ölümden döndüğünüz anlar

    20
    siyaasiyabend 11.2.2017 23:13
    evet beyler ''aha geldim gidiyom'' dediğiniz anlar oldu mu ? pamuğu teğet geçtiğiniz vakitler :dd
  • 2
    ibrahimisbilir 11.2.2017 23:15
    boğulma tehlikesi geçirmiştim
    0
    oschemat 12.2.2017 00:07
    onu geçirecek kadar bile yüzme bilmiyorum puvo
  • 1
    jackz 11.2.2017 23:27
    siz siz olun yürürken kulaklıkla yüksek sesle müzik dinlemeyin ve telefon kullanmayın. allah korusun araba çarpma tehlikesi yaşadım defalarca
    0
    ibrahimisbilir 11.2.2017 23:53
    niye ders alıp bu huyundan vazgeçmedin peki ?
    1
    jackz 11.2.2017 23:55
    yalnızlık zor iş be puvi, tek başına uzun yollar yürümek müziksiz gitmiyor. ama artık çok daha dikkatliyim.
    0
    ibrahimisbilir 12.2.2017 00:05
    evcil hayvan edin, durumun müsaitse
    1
    jackz 12.2.2017 00:08
    öğrenciyim ünide. ne yurt çıktı ne eve çıkabildim.
    0
    ibrahimisbilir 12.2.2017 00:15
    nerde kalıyorsun
    1
    jackz 12.2.2017 00:16
    mersin
    1
    ibrahimisbilir 12.2.2017 00:23
    barınma olarak evde değil yurtta değil nerde kalıyon yani ?
    1
    jackz 12.2.2017 00:27
    akraba evinde. tabi bunun yük olması var utanması çekinmesi rahat olamaması vs. ama buna da şükür tabi.
    1
    ibrahimisbilir 12.2.2017 00:35
    zor bi durum puvo allah sabır versin.
    burs falan nasıl çıkmadı aile geliriniz zengin değil gibi.
    1
    jackz 12.2.2017 00:40
    allah razı olsun. kredi çıktı onunla geçinmeye çalışıyorum işte, sıkışınca istiyorum aileden biraz yolluyorlar saolsunlar.
    1
    ibrahimisbilir 12.2.2017 00:43
    umarım emeklerin boşa gitmez puvo ilerde iyi rahat bi hayatın olur.
    0
    jackz 12.2.2017 00:45
    allah razı olsun cümlemize rahat ve huzurlu bir hayat nasip etsin. gece gece ilgilenip dinlediğin için teşekkür ederim.
  • 0
    oschemat 12.2.2017 00:07
    araba çarpıyorduda olmadı işte :p
  • 1
    yondaimehokagesama 12.2.2017 00:37
    2 kez roka takıldı boğazıma 1 kez et takıldı baya bi nefessiz kaldım.
    1 kere prize bakır kablo sokmuştum şehir elektiriğini tatmak da tarihimde var.
    1 kere araba çarpacaktı zor durdu kaçamadım bacaklarım kitlenmişti öyle bakakaldım.
  • 0
    sewo 12.2.2017 00:44
    cinsel organıma, sabun kaçmıştı cidden ölüyorum dedim.
    1
    karakurum 12.2.2017 01:18
    onu nasıl becerdin
    1
    sewo 12.2.2017 01:21
    ergenlik zamanı o zamanlar ne pornosu ne videosu ne interneti; cahiliz tabi be bilelim. sabunla yapılan mastürbasyon sonrası sabun cinsel organdan içeri girer ve vahim olay gerçekleşir.
  • 0
    sheqilchocuk 12.2.2017 00:52
    sevgilimle defalarca kez ayrılmıştık ve çoğunun sonunda çeşitli intiharlara kalkışmıştim okulda ama bir türlü başaramamıştim her defasında birşey beni geri çekti
  • 0
    hellomyfriend 12.2.2017 04:17
    şahin ile takla
  • 2
    kyzaghan 12.2.2017 20:09 ~ 20:10
    kaşarlı domates çorbası içtiğimde. yıllardır bu yüzden domates çorbası içmiyorum. kaşarın her türlüsü zarar.
    0
    pentaigo 12.2.2017 21:43
    haha güzel +1
  • 0
    zorlubey 31.5.2019 16:27
    evden eve nakliyat kurumsal çözüm şehirler arası nakliyat
  • -2
    zorlubey 31.5.2019 16:39
    evden eve nakliyateşya taşıma hizmetlerı ve monte de monte paketleme ambalajlama eşya taşıma parça eşya taşıma
    0
    siyaasiyabend 31.5.2019 19:37
    neden böyle yapıyorsun, sebebi ne?
  • 0
    serhatcakmak 31.5.2019 19:36
    araba çarpmıştı küçüktüm o zamanlar bayılmıştım sanırım uyandım kaç metre ötedeydim sonra geçen sene kendi kendime nazar değdirdim yolda gidiyroum dedim ki ya çok şükür bu zamana kadar kaza yapmadım hiç aradan 4 dakika geçti çok büyük kaza yaptım arabada 13 milyara yakın hasar çıktı vs şoktaydım o sıra motorcu bir arkadaş geldi sağolsun çok yardımcı olmuştu allah razı olsun ondan.