10
iş başvurularındaki maaş beklentiniz meselesi
sonuçta işverenin vereceği para zaten belli değil mi? yani firmaların çoğunda senin pozisyonundaki adam ne alıyorsa sende onu alırsın değil mi? neden sorarlar ki bu maaşı o zaman, az mı söylemek mantıklıdır çok mu?
  • 1
    ibrahimisbilir 9 gün önce
    a ve b vasıfsız veya aynı vasıflara sahip kişilerdir ve iş başvurusu yaparlar. formda bu soruya
    a kişisi 1500₺ dedi
    b kişisi 2000₺ dedi

    iş veren bu işin bütçesini 1 700 olarak ayarlamış. b kişisi için bu maaş yeterli olmayacak işe girse bile daha iyi maaşlı bir iş arayacak. ancak a kişisi için bu maaş fazla bile geldiği için uzun süre çalışacak. bu bir eleme yöntemidir. ancak sıradan iş yerlerinde pek bi önemi yok prosedür olsun diye çok şeeapma yani.


    ha baba bir yere başvuru yapıyorsun diyelim ozaman kendi tecrübelerini ve kabiliyetlerinin piyasada karşılığını bilip ona göre bişeyler yazmalısın. az yazarsan mal lan bu bi bok bildiği yok derler çok yazarsan bizimi gondiklicen lan pezo derler.
    1
    enon 9 gün önce
    eyvallah güzel cevap oldu :)
  • 3
    supr34 9 gün önce
    hiçbir zaman 2 bin tl'nin altında olmadı, bu arada mesleğim yazılım ve veritabanı uzmanlığı, android ve ios'da aktif kodlama yapabiliyorum.

    geçen bir iş görüşmesinde aynı soru ile karşılaştım, bende bizim maaşlarımız dolgun olur dedim adam bana

    "biz 1500 verebiliriz" dedi, dondum kaldım, amk biz vasıfsız eleman mıyız ? neyiz biz aq, bir hışımla çıktım odadan.
    0
    abdik05 9 gün önce
    il olarak neresi puvo bende yazılım uzmanıyım
    0
    supr34 6 gün önce
    istanbul kardo
    1
    akpartiliyizakparti 9 gün önce
    2 bin çok az. 4'den aşağıya çalışmaman lazım.
    0
    supr34 6 gün önce
    freelancer çalışmakta daha fayda var onu anladım, en azından bir proje alıp yatıyorsun çok kral para sonra (yarısı iş öncesi - yarısı iş sonrası)
  • 2
    hedap 9 gün önce
    o sorunun bir amacı yâda takibi yok.
    kimsede senin orda ne kadar yazdığına bakmaz.
    işin ehli biriysen zaten alınırsin.
    0
    supr34 6 gün önce
    çok şükür freelance'ten iyi kazanıyoruz kardo
    0
    bizanskurdu 5 gün önce
    işleri nereden alıyorsun? r10 falan mı?
    0
    supr34 5 gün önce
    r10 eskisi gibi iş getirmiyor hocam, çevre faktörü var biraz bizde... müşteri referansları diyelim...
    0
    phoique 5 gün önce
    hocam ne ile uğraşıyorsunuz web programlama ile mi birde hangi dil :d
    0
    supr34 5 gün önce
    java
  • 0
    londonbrando 4 gün önce
    bu dönemde min 2000 olarak cevaplanmasi gereken soru.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    261 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...