19

görücü usulü evlenir misiniz,neden?

ya da evlenir misiniz?
  • 0
    666o999 1 yıl önce
    nope...
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    neden?
    0
    666o999 1 yıl önce
    evlilik zaten risk...görücü usulü ise "x2" butonu
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    istatistiklere göre görücü usulü evliliklerde boşanma daha az,ne düşünüyorsun bu konuda?
    0
    666o999 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    evet bunu ben de duymuştum çok ilginç fakat +35 yaş için falan bence bu durum.seçenekler azalınca falan razı geliyor insan sanırım bilmiyorum.genç yaştaki birey için sıkıntı bence.
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    belki de gorucu usulunde araya aileler girdigi icin insanlar aile faktorunden cekinip bosanamiyor
    1
    fizar 1 yıl önce
    görücü usulü evlenen kişilerin kültürleri zaten boşanmayı kötü bir şey olarak görüyor.anlatmaya çalıştığım şey şu kadın zaten kocasına bağımlı ve böyle bir aile yapısında boşanma -mutsuz olsalar bile- olmaz diye düşünüyorum.
    1
    binaenaleyh 1 yıl önce
    gayet modern ailelerde bile gordum gorucu usulunu boyle genelleyemeyiz
    0
    fizar 1 yıl önce
    ben görmediğim için kendi gözlemlerimle bir yorum yapmaya çalıştım eğer sizin dediğiniz gibi her türlü ailede varsa başka bir sebep bulmam gerek
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    :)
  • 1
    gokkusaklikus 1 yıl önce
    nikah masasında begenirsem evet derim beğenmezsem hayır. tamamen tipe bakarak kararımı veririm çünkü görücü usulü olduğuna göre zaten iyi biridir
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    puvo nikah masası erken olmadı mı biraz,evlen bir sonra karar verirsin?
    0
    gokkusaklikus 1 yıl önce
    ama boşanmak zor
    0
    scourge 1 yıl önce
    fazla iyimsersin puvo
    0
    gokkusaklikus 1 yıl önce
    iltifat olarak kabul ettim, tşkler .d
  • 0
    tofıta 1 yıl önce
    görücü usulü evlilik var, görücü usulü evlilik var. yani eş adayları birbiriyle hiç tanışmadan yapılan evliliğe kesinlikle karşıyım. eğer görücü usulü tanışıp birbirlerine karşı birşeyler hissediyorsalar sorun yok
    0
    shewolf 1 yıl önce
    katılıyorum
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    peki o kadar kısa süre tanımaya yeter mi bir insanı sizce?
    0
    shewolf 1 yıl önce
    akıllı olan aylarca da konuşabilir tanımak için.
    ama bakıyorum da bazı ördek kafalı kızlarımız hemen olaya atlıyor. anında evleniyorlar. sonra vay efendim 10 tane kız aldatmış falan. arastirsanıza ya evlilik sırasında sormuş önceden sorması gerekenleri :d
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    :d sorsa da belki dogru cevaplamayacak. aslinda bazi seylere sure verip yasayarak gormek lazim. bir kisi kisiligini uzun sure gizleyemez. bence tanimak icin min 1 yil lazim
    0
    shewolf 1 yıl önce
    kimsenin o kadar bekleyecek vakti yok evlilik kaçıyordu zaten :d ya sabır ne bu insanlar
  • 0
    gelmemeyegidenn 1 yıl önce
    neden olmasın hayatın ne getireceğini bilmiyoruz sonuçta..
  • 1
    esrafndrr1903 1 yıl önce
    en iyisi hiç evlenmemek 😂
  • 0
    banabubade 1 yıl önce
    hayır hocam
    ama ben neye hayır dersem başıma geliyo bu yüzden bişey demicem
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    hahaha acik kapi birak o zaman ne olur ne olmaz
  • 0
    beyzanurd 1 yıl önce
    bekarlık sultanlık
  • 1
    silmsim 1 yıl önce
    benim için hayırlı birisiyse neden olmasın
  • 0
    harepan 1 yıl önce
    tanıştıktan sonra kimyamız uyuşursa neden olmasınn
  • 0
    ugurunsal 1 yıl önce
    görücü usülü diyince insanlar bir korkar olmuş. korkmayın arkadaslar, görücü usulünde annenizin ya da babanızın size gösterdiği kızla ya da erkekle şıp diye evlenmiyorsunuz. önce bi oturup adayla konusuyosunuz, tanısıyosunuz vs. kimyalar uyusursa evleniyosunuz:)
  • 0
    ___koray_____ 1 yıl önce
    mantıklı aslında..
    görücü usulü olması için ailelerin birbirlerini iyi/kötü tanıması esas..
    evliler yada benim gibi uzun süre evli kalmış olanlar bilir.. eşler kadar ailelerin anlaşabilmesi de evliliğin selametini ve sürekliliğini sağlayan bir durumdur.. görücü usulü (anlaşabileceğin birisiyle) 1-0 önde başlarsınız..
    yani çok abes karşılamamak lazım..
  • 0
    smayl 1 yıl önce
    evlenmem çünkü tanımıyom etmiyom aq annelere güven mi olur?
    0
    thtk03 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    sana güven çubuğunu tavsıye edıyorum oxaman 21 cmlik hemide ,anneler iyidir beyler bakmayın bu kıçıkırığa
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    birader düzgün konuş karşındaki kız mı erkek mi bilmiyorum ama konuşurken sana bu yönde bir tepkisi olmamış.dikkat et.
  • 0
    phyllis 1 yıl önce
    ha bir de şu versiyonu var. rus ruleti oynar mısınız mesela?
  • 0
    edakrtk 1 yıl önce
    evlenmek çok saçma
    1
    binaenaleyh 1 yıl önce
    hayati bir faaliyet değil haklısın
  • 0
    huzeyfeerkam 1 yıl önce
    bu saatten sonra her türlüsü olur uygun olsun da 😬
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    o kadar mı çaresiz kaldın puvom :d
    0
    huzeyfeerkam 1 yıl önce
    çaresizlikten değil ya sadece diğer türlü aşktı flörttü inanmıyorum artık
  • 0
    zuck 1 yıl önce
    evlenirim. yaşayacağımı yaşadım, çekeceğimi çektim karşı cinsten yeterince. en iyisini anam bilir. 😁
    0
    binaenaleyh 1 yıl önce
    anambilirci erkekler diye parti kursam iktidara gelir. kızların çekeceği var :d
  • 0
    mecreapiremsesi 1 yıl önce
    görücü usulü denilen şey de zamanla değişmiştir, eskiden oturup sohbet etme tanışma imkanın yoktu şu an var. ben bir sakınca görmüyorum. görücü usulü demek yakıştırmak demektir zaten. tıpkı iş başvurunuzdaki referans kısmının boş ya da dolu olmasıyla ilgili birşey.çok kasmamak lazım.
  • 0
    bayanzirvem 1 yıl önce
    ya ben karsiyim aslinda ne idugu belli olmayan biseyin icine giremem burcum geregi garanticiyim😂
  • 0
    aydakigunes 11 ay önce
    evlenmeyeceğim.
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1878 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..