olsun bu hayat, lanet oksun bu evlat"

    burada her şeyden önce suçlu olan "üreyen insanlar" dır. sürekli üreme eylemine devam ederek berbat bir zihniyete sahip koskoca bir nesil yetiştiriyorlar.
    0
    oric 3 ay önce
    ya kardeşim üreyen insanlar neden suçlu olsun. üremek yoksa canlı da yok, canlı yoksa zaten düşünce de yok yanlış da yok doğru da yok. iğrenç bir insandan harika bir çocuk çıkabilir, harika bir insandan da leş bir çocuk çıkabilir.
    1
    plumerion 3 ay önce ~ 3 ay önce
    örnek vereyim; teröristler. sürüyle ürüyorlar ve yeni doğanları da terörist yetiştiriyorlar.

    bilinçsiz ebeveynler yeni doğan çocuklarını da bilinçsiz yetiştiriyorlar.

    egoist aileler; çocuklarını ego yumağı olarak yetiştiriyorlar.

    psikolojik sorunları olup kendini normal sana aileler: içine kapanık, kafayı genç yaşta yemiş çocuklar yetiştiriyorlar.

    cahil aileler; çocuk yapıp 15 yaşında evlendiriyorlar veya okutmayıp tarlaya gönderiyorlar.

    sokakta kalan aileler; çocuk yapıp onlara da eziyet çektiriyorlar.
    0
    plumerion 3 ay önce
    bununla ilgili içerik açtım şimdi.
    1
    erryan 3 ay önce
    sevgili kastamonulu dostum, öncelikle kıymetli yorumundan dolayı yüreğine sağlık, tüm bu saydıkların, günaydın merhaba iyi günler efendim, beyefendi bu sizin galiba? hanımefendi buyrun, demeyi engellemez ne dersin?
    0
    aydakigunes 3 ay önce
    helal be
  • 0
    nabercnm0 3 ay önce
    maalesef öyle. her selamı bile cinsel içerikli bir şey anlayacak boş kafa kitlesi o kadar yaygın ki her an biriyle karşılaşabilirsin. bir çok sosyal deneyde var bunla ilgili. yabancı ülkelerden bir grup böyle farklı ülkeleri gezip, farklı oyunlarla tepkileri vs ölçüyorlar. türk kadınlarına geldiklerinde nezaketten eser yok. yolda, toplu ulaşım araçlarında, yürüyen merdivenlerde vs yer verip, yardım ediyorlar ama tek bir nezaket sözcüğü ağızlarından çıkmıyor. bu baya üzücü
    0
    erryan 3 ay önce
    söylemek istediğim bu aslında, döşü kıllı anadolu erkekleri bile, bir eyw gardaşım baştacısın diyor ama %80 lik b a y a n larda bu söz konusu bile değil...
  • 4
    kayipunicorn 3 ay önce
    üslubunu ve yazısına bakacak olursa ataerkil toplumu destekleyen bir eski kafalı. sizin gibilere artık nasıl davranacağımızı bilmiyorum, baydınız.
    0
    plumerion 3 ay önce
    siz neyi destekliyorsunuz peki? anaerkil toplumumu mu? değilse neyi? (burada kendi fikrimi beyan etmedim sadece bir soru sordum)
    2
    kayipunicorn 3 ay önce
    anaerkil, ataerkilden önceki dönemdi. eğer iyi bir idare şekli olsa sistem değişmezdi. şimdi ataerkil bir dönemdeyiz. eğer iyi bir idare şekli olsa değiştirilmeye çalışılmazdı. cinsiyet, herhangi bir üstünlük belirtmemeli. çünkü cinsiyet, insanların tercihi değildir.
    1
    plumerion 3 ay önce
    kadın ve erkek eşit değildir.

    iki cinsiyetin de birbirlerine üstünlükleri olabilir.
    0
    kayipunicorn 3 ay önce
    güzel dedin. iki cinsin de birbirine karşı farklı üstünlükleri var yani sadece kadının veya sadece erkeğin bir üstünlüğü olmamalı. eşitliğin temel mantığı bu.
    0
    plumerion 3 ay önce
    aslında bu dediğiniz eşitlik sayılmaz. farklılık diyebiliriz.

    sizce kadın ve erkek hangi konuda "eşit"ler?
    0
    kayipunicorn 3 ay önce
    ne kadın kendi farklılıklarından dolayı erkeği, ne erkek kendi farklılıklarından dolayı bastıramaz. burada doğru kelime bastırmak değil tabiki de aklıma gelmedi işte.
    1
    plumerion 3 ay önce
    insanlığa faydalı şeylerden bahsediyorsunuz ancak ne yazık ki insanlar bildikleri(artık neyi bildiklerini sanıyorlarsa) gibi yaşamaya devam edecekler.
    0
    kayipunicorn 3 ay önce
    yeni nesil bunu sürdürmek zorunda değil. gelecek nesil de böyle yetiştirilmek zorunda değil. böyle yaşamaya devam etmeyeceğiz, yavaş yavaş iyileşeceğiz merak etmeyin. sadece bizim görüp göremeyeceğimiz belli değil.
    0
    kayipunicorn 3 ay önce
    üstün tutulamaz denilebilir mi, bilemedim oraya uygun olan kelimeyi hehe
    0
    erryan 3 ay önce
    selamu aleyküm
    0
    kayipunicorn 3 ay önce
    aleyküm selam
  • -2
    yahepyahic 3 ay önce
    turk bayanlar artik sadece kadin olarak yetistigi icin birsey soylemiyorum
  • 0
    dyqu 3 ay önce
    arkadaşa bir grup feminist linç uygulamış sanırım.
    -4
    erryan 3 ay önce
    ben kendim feministim, sayın memesi olduğu için farklılık isteyen yozgatlı cecelist bayan insanı, ama dikkat et ( feminist) feminazi değil... :)
    1
    dyqu 3 ay önce
    yazdığın yorumda haklı kısmın sadece feminazi -feminist farkıydı sanırım. sana karşı kötü bir şey söylemeye çalışmamıştım, yanlış anlamışsın, özür dilerim.
    1
    zagom 3 ay önce
    biraz daha çirkin bi üslup kullanırsan nezaketsizlikten ölen ilk insan olabilirsin . tabi insanlığını daha kaybetmediysen;)
    0
    erryan 3 ay önce
    sanada selamu aleyküm :)
    1
    dyqu 3 ay önce
    elimden geldiği kadar kibar olmaya çalışıyorum :)
  • 0
    karamellivotka 3 ay önce
    senin agzina ayağımı sokarim bak sensin nezaketsiz
  • 1
    karamellivotka 3 ay önce
    bayan değil kadın kadın bunu o kafanıza sokun
    -1
    erryan 3 ay önce
    sakin olun bayan
    0
    karamellivotka 3 ay önce
    bayan değil kadın diyorum
    0
    plumerion 3 ay önce
    gereksiz bir tartışmadan ibaret bu bayan-kadın mevzusu.
    0
    karamellivotka 3 ay önce
    biz bayan denilmesini istemiyorsak demeyeceksiniz bu kadar zor olmamalı bir beyine bu kelimeyi sokmak
    1
    erryan 3 ay önce
    ne diyelim? mahmıt?
    0
    karamellivotka 3 ay önce
    aşırı derece fanatik mahmut tuncer fanı olduğum için mahmut diyebilirsin sıkıntı yok kdjsnsisnsn
    0
    plumerion 3 ay önce
    türk dilini reddetmek beyin kullanmak oluyor. peki...

    0
    erryan 3 ay önce
    tamam bayan , lutfen germeyelim ortamı,
    0
    karamellivotka 3 ay önce
    kardeşim inadına mı yapıyorsun
    0
    urghc 3 ay önce
    siz de iyice baydınız ama haa.
  • 1
    adamlar 3 ay önce
    lan feminaziler sakin olun
    -3
    erryan 3 ay önce
    kes sesini bre zındık ! onların memeleri var istediklerini istedikleri şeyle suçlar ve hakaret ederler :))))))
    0
    adamlar 3 ay önce
    :))
    0
    shely 3 ay önce
    😂
  • 0
    nuktedan 3 ay önce
    aslında çok güzel bir noktaya değinmişsiniz. bütün yorumları okudum. linç edilmek üzeresiniz.
    nerede hata yaptınız, neresini izah edemediniz anlamadım. halbuki yazı gayet anlaşılır.

    kadın-bayan meselesine gelince, arkadaş zaten bütün kadınları dahil etmemek için, inatla bayan yazmış, sitemini dile getirmiş.

    gelen yorumlar çok saldırgan, ve çok samimiyetsiz.
    dediklerinde haklılığını bir kere daha ortaya koydun kardeşim.
    0
    erryan 3 ay önce
    şuan çok eğleniyorum dostum, zira milletin derdine bak :))))
    0
    trakyalikuala 3 ay önce
    sayın nüktedan, 'saygı' çerçevesinde belirtiyorum ki yazar arkadaşımızın kadınların çoğunlukla kaba olduğunu belirttiği yazısı kibarlıktan tamamen uzak ve "bu ne perhiz bu ne lahana turşusu"dedirtiyor,sorun bu. yoksa söylediği şeylerde hakkı vardır belki(mesela bayan kelimesine bu kadar takılmak)
    0
    nuktedan 3 ay önce
    eh, ona bir şey diyemem doğrusu. lakin şu var ki, arkadaşa gelen yorumlar da pek seviyeli değil maalesef.
  • 4
    trakyalikuala 3 ay önce ~ 3 ay önce
    asla kabalığı savunmam ama bilirsin bir söz vardır "adamına göre muamele". seni tanımam etmem dostum ama eğer etrafındaki kadınların tamamına yakını sana böyle yaklaşıyorsa biraz öz eleştiri yapmalısın bence.

    mesela "bayansınız ulan!" yazmışsın,herkes istediğini desin bayan,kadın benim için fark etmiyor çünkü bayan kelimesinin baymak kökünden gelmediğini biliyorum.ama kullandığın ulan kelimesi bile nezaketsizlikle suçladığın kadınlardan bir farkın olmadığını gösteriyor sanki.eğer bana gelip,düzgünce düşüncelerini belli edersen,seninle kibar bir şekilde konuşurum,asla kırmam. ama "ulan siz bayanlar da şöylesiniz böylesiniz" dersen derim ki "sus lan hıyar"
    1
    erryan 3 ay önce
    adamına göre muamele ise, erkek çocuk emzirilmemeli, mutfakta zıkkımın kökü var, diyen b a y a n lara bende hassiiğe ulan eşşek kızı eşşek dememi normal karşılayacaksın, trabzon zencisi dostum...
    2
    trakyalikuala 3 ay önce
    yazdığımı anlamadın sanırım b a y a n yazman beni tahrik etmiyor... hadi belki eşek oğlu eşek(ki bu da kalıplaşmış bir söz dizisidir, beyni sulanmak yerine kafası sulanmak diyemiyoruz mesela) neyse de söylediğin şeyleri söyleyen tek bir kişi bile görmedim varsa da bu onun kadınlığı ilgili değildir,insanlığı ile ilgilidir.ayrıca trabzon zencisi diye bir hitabı ilk defa duydum,ha diyorsan ki hakaret olarak yazdım,bunu hakaret kabul etmem bilesin :)
    1
    shely 3 ay önce
    👍👍👍
    0
    erryan 3 ay önce
    yalnız değilsin sevgili ankara gengstesi dostum
  • 3
    gokkusaklikus 3 ay önce
    bu kaba ve kötü davranma erkeklerde ne kadar kötü duruyorsa kadınlarda da o kadar kotudur. evet, erkek yapar diye ayet inmedi.
    0
    erryan 3 ay önce
    öküzlüğün cinsiyeti yoktur derlerdi, çekirdeğini al yukardaki feminazilerin avelliklerine bak, biz ne anlatıyoruz bunlar neyi görüyor :)))
    0
    gokkusaklikus 3 ay önce
    o karakter meselesi
  • 1
    utkuakdenz 3 ay önce
    odunluğun cinsiyeti yoktur.
  • 0
    kahvelipuding 3 ay önce
    haklısın rayn kimisi nezaketsiz yetişti, kimisi insan olduğu unuttururulacak kadar kibar, sessiz, yapmayan etmeyen.. hiç ortası olmadı bunun, hep bir uçurum. peki bi sorum olacak o uçurumlardan düşen erkekler miydi? hayır. kendi kendine etti bu kadın milleti.
    çocuğu ana yetiştirir. kadın olarak kızını bastırarak yetiştiren anneleri kınıyorum. ve kaynanasından çekip, bir de gelinine aynı haltı yapmaya çalışanları. inan hepsi bu cahil ve aptal kadınlar yüzündendir. ve erkeklere çanak tutan gene onlardır.
    0
    erryan 3 ay önce
    toplumun mimarı kadınlardır dedik, ve hala öyledir, ve toplumu görüyorsunuz anlatöaya gerek yok...
    0
    kahvelipuding 3 ay önce
    aralarında azımsanmayacak kadar iyiler de var. şanslıysan onların evlatları olursun, ve denk geldiğin insanlar onlar olur.
    0
    yesillicocuk 3 ay önce
    ne biçim insanlarsınız ya insan sırf erkek olduğu için hepsinden nefret edermi 😠
    0
    kahvelipuding 2 ay önce
    ben kadınım bu bir, ikincisi kadınlardan nefret ediyorum demedim zaten ben ayrım yapmam genel olarak insanlığı sevmiyorum.
  • 0
    infidel 3 ay önce
    önemsiz
  • 0
    purplegrape 3 ay önce
    t a m a m
  • 0
    furis 3 ay önce
    çabuk feministler gelmeden😁😁
    ayrıca bu ülkenin erkeği ne ki kadını ne olsun? al birini vur ötekine!
    0
    erryan 3 ay önce
    süpersin
    0
    arya_ 3 ay önce
    feministler öcü mü?
    0
    furis 3 ay önce
    hayır.
    0
    arya_ 3 ay önce
    o zaman ?
    0
    furis 3 ay önce
    feminizmin ne olduğunu bilmeyen kızlar için söyledim onu...
    0
    arya_ 3 ay önce
    feminizm nedir?
    0
    furis 3 ay önce
    kadın erkek eşitliği
  • 0
    propanoikacid 3 ay önce
    şımarıklar, adres sorcak olsan sanki sex yapalım dedin gibi hayır git be başımdan sapık falan ne yani ne.
    0
    nyctophiliaa 3 ay önce
    cidden böyle tepki veren insanlar var mı ya. inanılır gibi değil
    0
    roxic7 3 ay önce
    gecen avmde kizin birine "pardon bi saniye bakar misiniz?" dedim kiz suratini asarak "hayir" deyip yoluna devam etti. aklima diyecek bisey gelmiyor inanilmaz bi toplumuz
  • 1
    madam_aylak 3 ay önce
    nazik olanı da kolay sanıyorlar be puvom. ınsanlar çok garip. keşke nazik erkekler ve kadınlar birbirini bulsa da kalan uçkur beyinli hödük er ve hatun kisiler birbaslarina kalsa
    0
    erryan 3 ay önce
    benim, sevdiğim kadın gayet nazik, gayet esprili, inan bana sipariş etsem bulamazdım... ben biraz sivri dilliyim o kadar :)
  • 0
    hikarisan 3 ay önce
    erkeklerin suçu
  • 3
    arya_ 3 ay önce
    öncelikle bayan diyince bizden bişey eksilmiyor bunu bi bilin istedim nezaket konusunda da bisey diyemem ama unutmamak gerekir ki her insan bir değildir ama tecavüz konusuna gelirsek bi kadin ne giymis olursa olsun saat kacta nerede olursa olsun tecavüzü haketmez ki hakedilen bisey asla degildir bana gore tecevuz ölümle eş deger iki dakikalik zevk icin bi insanin hayatini karartmak insanlik disi bisey uckurunuza sahip cikin!
    0
    erryan 3 ay önce ~ 3 ay önce
    al işte bitane daha :) ben bişey demiyorum görüyorsunuz, beyin? not found (pi: @madam_aylak)
  • -6
    roxic7 3 ay önce ~ 3 ay önce
    yolda yurumeyi dahi bilmiyolar. adamin ustune ustune gelip senden cekilmeni bekliyolar. cunku onlar bayan ve bu yuzden onlara yol vermeliyiz(!) omuz atip gecicen bayan falan demeden..
    0
    yesillicocuk 3 ay önce
    yok hiç öyle şey olurmu moruq onlar bayan bayanlar üstün ırktır onlara öncelik tanınmalıdır biz erkeklerde neyse siz anladınız
  • 0
    raıssa 3 ay önce
    nezaketsiz binlerce hemcinsim var evet ama sen ve yorumda bulunan baylar da çok nezaketsiz ve yersiz bir üslup kullanmadınız mı acaba?
  • 2
    masaldiyari 3 ay önce
    kur'an'da kadınların önemi yeterince vurgulanmıştır. onları korumak yerine aşağılamanızı ayakta alkışlıyorum. unutmayın, sizi doğuran da bir bayan.
    0
    dolunayvegece 3 ay önce
    bayan değil kadın!
    0
    masaldiyari 3 ay önce
    başta ben de öyle yazdım, fark edersen. bayan bayan diyorlar ya... onları doğuranların da farklı olmadığını belirttim.
    -5
    roxic7 3 ay önce
    yoo hicte korumam. hic bi bayan ustumuze tapulu degil. aptal aptal tiplere sirf memesi var diye saygi ve sevgi mi gostericez?
    0
    dolunayvegece 3 ay önce
    kadınlar korunması gereken varlıklar değil zaten. bu ne tavır?
    0
    roxic7 3 ay önce
    "onları korumak yerine aşağılamanızı ayakta alkışlıyorum" demis arkadas. sen buradan ne anliyosun?
  • 1
    dolunayvegece 3 ay önce
    kadın kadın kadın
  • 2
    dolunayvegece 3 ay önce
    öncelikle erkeklerin son derece kaba olduğunu kabul etmeniz ne güzel! (nazik erkekler üstünüze alınmayın) erkek istediği gibi konuşuyor buna sesiniz çıkmıyor kadına neden sesiniz çıkıyor? hep bi kısıtlama peşindesiniz. yeter artık! gerzekler!
    0
    roxic7 3 ay önce
    ben hic bi erkegi kendisine duzgunce selam veren bi bayani terslerken gormedim. ilginc.
    0
    dolunayvegece 3 ay önce
    "kadınların" böyle terslemesi sence de normal değil mi? günde milyonlarca taciz, tecavüz, şiddet gibi olaylar gerçekleşiyor kadınlara karşı. tedirgin olmaları normal değil mi?
    1
    roxic7 3 ay önce
    sen suna kisaca hayvaniz desene. sana insan gibi selam veren bi adama dagdan inme yobaz gibi karsilik verirsen nasil o adamdan saygi gormeyi beklersin?
  • 0
    okurbirpenguen 3 ay önce
    bak arkadasim dediklerine hak veriyorum, bir kadin olarak. bu ülkede feminizim yanlış anlaşılıyor ve asıl feminizimi kötüleyen feminaziler yüzünden ben de utanıyorum. ben femisintligi araştırıp öğrendim ve bir feministim. kendi çıkarlarım için kullanmadım ama bazıları da keşke benim gibi düşünse ya. şu an çoğu erkek ve kadının saygısızca ve bencil şekilde yetiştirilmesinde hata görüyorum. aileler daha iyi eğitim sunabilse keşke.
  • 0
    jupiterwalk 3 ay önce
    erkekler kadınların yazdığı gündelik mesajları sevişme isteği olarak algilamiyorsa bence kadınların böyle algilamalarini biraz sorgulamak lazım , arkasında yatan gerçeklikler var
  • 0
    incebirhesap 2 ay önce
    empatiden yoksun,kaba, kozmopolitlikten uzak olmaları bazı şeylerin yolunda olmadığını gösteriyor
  • 0
    yalnizmiyimneyim 2 ay önce
    öncelikle bayan değiliz. bunu bi sindirin kalanına sonra cevap verecegiz.
    0
    kutlu 2 ay önce
    bildiğin bayansın işte bayıyorsun kadınnn :))
  • 0
    siyam 2 ay önce
    sizin bayan algılarınıza bayanlara olan düşünce yapınıza tukureyim
    nezaketli oldukta ne oldu bundan sonra böyle işinize gelirse
    1
    kutlu 2 ay önce
    buyrun tipik sınır dışı edilesi, dişi insan kişisi, doğada yalnız yaşarlar, çok tehlikelidir ler, dilleri 10 kobranın netrotoksiddirididdidi ne eşit oran da zehirlidir, görünce ölü taklidi yapın ilişmez (bacım lamamısın ne tükürdün şimdi?)
    0
    siyam 2 ay önce
    hee lamayim önce ki hayatimdan anlaşılan sende patates kafa gillerdensin aman uzak duralım bildiğim bütün duaları okudum üzerine inşallah carpilirsin
    0
    kutlu 2 ay önce
    kendini lama allah ı elektirik prizi zannediosun sen nasıl bir çocukluk yaşadın 😁😁
    0
    siyam 2 ay önce
    müthişli
    senin yaşayamadigin bir çocukluk yaşadım.
    ;) kapişş
    0
    kutlu 2 ay önce
    neyse konumuza dönelim sizsiz olmaz tüm kadınları seviyorum (senin gibi çirkinler hariçç) 😋😁
    0
    siyam 2 ay önce
    yaradilani seviyorum yaratan dan ötürü
    saygılar efenimmmm
    0
    kutlu 2 ay önce
    eyvallah seninle atışmak güzeldi yine beklerim ugly baty
    0
    siyam 2 ay önce
    tamamdır bro her zaman
  • 0
    kutlu 2 ay önce
    kadınlar lütfen dolmuş, otobüs vs gibi toplu taşıma araçlarında büyüklerinize yer verin, gençsiniz, dirisiniz, at gibisiniz, neden hep biz ayakta gidiyoruz?
  • 1
    jehoel 2 ay önce
    kadın dediğin istanbul hanımefendisi gibi, utangaç anadolu gelini gibi olmalıdır. ne küfür ağızlarına yakışır nede adabsızca hareketleri. ah o eski günler ah
  • 0
    siyam 2 ay önce
    öküz olarak doğan türk erkekleri ile baş edebilmek adına analarin geliştirdiği bir teknikrtir. mütişli bir şeydir
    0
    kutlu 2 ay önce
    beni öküzüm diyerekten seven bir kız arkdşm vardı, ben hayvan sever zannediyordum meğer her erkek bir öküzmüş dünyamı aydınlattın saolasın.
    0
    siyam 2 ay önce
    ricaaa ederim efenimm ne demek öküzleri aydınlatmayi kendimize borç biliriz her zaman
    1
    kutlu 2 ay önce
    möööö
  • 1
    omfg 2 ay önce
    çok şükür bugün de bayanlar tarafından linç edilen birisini gördük, pardon "kadınlar" xd
  • 0
    mataramasuko 2 ay önce
    bugüne kadar bir kadınla tanışmadığın için bu kanıya varmış olabilirsin.
    0
    erryan 2 ay önce
    :) selamu aleyküm
    0
    mataramasuko 2 ay önce
    aleykü selam
  • 1
    eaalmlr 2 ay önce
    tecavüz eden erkeklere de baktığımızda, nezaketsiz yetiştirilenlerin sadece kadınlar olmadığını görüyoruz. feminizm bir erkek düşmanlığı değildir. 7 yaşındaki kızın da ‘kuyruk salladığını’ düşünüyorsan yazık günah sana!
    zaten oranlara da bakılınca tecavüze uğrayanların yarısı henüz yetişme imkânı bile bulamamış...
  • 1
    essek 2 ay önce
    önce sanki memleketteki tüm erkekler çok nazik çok efendiymiş gibi sadece kadınların yüzde sekseninin kaba olması problemmiş gibi sorulan soru.

    yanlış anlaşılmasın efenim türk kadınının kaba olmadığını idda etmiyorum alayına uyuz oluyorum sadece.
  • 0
    labuneolom 2 ay önce ~ 2 ay önce
    nezaket nedir. nezaket tanımını öğrenmek istiyorum. bana göre nezaket bir başkasının hakkına, kişiliğne, tercihlerine saygı duymaktır. fikirlerinin yanlış olduğu konusunda birini uyarmaktır. fikirlerinin değişmesini istemek değildir mesela.
    nezaket çoğunluk farklı cinslerin birbirlerine gösterdiği dikkattir. bu diğer tarafın eksik, güçsüz noktalarının farkında olamamaktan kaynaklanır genellikle.
    eğer bir saygı çerçeven varsa, bunu kullanmalı ve istenmeyenlere saygı göstermelisin. başlığa yazdıklarına katılmıyorum öncelikle. nazik olmayı ailenden öğrenebilirsin. lakin nezaket sınırlarını karşı cinsten edinirsin. yani hangi durumlarda, nasıl kullanılacağı gibi. bunu başta bi söyleyeyim.
    eğer nezaket çerçevesinde davranış gözlemlemek istiyorsan, öncelikle karşı cinse ve hemcinslerinin görüşlerine saygılı olmalısın. istenmeyen ile dilenen şeyin farkına varmalısın dostum.

    ayrıca nazik olursan nezaket göreceğin barizdir. herkes saygısız ve vurdumduymaz değildir.

    bir erkek olarak, bazı laflarım ''bayan'' kelimesini diretmenedir. kullanılmasını istemiyorlarsa saygılı ol dostum. nezaket öğren ve öğret.
    -1
    erryan 2 ay önce
    bayanlar güldür , çiçektir... bunca şey arasında buna takılıyorlarsa, dertlerini sikeyim vesselam...
  • 0
    likerihanna 2 ay önce
    türk erkeklerin %80 i kendi irkindan hatta annesi hatta evleneceği insanı sevmemesi?? arkadaslar birbirimizi sevmeye calışsak gerçekten hoşgörü çok daha fazla artar
  • 1
    egeincisi 2 ay önce
    bayanın bir hitap şekli olduğunu kavrayamamış,yıkık beyin bayan yazıp karşıtı olarak erkek yazdığın andan itibaren hiçbir fikrin dinlenilmez bence.
    0
    erryan 2 ay önce
    selamu aleyküm
    0
    egeincisi 2 ay önce
    allahın selamı olmasa selamında alınmaz (aleyküm selam)
    -1
    erryan 2 ay önce ~ 2 ay önce
    heyt be ne laf koydu :) işte arkadaşlar vakalardan biride bu, bu sayın derdini ziktiklerim herşeyin haklısı kendini görür , ve biryerlere hep memeleriyle gelen insanlardandır, örneğin terfi, örneğin otobüste yer, bunların ben sadece derdini ve gözyaşını zikeyim...
  • 0
    azdahadur 2 ay önce ~ 2 ay önce
    kalan yuzde yirminin etrafindaki senin gibi nazik beyefendiler onlara denk gelmemistir heralde diye dusunuyorum. yoksa su naiflik karsisinda insan olan kabalasamaz.
    -1
    erryan 2 ay önce
    adamına göre muamele diye düşünsek olurmu?

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1847 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..